Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال

آمار بالای خرید و فروش هدفون در سایت دیوار

هدفون‌ها در طول سالیان گذشته، نحوه پخش آهنگ‌ها را دگرگون کرده‌اند،

حالا موسیقی به وسیله انواع و اقسام این پخش‌کننده‌ها به متن زندگی ما تبدیل شده‌ است و مردم می‌توانند تمام آن را بشنوند. با این وجود کارکرد این دسته از لوازم الکترونیکی فقط در گوش دادن به نوای موسیقی خلاصه نمی‌شود. حتی یک نفر که در روز تنها چند دقیقه مجبور به استفاده از هندسفری یا هدفون است، باید مدلی را انتخاب کند که صدای شفافی تولید کند. خرید و فروش هدفون‌ در مدل‌ها، قیمت‌ها و کارایی‌های مختلف در سایت‌های خرید و فروش آنلاین مانند سایت دیوار یا دیجی کالا صورت می‌گیرد.

با این حال، انتخاب هدفون مناسب از بین مارک‌های گوناگون کار چندان راحتی نیست. به صورت کلی، هدفون‌ها از نظر ظاهری به دو دسته بیرون گوشی و داخل گوشی تقسیم می‌شوند. هدفون‌های داخل گوشی خود نیز به چند دسته تقسیم می‌شوند. مثلا هدفون‌هایی که بیرون سوراخ گوش قرار می‌گیرند و برای کسانی که سوراخ گوش ریزی دارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.  دسته بعدی هدفون‌های داخل گوشی، هدفون‌هایی است که با لاستیک نرم کاملا به گوش وارد می‌شوند. هدفون‌های بیرون گوشی هم، با دسته یا گیره‌ای روی سر قرار می‌گیرند.

فیلیپس، کریتیو و سنهایرز سه برند معروف تولید هدفون در دنیا است. البته سنهایرز در بین این سه، قدری حرفه‌ای‌تر و در اصل برای موزیسین‌ها و دی جی‌ها طراحی شده است. 150 تا 200 دلار، قیمت اصلی هدفون سنهایرز عنوان شد که خرید و فروش آن در ایران نیز قیمتی بین 250 تا 500 هزار تومان دارد. از هدفون‌های فوق حرفه‌ای این برند هم  که قیمت آن حدود 4 میلیون است، می‌گذریم. قیمت یک هدفون سنهایرز در مدل ممنتوم آکبند با گارانتی دوساله و مشکی رنگ، در سایت دیوار 480 هزار تومان قیمت‌گذاری شده، این در حالی است که همین هدفون در سایت مشابه دیجی کالا 650 هزار تومان آگهی شده است.

فیلیپس، شرکت اروپایی نام آشنایی است که به تولید محصولات الکترونیکی شهرت دارد، آن هم با قیمتی به صرفه و کیفیت بالا. مثلا در قسمت خرید و فروش هدفون در سایت دیوار یک هدفون اس ال اچ 9500 در این برند 95 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هدفون از سری هدفون‌های دارای بیس قوی، کوبنده و صدای گیرا است و برای کسانی که تمایل دارند موسیقی را با هیجان بالا گوش بدهند، توصیه می‌شود. نکته جالب این هدفون، نحوه جمع شدن منحصر به فرد آن است؛ مانند یک عینک جمع می‌شود و می‌توانید بدون دردسر و بدون گرفتن جای اضافی آن را حمل‌ کنید .این هدفون دارای گارانتی اورجینال شکوفا و یکی از بهترین هدفون هایی که فیلیپس تولید کرده است. مزیت خرید و فروش هدفون‌های فیلیپس از سایت دیوار، موجود بودن مدل‌های قدیمی‌تر کارکرده یا آکبند این کمپانی است؛ این در حالی است که در سایت‌ دیجی کالا تنها مدل‌های به روز شده فیلیپس آگهی می‌شود.

کریتیو نیز از آن دسته کمپانی‌هایی است که در زمینه تولید هدفون‌ها، قدرتمند و خلاق قدم برمی‌دارد.

این شرکت در سال 1981 در سنگاپور تاسیس شد و امروزه با طراحی هدفون‌هایی با پدهای نرم، قرارگیری مناسب بر روی گوش و سر و باتری با دوام بالا، طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. خرید و فروش هدفون بلوتوثی کریتیو در سایت دیوار برخلاف دیجی کالا آگهی زیادی ندارد. با این حال یک هدفون کریتیو در این سایت به قیمت 300 هزار تومان به حراج گذاشته شده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle