Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو رپورتاژ آگهی

قبل از خرید خودرو ویژگی های تندر 90 را بیشتر بررسی کنید

ماشین تندر 90 نام اصلی‌اش داچیا لوگان است و در اصل ساخت شرکت رومانیایی داچیاست که یکی از شرکت‌های تابعه شرکت فرانسوی رنو است.

تندر سال‌هاست که در ایران تولید شده و نامی آشنا برای ماست. اگر به وبسایت ایران خودرو مراجعه کنید، خواهید خواند که این شرکت خودروسازی ایرانی تندر را ماشینی با مشخصات کامل می‌داند و درباره‌اش نوشته که آنچه خوبان همه دارند.

در این گزارش می‌خواهیم برای کسانی که قصد خرید تندر ۹۰ پلاس اتومات دارند، این ماشین را معرفی کنیم.

 

چرا تندر ۹۰ بخریم؟

تندر ۹۰ طبق گفته ایران خودرو یکی از خودروهای کلاس ‌‌B و محبوب کشورهای اروپای شرقی، خاورمیانه و آسیاست. در واقع آنچه که در حال حاضر می‌توان به آن اطمینان داشت این است که این مدل ماشین در جامعه امروز ما در بین افراد مختلف با هر سطح فرهنگی توانسته جایی برای خود باز کند و محبوب بسیاری از افراد شود. شاید بیشتر کسانیکه قصد خرید تندر ۹۰ صفر یا دست دوم را دارند و می‌خواهند به جمع تندرسواران بپیوندند به دلایلی مانند جاداری اتاق این ماشین و صندوق عقب آن و یا سیستم فنی بدون پیچیدگی خاص آن این ماشین را انتخاب کنند تا هنگام تعمیرات و خدمات پس از فروش به مشکل خاصی برخورد نکنند.

 

مشخصات فنی تندر ۹۰ پلاس اتومات

حجم موتور تندر ۹۰ پلاس اتومات ۱۶۰۰ سی سی است و نوع آن K4M خطی و بیشترین توان موتور آن هم ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه است. حداکثر گشتاور این ماشین هم ۱۴۰ نیوتن متر در ۳۷۵۰ دور در دقیقه و تعداد سوپاپ‌های آن ۱۶ عدد است. تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک توانسته استاندارد حد آلایندگی یورو ۴ را به دست آورد.

بیشترین سرعتی که می‌توانید با این ماشین برانید ۱۷۵ کیلومتر در ساعت است و اگر از شتاب صفر تا صد آن برحسب ثانیه بخواهید بدانید باید گفت ۱۱.۷ است.

همانطور که از نام‌اش پیداست این محصول ایران خودرو ۴ دنده اتومات دارد و نوع فرمان آن هم هیدرولیک است و مصرف سوخت آن در داخل شهر ۱۱.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و در خارج شهر هم این مقدار به ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. ضمن اینکه گنجایش باک بنزین این خودرو به میزان ۵۰ لیتر است.

تندر با ترکیب و طراحی حجیم خود با بسیاری از سلایق افراد جور در نمی‌آید و به خصوص خانم‌ها و جوانان کمتر به ظاهر این مدل ماشین علاقمند خواهند شد. اما سازندگان آن این ماشین را با طول ۴۲۹۰ میلیمتر و عرض ۱۷۴۰‌ میلیمتر برای خانواده‌ها طراحی کرده‌اند تا بتوانند ۵ نفر انسان بلند قامت در آن به راحتی بنشینند و با چند چمدان و ساک که در صندوق عقب جادار آن که به اندازه ۵۱۰ لیتر است، می‌توانند به سفر بروند.

اگر قصد خرید و یا فروش تندر ۹۰ را دارید بهترین و سریع‌ترین راه مراجعه به بخش وسایل نقلیه سایت دیوار است تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان خودروی باب میل خود را به راحتی پیدا کنید و یا با تبلیغ ماشین تندر ۹۰ کارکرده یا صفر خود در این وبسایت خریداری برای آن پیدا کنید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle