Categories
برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ خبری تفریح

درست انتخاب کنید، ۱۰ میلیون تومان جایزه ببرید

بسیاری از افراد معتقدند انتخاب‌های هر انسان است که مسیر زندگی و سرنوشت او را می‌سازد. از این رو همه افراد به دنبال موقعیت‌هایی هستند که با انتخاب درست ترین‌ها زندگی خود را از این رو به آن رو کنند. کاربران زودفود در کمپین «انتخابات» که به تازگی راه اندازی شده است می‌توانند به سادگی انتخاب‌های خود را محک بزنند.

همین حالا سفارش دهید، انتخاب کنید، برنده شوید؛

کاربران زودفود با شرکت در «انتخابات» می‌توانند با انتخاب یک عدد، شانس خود را برای برنده شدن ۱۰ میلیون تومان پول نقد امتحان کنند. در این بازی کاربران با هر سفارش آنلاین غذا از زودفود دو نوبت برای شرکت در مسابقه دریافت می‌کنند و با هر نوبت خود می‌توانند یکی از شماره‌های مسابقه را انتخاب کنند. در پایان هر روز به شماره‌ای که بیشترین تعداد انتخاب را داشته باشد ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی اختصاص خواهد یافت. نکته حائز اهمیت در این مسابقه این است که در صورتی که هر شرکت کننده، چند شرکت کننده دیگر را با خود به صحنه انتخابات بیاورد می‌تواند شانس برنده شدن شماره مورد نظر خود را به سادگی بالا ببرد.

به گزارش ویرلن ، شرکت کنندگان در این مسابقه در هر روز با دو بار سفارش آنلاین غذا از زودفود می‌توانند نوبت‌های شرکت در انتخابات را دریافت کنند و تا پایان همان روز از نوبت‌های خود برای شرکت در مسابقه استفاده کنند. همین حالا شانس خود را برای برنده شدن جایزه بزرگ انتخابات امتحان کنید:

شروع مسابقه انتخابات

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle