Categories
برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

خرید کالای دیجیتال با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی

همانطور که میدانید خرید اینترنتی اکنون در ایران با رشد بسیار بالایی درحال افزایش است و اکثر کاربران اینترنتی تجربه خرید از فروشگاه هایی آنلاین را دارند. از خرید آنلاین کالاهای دیجیتال تا لوازم خانگی و غیره، ما این روزها میتوانیم بدون طی مسافت طولانی در شهر و تحمل ترافیک ، کالاهای مورد نیاز خود را بصورت آنلاین سفارش دهیم و در محل مورد نظرمان تحویل بگیریم.

اکنون کاربران اینترنتی ایران باتجربه تر و هوشمند تر شده اند و بدنبال فروشگاه های آنلاینی هستند که علاوه بر قیمت مناسب ، ویژگی های متمایزی داشته باشند و خدمات بهتری را برای خرید اینترنتی ارائه دهند .

فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی بدلیل قیمت بسیار مناسب و گارانتی اصلی  کامپیوتر و قطعات کامپیوتر و همچنین لپ تاپ حرفه ای و اداری با برند های معتبر محبوب شده و مورد استقبال قرار گرفته است .

درواقع فروش کالای دیجیتال با قیمت ( عمده ) پایین تر از بازار ،خرید از این فروشگاه را واقعا به صرفه و اقتصادی کرده است.

 

اما فروشگاه اینترنتی مقداد چه ویژگی هایی دارد ؟

مقداد آی‌تی ابتدا با فروش کالای دیجیتال ، قطعات کامپیوتر و لپ تاپ در تهران کار خود را آغاز نمود و با توجه به قیمت بسیار مناسب نسبت به بازار مورد توجه تهرانی ها قرار گرفت . سپس با ارسال کالاهای دیجیتال به سراسر ایران با شرایط مناسب تحویل کالا به روش های خاص و در کمترین زمان ممکن ،در کل کشور شناخته شد .

مقداد آی تی با پیاده سازی روش های متنوع پرداخت در محل و تحویل حضوری ، امکان خرید آنلاین را در هر زمان و مکانی با شرایط ساده فراهم کرده است.

بهترین قیمت

مهمترین ویژگی فروشگاه اینترنتی مقداد قیمت مناسب کالاها نسبت به قیمت بازار است که بدلیل ارتباط مستقیم این فروشگاه با وارد کنندگان و تولید کنندگان کالا میباشد وبرای کاربران بسیار جذاب است و حتی تخفیف و پیشنهاد های ویژه ای برای برخی از کالاها ارائه میشود که جذابیت آن را بالاتر برده است .

 

it3

خرید لپ تاپ حرفه ای ، اداری و خانگی

ارائه برند های متنوع مانند ؛ ایسر ، اپل ، ایسوس ، دل ، اچ پی ، لنوو ، ام اس آی ، سونی و سایر برندها با با قیمت منحصر به فرد و گارانتی  معتبر توجه خریداران لپ تاپ را به خود جلب کرده است.

 

سامانه اسمبل آنلاین

مجموعه مقداد آی تی که از پیشتازان اسمبل کامپیوتر در ایران میباشد، با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین قطعات کامپیوتر بهترین مشاوره فنی را برای سیستم های انتخابی شما ارائه می دهد.

نرم افزار اسمبل مقداد آی تی طوری طراحی شده که حتی با کمترین دانش راجع به قطعات کامپیوتر بتوانید سیستمی پویا با سازگاری خوب همراه با قیمتی استثنایی اسمبل کنید، همچنین شما میتوانید سیستم های مورد نظر خود از قبیل خانگی، اداری، گیمینگ و رندرینگ را به ما بسپارید.

برای بهره مندی از مشاوره فنی رایگان با بخش پشتیبانی فنی تماس بگیرید.

 

 

it2

خرید اینترنتی گوشی موبایل

در بخش  گوشی موبایل و تبلت مقداد آی تی سورپرایز هایی برای کاربران دارد که باید ببینید . در این بخش میتوانید بزرگ ترین برندهای گوشی موبایل مانند ؛ اپل ، سامسونگ ، هواوی ، ال جی ، سونی ، نوکیا ، لنوو ، بلک بری ، مایکروسافت ، جی ال ایکس و سایر برند ها را با مناسب ترین قیمت و گارانتی اصلی پیدا کنید . همچنین در بخش خرید اینترنتی تبلت میتوانید بهترین تبلت های بازار با برندهایی مانند ؛ ایسوس ، لنوو ، اپل  ، سامسونگ  ، مایکروسافت ، آینول ، آی لایف ، مارشال و برند های دیگر با شرایط بسیار عالی ارائه میشود.

 

 

خرید اینترنتی قطعات کامپیوتر

تنوع بالایی از قطعات کامپیوتر را میتوانید با قیمت باورنکردنی در مقداد آی تی پیدا کنید ، حتی قطعاتی که در بازار براحتی پیدا نمیشود که این موضوع جذابیت بسیار بالایی برای تهرانی ها و شهرستانی ها دارد زیرا دیگر لازم نیست برای خرید یک قطعه به بازار کامپیوتر مراجعه کنند .

com

 

 

امکان مقایسه کالا

امکان مقایسه کامل ویژگی ها و قیمت کالا ها با یکدیگر نیز یکی از ویژگی های این فروشگاه اینترنتی است و کاربران با ورود به بخش مقایسه و قرار دادن دو کالا در کنار یکدیگر براحتی می‌توانند کالاهایی با برندها و قیمت های مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشند .

 

روش های پرداخت متنوع

فروشگاه اینترنتی مقداد با ارائه انواع روش های پرداخت آنلاین و پرداخت در محل قابلیت انتخاب روش پرداخت را در اختیار خریداران قرار داده است .

ارسال سریع کالا

مجموعه مقداد بوسیله اتوماسیون بسیار پیشرفته و روش های متنوع ارسال کالا، تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده و دریافت سریع کالا در سراسر تهران و سایر شهرستانها را ارائه میدهد .که توسط شرکت های حمل نقل هوایی و زمینی   ،با کمترین زمان ممکن و با اطمینان خاطر کامل ،کالا را بدست مشتریان عزیز میرساند.

تضمین اصالت کالا ( فقط کالای اورجینال )

مقداد آی تی با تضمین اورجینال بودن تمامی کالاها همراه با گارانتی معتبر ، نگرانی کاربران در مورد مشکل اجناس تقلبی و بی کیفیت را از بین برده است .

 

عودت کالا و 7 روز ضمانت بازگشت

فروشگاه اینترنتی مقداد (Meghdadit.com  ) شرایط بسیار مناسبی را برای عودت کالا ارائه میدهد تا اگر خریدار به هر دلیل از خرید خود پشیمان شد بتواند با خیال راحت کالا را عودت داده و وجه خود را دریافت کند .

 

پشتیبانی 24ساعته

توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به نیازها و جلب رضایت و خوشنودی ایشان، ما را بر آن داشت تا با گردآوری اشخاص مجرب در زمینه پشتیبانی، به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن نیازهای مشتریان خود داشته باشیم.
 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle