Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

معتبرترین سایت های خرید کنسول و بازی PS4

در طول سالیان گذشته و با عرضه کنسول های بازی نسل هشتم، فروشگاه های زیادی برای فروش کنسول و بازی به وجود آمدند.

خرید کنسول و بازی از فروشگاه های مختلف مشکلات فراوانی را برای علاقه مندان بازی های ویدیویی به وجود آورده است. قیمت های نجومی، خرید بازی فاقد پلمب اصلی، خرید لوازم جانبی متفرقه و بی کیفیت از جمله مهم ترین مشکلات است. در این مقاله شما را با یکی از معتبرترین سایت ها، جهت خرید کنسول، لوازم جانبی و بازی های PS4 آشنا خواهیم کرد.

 

معرفی سایت جهت خرید کنسول PS4 لوازم جانبی PS4 بازی PS4

سایت های زیادی برای خرید کنسول PS4 وجود دارد. مهم ترین نکته ای که برای خرید کنسول های بازی از قبیل PS4 – Nintendo Switch – XBOX 1 باید به آن توجه کرد، اعتبار سایت فروشنده است. وب سایت کروکوگیم از جمله معتبرترین سایت های فروشگاهی در حوزه بازی های ویدیویی به شمار می رود. شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت کالاهای سایت www.crocogame.com به راحتی خرید کنید.

وبسایت کروکوگیم به عنوان واردکننده کنسول، لوازم جانبی و بازی PS4 در ایران فعالیت می کند. این وبسیات با حذف واسطه ها توانسته است، خرید PS4 با بهترین قیمت را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. در دورانی که نوسانات قیمت ارز در کشور، موجب اختلال یا افزایش قیمت شدید کالا ها شده است، وبسایت کروکوگیم با پشتوانه به واردات گسترده و همچنین استفاده از کارشناسان فروش، توانسته کالای خود را به قیمت درخور و شایسته مصرف کننده ایرانی به فروش برساند.

خرید بازی PS4 از CrocoGame بسیار ساده تر از آن است که تا به حال از سایت های دیگر خرید کرده اید. شما می توانید تنها با چند کلیک و استفاده از درگاه امن پرداخت آنلاین، جدیدترین بازی های PlayStation 4 را درب منزل تحویل گیرید. این وبسایت کلیه کالاهای خود را در بسته بندی اختصاصی و از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به سراسر نقاط کشور ارسال می کند.

 

معرفی  رسانه کروکوگیم

وبسایت کروکوگیم علاوه بر فعالیت به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه بازی های ویدیویی، رسالت فرهنگی خود را نیز حفظ کرده است. نقد و بررسی و پیش نمایش بازی های مختلف، آخرین اخبار پیرامون بازی ها، آموزش بازی های ویدیویی و همچنین گزارش های ویژه، تنها بخشی از مجموعه فعالیت های تیم تحریریه CrocoGame است. این تیم با بهره گیری از دانش فنی خود، در راستای افزایش سطح آگاهی گیمرهای ایرانی می کوشد.

 

معرفی Croco TV

در بررسی و آنالیز سایت www.crocogame.com به بخش Croco TV برخورد کردیم. در این بخش جدیدترین اخبار حوزه بازی های ویدیویی، در قالب ویدیو کلیپ های کوتاه، ضبط و منتشر می شود. دیدن این ویدیو ها، در کوتاه ترین زمان، کلیه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار گیمرها قرار می دهد. شما می توانید جهت مشاهده کروکو TV، صفحه اختصاصی crocogame در آپارات را دنبال کنید و یا با عضویت در شبکه های اجتماعی کروکوگیم، از انتشار ویدیوهای جدید آگاه شوید.

حرف آخر…

به نظر می رسد در دنیای امروز که تمام شرکت ها و وبسایت ها صرفا به دنبال فروش کالا و کسب سود هستند، ارائه خدماتی نظیر کروکو TV و مقالات رسانه ی کروکوگیم به منزله ی احترام به کاربران محسوب می شود. ظهور چنین وبسایت هایی در ایران، یک پیشرفت شگرف و افتخار ملی قلم داد می شود. وبسایت هایی نظیر کروکوگیم علاوه بر ایجاد یک حس خرید لذت بخش، تجربه مطالعه مقالات به روز را برای شما فراهم می کند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle