Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

آخرین زمان خرید تور دبی و تور گرجستان

همه ایرانیان در روزهای پایانی سال در تب و تاب آخرین فعالیت‌ها برای آماده شدن و رویارویی با سال جدید هستند. این عید اما می‌تواند با برنامه‌ریزی بهتر در جهت بهبود انرژی و رفع خستگی سال گذشته دل‌چسب‌تر و زیبا‌تر شود. گاهی برخی پیشنهادها می‌تواند برنامه‌ریزی مرسوم را تغییر دهد.

 انتخاب یک تور مناسب آن هم در روزهای پایانی شاید کار آسانی نباشد.

اما آژانس مقتدر سیر تابان به عنوان یکی از با تجربه‌ترین آژانس‌های برگزار کننده تورهای مسافرتی داخلی و خارجی همیشه تلاش می‌کند تا به عنوان مشاور مسافران در خدمت ایشان باشد تا سفری لذت‌بخش و پر انرژی داشته باشند.

 

تور گرجستان

از مسیرهای پیشنهادی مقتدر سیر، تور گرجستان یکی از بهترین‌هاست. این مسیر در سال‌های اخیر و با توجه به تسهیل سفر به آن از استقبال فراوانی بهره‌مند شده است. در حدی که توانسته در کنار مسیرهای اصلی ایرانیان قرار بگیرد. از دلایل آن، نزدیکی فاصله زمانی و مکانی این مسیر، ارزان بودن مقصد، عدم نیاز به دریافت روادید و سهولت سفر، نزدیکی و قرابت فرهنگی به این کشور است.

عوامل بالا مشارکت زیادی با مسیرهای بسیار پر طرفدار نظیر استانبول را دارد اما هنوز این مسیر نتوانسته مانند آن‌ها پر مسافر باشد و همین امر سبب گشته تا بسیاری از ایرانیان شهرهای زیبای این کشور را ندیده و تورهای نظیر تور تفلیس بهره نبرده باشند. بنابراین اگر قصد سفر به نقطه‌ای دارید که جدید بوده و لذت زیادی از غذا و فرهنگ آن ببرید شک نکنید که گرجستان بهترین گزینه برای شماست که در کنار لذت‌بخش بودن هزینه‌ی چندان بالایی را برای سفر به شما تحمیل نمی‌کند. فروش تورهای این مسیر، تا میانه‌های تعطیلات نوروز ۹۷ ادامه داشته و مسافران می‌توانند، در اولین فرصت با مسئولین فروش آژانس مقتدر سیر که در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در خدمت ایشان هستند، تماس حاصل نموده و مشاوره لازم جهت خرید را دریافت کنند.

هر سال بر ایرلاین‌هایی که در این مسیر به خدمت‌رسانی به مسافران مشغول هستند افزوده می‌شود و در نوروز 97 هم ۳ ایرلاین بسیار مهم قشم ایر، زاگرس و ماهان  از این دست هستند، کیفیت اکثر این پروازها نزدیک به یکدیگر هستند اما انتخاب بر اساس تفاوت‌های کیفی و قیمت بر عهده مسافران و انتخاب‌های ساعات پروازی آن‌ها خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین نکات در خرید تورهای تفلیس و گرجستان، دقت در انتخاب هتل است. برخلاف مسیرهای اصلی ایرانیان نظیر استانبول و دبی که از هتل‌های باکیفیتی برخوردار است، این شهر از عدم برخورداری از هتل‌های مناسب رنج می‌برد و مسافران در زمان انتخاب هتل باید از مشاوره‌ی فروشندگان استفاده کامل ببرند. تقریباً هتل سه‌ستاره چندان مناسبی در این شهر وجود ندارد و هتل‌های ۴ ستاره نیز باید با وسواس برگزیده شوند. اگر چه این مسأله با توجه به بودجه‌ی سفر تعیین شده و تصمیم‌گیری بر عهده مسافران خواهد بود. همین امر نیز باعث می‌شود تا هتل‌های با کیفیت‌تر در هر رده به سرعت پر شود و ظرفیت هتل‌های کمتر مناسب باقی بماند. بنابراین بیش از این زمان را از دست نداده و همین حالا با مسئولین فروش مقتدر سیر تماس گرفته و تور گرجستان خود را خریداری کنید.

 

تور دبی

نزدیک به دو دهه از سفر ایرانیان به شهر دبی می‌گذرد. اما تفاوت امروز دبی با ۲۰ سال قبل شاید چند برابر شهرهای دیگر جهان باشد. دبی در این سال‌ها به یکی از مهم‌ترین قطب‌های توریستی جهان تبدیل شده است و سالانه تعداد زیادی از جهانیان به دیدن این شهر مدرن می‌روند. ایرانیان نیز هر ساله و به‌خصوص در نوروز استقبال شدیدی از این شهر دارند.

تور دبی

یکی از دلایلی که مقتدر سیر سفر به این شهر را در نوروز به مسافران پیشنهاد می‌کند آب و هوای استثنایی آن در این فصل است. هوا در تعادل مناسبی قرار داشته  و این امر کمک می‌کند تا مسافران علاوه بر امکان گشتن در شهر، مراکز خرید را با سهولت بیشتری استفاده کرده و تفریحات خاص و به علی‌الخصوص آبی آن را به لذت بیشتری استفاده کنند.

در این مسیر هم، تعداد زیادی پرواز وجود دارد که از آن جمله می‌توان به ماهان، ایران ایر، ایرعربیا و امارات نام برد. در این میان امارات یک پرواز لاکچری داشته و ایرعربیا اقتصادی‌ترین پرواز را در اختیار دارد. اما نکته‌ای که در مورد پروازهای ایرعربیا وجود دارد آن است که مقصد این پروازها شهر شارجه هستند و مسافران برای رسیدن به شهر دبی باید ۴۰ دقیقه در اتوبوس را طی کنند.

یکی از مزیت‌های شهر دبی، داشتن هتل‌های با کیفیت است. این شهر از آن‌جا که به عنوان یک مقصد شناخته شده برای جهانیان است و هر ساله تعداد زیادی از افراد بدان سفر می‌کنند توانسته هتل‌های زیادی را در خود جای دهد. همچنین شرایط رقابتی این هتل‌ها کمک کرده تا کیفیت هر کدام بالاتر رفته و حتی هتل‌های با درجات نه چندان بالا هم در برخی موارد کیفیت خود و قابل قبولی داشته باشند. اما این هتل‌های مناسب در اولویت انتخاب همه مسافران قرار دارند و در اولین فرصت ظرفیت آن‌ها تکمیل می‌شود، بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین حالا دست به کار شوید.

در میان مسیرهای پرطرفدار ایرانیان، دبی از آن مقصدهایی‌ست که نیاز به اخذ روادید دارد. بنابراین فروش تورهای این مقصد حداکثر در چند روز اول نوروز امکان‌پذیر است و پس از آن عرضه‌ی آن‌ها متوقف می‌شود. پس اگر به فکر سفر به این شهر زیبا هستید بهتر است همین حالا دست به کار شده و با کارشناسان مقتدر سیر تماس گرفته و نسبت به خرید تور دبی اقدام کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle