Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

صفر تا صد خرید کتاب زبان انگلیسی [انتشارات جنگل]

برای ورود به یک جهان جدید، باید راه و  زبان آن را بلد بود.

بی تردید، زبان انگلیسی این فرصت را فراهم می کند تا جهان پیرامون خود را بهتر بشناسیم و نسبت به موقعیت ها و فرصت هایی که شاید پیش تر  وجود نداشته و یا به درستی دیده نشده،‌ درک بهتری پیدا کنیم و مسیر موفقیت را برای خود هموار سازیم. این امر موجب شده تا بیشتر آموزه ها از رمز و راز موفقیت رهبران بزرگ جهان تا قوانین دگرگون کننده زندگی در قالب کتاب تدوین یافته و به طور گسترده در سرتاسر جهان به فروش می رسند. هر یک از این منابع به نوعی یک گنج پنهان و البته دست یافتنی است که نقشه رسیدن به آن یادگیری زبان انگلیسی به عنوان مهم ترین پل ارتباطی دنیای کنونی برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی شخصی و کاری است.

امروزه کتاب های مشهور داستانی و غیر داستانی نویسندگان کشورهای مختلف نیز به زبان انگلیسی و به صورت فرامرزی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد تا فرهنگ کتاب خوانی و توجه به کتاب به عنوان بخش جدایی ناپذیر زندگی، بیش از پیش در میان مردم جهان تثبیت شود.

 

اما چرا یادگیری زبان انگلیسی در عصر پیچیده کنونی مهم است ؟

همه می دانیم که زبان انگلیسی زبان رسمی بیش از پنجاه و سه کشور جهان است و بیش از چهارصد میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند. جالب است بدانیم که سازمان British Council  پیش بینی کرده که تا سال 2020 دو میلیارد نفر به مطالعه زبان انگلیسی مشغول خواهند بود.

 

یکی از امکاناتی که یادگیری زبان انگلیسی فراهم می کند، استفاده از آموزش های آنلاین و شرکت در جلسات تخصصی و بوت کمپ های بسیار معتبر و مهم بین المللی در هر زمینه و هر رشته ای است. اگر زبان انگلیسی را یاد گرفته باشید یا در پی یادگیری آن هستید، یک لذت اصیل و بی واسطه را تجربه خواهید کرد و از سر و کله زدن با منابع تحریف شده و ناقص در امان خواهید بود!

 

بنابراین، یادگیری زبان، یعنی آشنایی با تغییرات جهان پیرامون و شناخت بهتر مسائل روز و درک مباحث و موضوعاتی که شاید پیش از یادگیری زبان یک دغدغه و مسئله عجیب به نظر می رسید. زبان انگلیسی زبان نخست تجارت،‌ علم،‌ پیشرفت و توسعه شخصی و تعامل فرامرزی است. از همین رو،‌ آموزشگاه های بسیار گوناگون و متعددی در سرار جهان به تدریس و آموزش این زبان مهم می پردازند و نویسندگان و اساتید دانشگاهی نیز به تالیف و نوشتن کتاب های آموزشی در این زمینه مشغول هستند.

 

در ایران نیز،‌ مانند همه کشورهای جهان، هزاران آموزشگاه و موسسه مشغول تدریس زبان با استفاده از روش های تدریس و کتاب های نوین در عرصه آموزش زبان انگلیسی می باشند.

اما تهیه کتاب زبان انگلیسی در کشور ما کار آسانی نیست. یکی از مشکلات اصلی در این زمینه،‌ تهیه کتاب های با کیفیت است چرا که با توجه به مشکلات سیاسی و اقتصادی کنونی این کار هزینه هنگفتی را برای مخاطب به بار می آورد. پس تهیه کتاب با کیفیت و با قیمت مناسب یک دغدغه اساسی و مهم است چرا که بسیاری از کتاب های چاپ شده و افست در کشور با توجه به قیمت نه چندان مناسب،‌ از کیفیت مطلوب نیز برخوردار نیستند.

 

ادبیات و آموزش زبان انگلیسی

در ایران،‌ بسیاری به حوزه آموزش و ادبیات زبان انگلیسی علاقه مند هستند. از همین رو، نیاز به منابع مهم و معتبر زبان اصلی در این زمینه ها یک دغدغه اساسی و یک نیاز مبرم است. بسیاری از  زبان آموزان علاقه مند به حوزه تدریس و ادبیات داستانی به عنوان یک سرگرمی بسیار سودمند به دنبال تهیه کتاب های مورد علاقه خود با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشند، زیرا برای یک زبان آموخته، هیچ چیز جذاب تر و لذت بخش تر از این نیست که داستان های مشهور نویسندگان بزرگی چون دیکنز،‌ هاردی و داستان های عاشقانه آستن و برونته را به زبان اصلی بخواند و خود را در سرزمین های خیالی و شگفت انگیز تالکین و رولینگ غرق کند.  بدون تردید، همین مهم برای یادگیری و آموزش زبان با استفاده از منابع مهم روش شناسی و زبان شناسی زبان انگلیسی نیز صدق می کند.

بنابراین، دغدغه اصلی زبان آموزان علاقه مند به حوزه آموزش و ادبیات زبان انگلیسی تهیه کتاب های مورد علاقه خود به زبان اصلی و با قیمت و کیفیت مناسب است.

و اما راه کار چیست؟

انتشارات جنگل با بیش از سه دهه فعالیت مامن زبان آموزان زبان های مختلف بوده است. هر سال صدها عنوان در زمینه آثار داستاتی، غیر داستانی، آموزشی و دانشگاهی به زبان اصلی و دقیقا مشابه کیفیت کتاب اصلی و البته با قیمت بسیار مناسب و تخفیف های 30 تا 40 درصدی به چاپ و فروش می رسد و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

از بارزترین ويژگی انتشارات جنگل، چاپ کتاب های به روز از نویسندگان و مولفین مشهور و معروف در سطح بین المللی است. تاکنون انتشارات جنگل بیش از 4000 عنوان کتاب در زمینه آثار داستانی، غیرداستانی،‌ آموزشی و دانشگاهی منتشر کرده  که این خود مبنی بر فعالیت گسترده و همه جانبه این نشر می باشد.

در سال 97، انتشارات جنگل با چاپ 777 عنوان کتاب در زمینه های مختلف ادبیات داستانی، غیرداستانی، آموزشی و دانشگاهی فعال ترین نشر ایران لقب گرفت.

 

انتشارات جنگل هر ساله حضوری فعال و منظم در سراسر نمایشگاه های کتاب از جمله نمایشگاه بین المللی کتاب کشور داشته و امسال نیز در نمایشگاه کتاب 98 مانند سال های گذشته حضور به عمل خواهد رساند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle