Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال

نکاتی در مورد خرید صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی کامپیوتری است که نرم افزار مخصوصی برای طبقه بندی امور مربوط فروش و انبار و ثبت اطلاعات مورد نظر دارد. به طور کلی انواع صندوق فروشگاهی به 2 گروه صندوق فروشگاهی ECR و صندوق فروشگاهی POS تقسیم می گردد.

صندوق فروشگاهی ECR ، در واقع نوعی ماشین حساب است که دارای نرم افزار فروشگاهی می باشد و هیچگونه قابلیت تغییر یا ارتقاء ندارد لذا بیشتر مناسب فروشگاه های کوچک است که نیازمند سیستم پیشرفته ای نیستند. این صندوق از یک مانیتور یا نمایشگر 4 اینچی برخوردار است که قابل تنظیم و مشاهده می باشد. این صندوق فروشگاهی قابلیت اتصال به بارکد خوان را هم دارد که این قابلیت باعث بالا رفتن سرعت عملیات فروش می گردد.

صندوق فروشگاهی پوز به دلیل دوام عمر، امکانات پیشرفته و مدرن ، چند کاربره بودن، و همچنین قابلیت ارتقاء و تغییر نرم افزار آن، بهترین صندوق فروشگاهی محسوب می گردد. صندوق های فروشگاهیpos  بر اساس نوع مانیتور خود به دو گروه صندوق فروشگاهی پوز ساده و صندوق فروشگاهی پوز تاچ  تقسیم می شوند.

 

صندوق پوز ساده که گاهی به آن صندوق مکانیزه فروشگاهی هم گفته می شود نوعی کامپیوتر است که در حالت فروشگاهی تنظیم شده و به راحتی با اضافه نمودن صندوق، بارکد خوان، فیش پرینتر و نرم افزار کامپیوتری به صندوق فروشگاهی پوز تغییر کاربری خواهد داد. قطعات سخت افزاری موجود در کیس این کامپیوتر، مانند RAM ، CPU و … از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در صندوق پوز تاچ که گاهی به صندوق فروشگاهی لمسی  نیز معروف است، تمامی امور با صفحه نمایشگر، قابل مدیریت و کنترل می باشد. بنابراین استفاده از کیبرد و موس در این نوع صندوق پوز ، جایی ندارد از طرفی کیسی که در این صندوق فروشگاهی استفاده شده است در مانیتور آن جا سازی شده که ظاهری شیک به آن بخشیده و علاوه بر آن فضای کمتری هم اشغال می کند.

در هر یک از انواع فوق، مدل های متنوع و برای کاربردها و فروشگاه های گوناگونی  توسط برندهای مختلفی تولید شده اند؛ آوند پرینتر با دریافت نمایندگی صندوق فروشگاهی از برندهای معتبر خارجی به عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول می پردازد لذا قیمت آن تا اندازه زیادی پایین می آید؛ اگر بودجه محدودی دارید؛ به شما توصیه می کنیم تا به جای خرید صندوق فروشگاهی دست دوم ، یک دستگاه صندوق فروشگاهی ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت خریداری فرمایید؛ قیمت صندوق فروشگاهی بسته به نوع، مدل و برند آن متفاوت است؛ اما اگر نظر مشورتی ما را برای یک صندوق فروشگاهی با کیفیت و ارزان جویا شوید در پاسخ به شما عرض می کنیم که بر اساس تحقیقات و بررسی های بعمل آمده، در مجموع از بین مدل ها و مارک های مختلف این محصول، قیمت صندوق فروشگاهی بیانگ SNBC به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب بوده که در صورت تمایل می توانید آنرا را از آوندپرینتر تهیه فرمایید. شما همچنین امکان خرید بهترین مدل های صندوق لمسی که توسط معتبرترین برند های تولید کننده این کالا، تولید شده اند از جمله صندوق فروشگاهیOKPOS  ، صندوق فروشگاهی بیانگ ، صندوق فروشگاهی پوزبانک را از آوند پرینتر دارید.

از شما دعوت می کنیم تا خودتان به سایت آوند پرینتر سری بزنید و مدل های مختلف صندوق فروشگاهی را با مشخصات فنی و جزییات کامل آنها ملاحظه نمایید.

جلب اعتماد عمومی، موجب گسترش دامنه خدمات شرکت آوندپرینتر به 3 طیف وسیع از مشتریان و خریداران گردیده که شامل بخش دولتی ، بخش خصوصی و مصرف کنندگان شخصی می گردد. شما با مطالعه بخش مقالات آوندپرینتر می توانید اطلاعات و دانستنیهای عمومی خود را افزایش داده و آگاهانه به خرید صندوق فروشگاهی یا قطعات جانبی آن، اقدام فرمایید؛ این بخش که به طور مرتب و روزانه با مقالات آموزنده و مفید آپدیت می شود؛ در نوع خود یکی از جامع ترین مراجع آموزشی، در زمینه تجهیزات و ماشین های اداری محسوب می شود.

فروشگاه اینترنتی آوندپرینتر با نشانی avandprinter.com هم آماده دریافت سفارش و فروش اینترنتی محصولات اداری و قطعات جانبی می باشد. این فروشگاه اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت بوده و گواهینامه SSL می باشد به طور فعال در شبکه های اجتماعی هم حضور دارد تاجایی که فالوورهای زیادی، صفحات مختلف آوندپرینتر را در فضای مجازی دنبال می کنند؛ این افراد غالبا از مشتریان ثابت و راضی آوندپرینتر هستند.

کارشناسان پشتیبانی آوند پرینتر به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی از مشتریان و مخاطبان خود هستند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle