Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو

خرید و فروش همزمان خودرو در 1 روز، با طرح کلید به کلید همراه مکانیک

در شرایط فعلی بازار خودرو کشورمان، نوسانات قیمت خودرو باعث ایجاد عدم شفافیت در بازار شده است. عدم شفافیتی که به کاهش خرید و فروش خودرو و ایجاد رکود در بازار منجر شده است. بی ثبات بودن قیمت‌ها این سوال را برای خریدار مطرح می‌کند که از کجا معلوم که اگر امروز خودرویی با قیمت بالا بخریم فردا همان خودرو با قیمتی پایین تر به بازار عرضه نشود؟ و یا بالعکس. از دید فروشنده هم این ابهام وجود دارد که از کجا معلوم که با قیمت های امروز خودروی خود را بفروشیم و در آینده ای نزدیک متوجه شویم که قیمت خودرو به شدت افزایش پیدا کرده و دیگر نتوانیم خودرو بخریم؟

اما در شرایط فعلی بهترین و منطقی ترین راه برای فروش خودرو و خرید خودرو جدید چیست؟ راه حلی که بتوانیم خودروی خود را آسان و بی دغدغه بفروشیم و خودروی جدید را مطمئن بخریم؟

تعلل در خرید و فروش خودرو: ضرر هنگفت

یکی از فروشندگان خودرو تجربه خود در خصوص تعلل در فروش خودرو قدیم و خرید خودروی جدید را اینگونه بیان می کند. برای من که به دلیل مشغله زیاد شغلی، زمان کافی برای رسیدگی به کارهای شخصی را ندارم اضافه شدن هر کار جدید دغدغه‌ای جدید است. فروش خودرو اینبار دغدغه جدیدی بود که با افزایش بی‌سابقه قیمت خودرو تبدیل به بحران شد.

با پس انداز مبلغی که حاصل انجام چند پروژه و دریافت وام بود، تصمیم گرفتم خودرو ساندور استپ وی مدل 95 را بفروشم و یک هیواندای i20 بخرم. متاسفانه به دلیل مشغله زیاد فرصت کافی برای آگهی خودرو، پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و جلسات بازدید خودرو را نداشتم و همین موضوع به طولانی شدن فرایند فروش خودرو منجر شد. در جریان فرایند فروش خودرو بودم که  تغییر نجومی قیمت خودرو من را غافلگیر کرد.

با این شرایط دیگر قادر به خرید هیواندای i20 نبودم زیرا با افزایش قیمت آن از 200 میلیون تومان به 400 میلیون تومان، بودجه من کفاف این افزایش قیمت را نمی‌داد و هرگونه اتلاف وقت به افزایش ضرر من منجر می شد زیرا ارزش پول نقد من دائما در حال کم شدن بود و قیمت ها نیز به صورت لحظه ای در حال افزایش بود.

با کمی جستجو در اینترنت با طرح ” کلید به کلید همراه مکانیک” آشنا شدم. در این طرح با کمک تیم مشاوران و کارشناسان فروش همراه مکانیک، خودرو ساندرو را به صورت کاملا رایگان و بدون حتی پاسخگویی به یک تماس، فروختم و از نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک در همان روز یک هایما S7 خریداری کردم. اگرچه نتوانستم به دلیل افزایش قیمت خودرو هیواندای i20 خریداری کنم اما حداقل جلوی ضرر بیشتر را گرفتم و با طرح کلید به کلید همراه مکانیک در یک روز خرید و فروش خودرو را انجام دادم.

خرید و فروش همزمان خودرو

خرید و فروش خودرو در یک روز چگونه امکان پذیر است؟

همراه مکانیک به عنوان اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده طرح کلید به کلید را برای جلوگیری از ضرر خریداران و فروشندگان خودرو اجرا کرده است. برای استفاده از طرح “کلید به کلید همراه مکانیک” که در آن با کمک تیم مشاوران و کارشناسان فروش همراه مکانیک، فرایند خرید و فروش خودرو به صورت همزمان انجام می شود و بلافاصله پس از فروش خودرو، خودرو مدنظر خریداری می‌شود، کافیست:

  • به سایت همراه مکانیک به نشانی hamrah-mechanic.com/car-sell/ وارد شوید.
  • بعد از ثبت سفارش شما در سایت همراه مکانیک، کارشناسان با شما تماس می گیرند و از خودرو بازدید می کنند.
  • خودرو بر اساس کارشناسی انجام شده قیمت گذاری می شود.
  • آگهی فروش خودرو توسط کارشناسان همراه مکانیک در سایت های معتبر منتشر می شود.
  • کارشناسان فروش حرفه ای همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.
  • کارشناسان همراه مکانیک در خصوص خرید خودروی جدید به شما مشاوره می دهند و همزمان با انجام فرآیند فروش، خودروی مطلوب و متناسب با بودجه شما را هم معرفی می کنند.
  • کارشناسان همراه مکانیک تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره می دهند.

فروش-خودرو-همراه-مکانیک

 

بنابراین اگر برای دوری از نوسانات قیمت بازار خودرو، قصد خرید و فروش خودرو به صورت همزمان را دارید پیشنهاد می کنیم از طرح “کلید به کلید همراه مکانیک” استفاه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle