Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو

در ایران کدام ام جی‌ها طرفدار دارند؟ [دیوار]

آسیای شرقی در زمینه تولید خودروهای عجیب غریب از قدیم الایام زبانزد عام و خاص بود. ولع چشم بادامی‌ها اما به تولید ختم نشد، آن‌ها بعد از مدتی با برندی روبرو شدند که نتوانستند از کنار آن به سادگی بگذرند: ام جی. کمپانی ام جی از دهه 18 میلادی آنقدر قل خورد تا در آغوش چینی‌ها جایش را پیدا کرد. حالا ام جی در رده برترین خودروسازان جهان قرار دارد که دست بر قضا چند محصولش به ایران هم وارد می‌شود. فکر می‌کنید خرید ام جی اتوماتیک در کدام محصولاتش در کشور پرفروش است؟ برای یافتن پاسخ این سوال به سایت دیوار رفتیم تا ببینیم کدام یک از ماشین‌های این کمپانی بیشتر آگهی می‌شود و آن هم به چه قیمتی؟

ام جی 550

شوالیه 550 یا همان 550 در میان آگهی خرید ام جی اتوماتیک در سایت دیوار پرچمدار است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدودا 8 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باکش 62 لیتر عنوان می‌شود. شوالیه پشت فرمانش هم دنده دارد! یعنی راننده هر زمان اراده می‌کند می‌تواند جعبه دنده را به حالت دستی تبدیل کند. خرید 550 در سایت دیوار حدود 120 تا 140 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ام جی 350

ام جی 350 دو سال کوچک‌تر از 550 است، یعنی تولید آن به سال 2012 بازمی‌گردد. جعبه دنده‌اش 4 دنده اتوماتیک است، با وزن 1360 کیلوگرمی و حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت. مصرف سوخت ترکیبی‌اش هم در جای خوبی ایستاده است: 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر. ام جی 350 در مقایسه با دیگر محصولات این برند قیمت چندان بالایی ندارد، اما با این وجود به هیچ عنوان خودرویی معمولی به چشم نمی‌آید. برای مثال شیشه‌های رنگی، فرمان هیدرولیک با قابلیت سفت شدن در سرعت بالا، چراغ‌های سه بعدی عقب، دسترسی به صندوق عقب از طریق کابین و قطع سیستم سوخت‌رسانی در هنگام حادثه از مهم‌ترین آپشن‌های این خودرو است. در سایت دیوار خرید ام جی اتوماتیک 350 با قیمتی حدود 140 میلیون تومان امکان‌پذیر است. البته اگر در این سایت خوب بگردید، ممکن است به موردهایی با قیمت کمتر نیز برخورد کنید. برای مثال در یک آگهی ام جی 350 تولید سال 1392 با 79 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 115 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام جی GT

ام جی GT در سال 2014 به صحنه آمد. این خودروی سدان بسیار به ام جی 6 شباهت دارد. از نمای روبرو جی تی با چشم‌های عقابی‌اش، خودرویی اسپرت و زیرک را به نمایش می‌کشد و صد البته که چراغ‌ راهنمای هالوژنی‌اش کار را تمام کرده است. داخل این خودرو هم مانیتوری 7 اینچی طراحی شده که در کنار فرمانی با دکمه‌های پلاستیکی ترکیبی دلنشین را نشان می‌دهد. در نهایت به حداکثر سرعت GT و مصرف سوخت آن می‌رسیم؛ 180 کیلومتر در ساعت و 8 لیتر در هر 100 کیلومتر. هر دو رقم در سطح قابل قبولی قرار گرفته‌اند، اینطور نیست؟

خرید ام جی اتوماتیک GT در سایت دیوار آگهی‌های زیادی دارد یعنی جی تی خودروی پرطرفداری به شمار می‌آید. در این سایت یک دستگاه خودروی ام جی GT 2016 بدون کارکرد و پلاک شده به قیمت 195 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته در آگهی دیگری همین مدل خودرو با همین مشخصات 210 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle