Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ خرید و فروش

خرید و فروش گوشی موبایل ال جی

گوشی‌های ال جی همیشه حرفی برای گفتن دارند

ال جی الکترونیک در سال 1958 با عنوان «گلد استار» در سئول به میدان آمد و امروز لوازم خانگی، تلفن همراه، تبلت و تلویزیون تولید می‌کند. ال جی اولین گوشی اندرویدی خود را در 2009 راه‌اندازی کرد. سال 2011 نیز اولین تبلت اندرویدی ال جی رونمایی شد. گرچه این کمپانی را هنوز با تلویزیون‌های خوش‌نامش در بازار می‌شناسند، اما خرید و فروش گوشی موبایل ال جی نیز رفته رفته با استقبال زیادی روبرو شده است. کافی است سری به سایت دیوار بزنید تا با انواع و اقسام اسمارت فون‌های این کمپانی آشنا شوید.

ال جی اولین شرکتی نبود که تصمیم گرفت در کنار سایر لوازم الکترونیکی‌اش، تلفن همراه مخصوص به خود را داشته باشد؛

با این حال گوشی‌های موبایل این شرکت در خیلی موارد جزو اولین‌ها بود. «خلاقیت» حرف نخست را در تلفن‌های همراه ال‌ جی می‎‌زند؛ مثلا سری جی از تلفن‌های همراه این کمپانی، با انواع و اقسام مدل‌ها از جمله قاب چرمی یا پلاستیکی در رنگ‌های مختلف، دکمه در قسمت پشت تلفن همراه، خمیدگی صفحه و … هر لحظه هوادارانش را غافل‌گیر می‌کرد. همچنین کمتر کسی صفحه‌های مقاومتی گوشی‌های موبایل را به خاطر می‌آورد، صفحاتی که تنها نسبت به فشار واکنش نشان می‌دادند؛ کمپانی ال جی با تولید تلفن همراه ال جی پرادا، اولین گوشی لمسی خازنی را به صحنه آورد که توانست در سال نخست، رکورد خرید و فروش تلفن همراه را از آن خود کند. ال جی پرادا با صفحه نمایش 3 اینچی، وزن 85 گرمی، دوربین دو مگاپیکسلی و طراحی ساده و خوش‌دست، رویای داشتن موبایل لمسی بدون دردسر برای خیلی‌ها را به واقعیت تبدیل کرد. خرید و فروش گوشی موبایل ال جی پرادا در سایت دیوار همچنان آگهی می‌شود. مثلا یک تلفن همراه در این مدل 400 هزار تومان به حراج گذاشته شده است.

2017، سال عبور از مشکلات

سال 2017 برای ال جی در کل سال خوبی بود. در این سال این کمپانی توانست برای اولین بار به حداکثر میزان خرید و فروش در زمینه گوشی‌های هوشمند برسد. البته ال جی این رقم از افزایش فروش را مدیون گوشی‌های هوشمند سری کا، ایکس و جی است. خرید و فروش گوشی موبایل ال جی در مدل کا 10 در سایت دیوار قیمتی بین 790 تا 350 هزار تومان دارد. مثلا یک دستگاه ال جی کا 10 آکبند مشکی رنگ با دو سال گارانتی مدیا پردازش و رجیستر شده 790 هزار تومان به فروش می‌رسد. از مشخصات این تلفن همراه می‌توان به دوربین دو منظوره عادی و واید برای عکاسی اشاره کرد.

ال جی جی 6، یکی از بهترین تلفن‌های همراه ال جی در سال 2017 معرفی شد.

صفحه نمایش این گوشی موبایل 5.7 اینچ، دوربین اصلی عادی و واید 13 مگاپیکسل، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. یک دستگاه جی 6 سفید رنگ در حد نو در سایت دیوار حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی‌های موبایل ال جی هستید و در عین حال نمی‌توانید مبلغی معادل جی 6 بپردازید، به وی 20 فکر کنید. دوربین این تلفن همراه هم دوگانه و با کیفیت بهتر از جی6 در اختیار خریداران است اما باتری آن به قدرت سایر اسمارت‌فون‌های برتر ال جی نیست. خرید و فروش گوشی موبایل ال جی وی 20 در سایت دیوار نیز امکان‌پذیر است. یک دستگاه تلفن همراه آکبند در این مدل یک میلیون و 190 هزار تومان به آگهی گذاشته شده است.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle