Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی برند های ورزشی

بهترین زمان خرید تورهای جام‌جهانی روسیه 2018

شاید بتوان ایرانی‌ها را یکی از خوش‌بخت‌ترین شهروندانی دانست که تیم ملی فوتبالشان به جام‌جهانی ۲۰۱۸ وارد شده و این امکان را دارند که بازی‌ها را با کم‌ترین هزینه تماشا کنند. شما با خرید ساده‌ی یک تور می‌توانید بازی‌های جذاب جام‌جهانی تیم‌ ملی ایران را از نزدیک تماشا کنید.

 

از این رو آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، برای راحتی علاقمندان به بازی‌های جام‌جهانی با برنامه‌ریزی ویژه، اقدام به برگزاری تور جام جهانی روسیه  ۲۰۱۸ کرده است. این تورها در بسته‌هایی با امکانات متفاوت برنامه‌ریزی شده است تا افراد مختلف امکان حضور در کشور روسیه و تماشای بازی‌های ایران را داشته باشند.

نزدیک بودن محل برگزاری مسابقات و سهولت دریافت ویزای روسیه برای ایرانیان، امکانی را پیش‌روی شما گذاشته تا به فکر سفر برای تماشای بازی‌های ایران باشند و از هم‌اکنون برای تابستان خود برنامه‌ریزی کنند.

اگر شما علاقمند به حضور در این برنامه‌ها هستید بدانید که پیش‌فروش تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ابتدای دی‌ماه آغاز شده است و تا زمانی‌که ظرفیت‌های این تورها تکمیل شود، ادامه دارد.

 

سابقه‌ی آژانس مقتدر سیر و تور روسیه

با توافق‌های بین‌المللی که میان ایران و روسیه انجام شده چند سالی ا‌ست که مسافرت به روسیه برای شهروندان ایرانی آسان‌تر شده است. با همین رویکرد تقریباً از سال ۹۴ تاکنون تورهای روسیه در فصل‌های مناسب به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

آژانس مقتدر سیر تابان به عنوان یکی از پیشگامان این مسیر از همان ابتدا، مجری مستقیم تور روسیه بوده است و تا امروز توانسته بیش از ۱۰۰ تور روسیه را به‌خوبی و با موفقیت برگزار کند، به همین دلیل نام او در فهرست مهم‌ترین عرضه‌کنندگان تورهای روسیه همیشه درخشیده است. در سال‌های گذشته این تورها به شکل ترکیبی تور مسکو، سن‌پترزبورگ برگزار شده که با پروازهای چارتری روسی و لیدرهای فارسی زبان در هتل‌ها با کلاس‌ها و رده‌های مختلف به هم‌وطنان عزیز ارائه شده است. اما با توجه به برگزاری جام جهانی در سال آینده برنامه‌ی تور روسیه جام جهانی تفاوت‌ها و ویژگی‌های دیگری دارد.

برنامه‌ی تورهای جام‌جهانی روسیه

برنامه‌ی تورها بر اساس بازی‌های ایران در جام جهانی انجام شده است. ایران در مرحله‌ی مقدماتی در گروه B مسابقات قرار گرفته است.

پروازهای تور جام جهانی روسیه که توسط آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی شده است در تاریخ ۲۴ خرداد از تهران به مقصد سن‌پترزبورگ انجام خواهد شد. دقیقاً یک روز بعد و در ورزشگاه زنیت آرنا، ایران به مصاف تیم مراکش خواهد رفت.

در ادامه مسافران به گشت و گذار در شهر زیبای سن‌پترزبورگ می‌روند و در تاریخ ۲۸ خرداد ماه راهی شهر کازان می‌شوند. شهری که میزبان بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه کازان آرنا در تاریخ ۳۰ خرداد است. مسافران چند روزی را در شهر کازان می‌گذراند.

پس از گذراندن ۴ شب در شهر کازان مسافران ۱ تیر به سوی سارانسک میزبان آخرین بازی ایران در مرحله مقدماتی حرکت می‌کنند و در تاریخ ۴ تیر هم به تماشای بازی ایران و پرتغال می‌نشینند.

و در انتها مسافران ۵ تیر از سارانسک به ایران برمی‌گردند و لذت تماشای بازی‌ها و هیجان حضور در جام‌جهانی 2018 را برای همیشه به خاطر می‌سپارند.

 

تور جام‌جهانی روسیه

 

خدمات تورهای جام‌جهانی روسیه

اما آنچه که به غیر از برنامه‌ریزی برای بازی‌ها مهم است، خدمات ویژه در تور جام جهانی 2018 روسیه است، در این شرایط است که این تور را از تورهای عادی جدا می‌کند.

بیشترین هدف آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان فراهم آوردن آسایش و لذت مسافران و تماشاچیان فوتبال در این دوره‌ی مسافرت است. به همین دلیل متخصصان تورهای روسیه در این آژانس، مسافران خود را با پروازهای چارتری خط هوایی Nordwind روسیه جابه‌جا می‌کنند . چرا که آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان در سال‌های گذشته یکی از شناخته‌شده‌ترین چارترکنندگان این خط هوایی بوده و کیفیت پروازها و خدمات ارائه شده در آن را تضمین می‌کند.

از دیگر مزایای این خط هوایی ناوگان هواپیماهای بوئینگ 777 مدرن آن است که در مسیرهای طولانی از تهران به سن‌پترزبورگ و بالعکس می‌تواند در آسایش و آرامش مسافران نقش پررنگی داشته باشد.

با توجه به برنامه‌ی سفری که پیش از این توضیح داده شد ، در هر شهر ۴ شب اقامت برای مسافران در نظر گرفته شده است، در تمامی زمان‌ها لیدر فارسی زبان و همچنین لیدر محلی آشنا به منطقه در اختیار تور است تا مسافران در زمان‌هایی که بازی وجود ندارد امکان استفاده و لذت بردن از مقصد را داشته باشند. علاوه بر این در تمامی هتل‌های در نظر گرفته شده صبحانه رایگان سرو می‌شود، همچینین در برنامه یک گشت شهری همراه با صرف ناهار رایگان در هر مسیر در نظر گرفته شده است.

نکته بسیار مهم و تقریباً بدون مشابهتی که در خدمات تورهای جام جهانی مقتدر سیر وجود دارد، ترانسفرهای بین شهری با هواپیما است. این ترانسفرها با پروازهای داخلی خط هوایی Nordwind با هواپیماهای ایرباس و بوئینگ داخلی آن انجام می‌شود. به واسطه آن که مقتدر سیر چارترکننده پرواز این خط روسی است امکان ارائه‌ی این خدمات در داخل روسیه را دارد، بر خلاف سایرین که با پروازهای داخلی ترانسفرهای بین شهری آن‌ها غیر پروازی است.

سایر خدمات نظیر ویزا، بیمه مسافرتی و ترانسفر بین هتل و ورزشگاه محل بازی‌ها نیز خدمات رایگان بسته‌های تورهای جام جهانی 2018 روسیه است که به علاقمندان این سفر هیجان‌انگیز ارائه می‌شود.

قیمت و نحوه‌ی خرید تور جام جهانی روسیه

در حال حاضر مقتدر سیر ۲ بسته‌ برای جام‌جهانی پیش‌بینی کرده است. یکی از بسته‌ها هر ۳ بازی ایران در جام جهانی را پوشش می‌دهد و بسته‌ی دیگر صرفاً دو بازی اول ایران که در شهرهای سن‌پترزبورگ و کازان برگزار می‌شود را شامل می‌شود.

بسته‌ی اول که ۱۲ شب و ۱۳ روز زمان برای آن در نظر گرفته شده از رقم ۲۸۰۰ دلار آغاز می‌شود و وابسته به نوع مسافر و درجه‌ی هتل درخواستی متفاوت است.

بسته‌ی دوم که ۸ شب و ۹ روز زمان می‌برد نیز از رقم ۲۳۵۰ دلار شروع می‌شود که برای هتل‌های با درجه‌ی بالاتر رقم بیشتری  باید پرداخت شود. این رقم برای همه‌ی خدمات اشاره شده در بالا است.

آنچه که باید در نظر داشته باشید این است که رقم‌های ارائه شده، صرفاً در زمان پیش‌فروش معتبر است و هر قدر به زمان برگزاری تورهای جام‌جهانی نزدیک می‌شویم قیمت بالاتر می‌رود.

برای خرید آسان و مناسب این تورها و دریافت راهنمایی و مشاوره، می‌توانید با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و از کانترهای فروش به منظور خرید تور جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ راهنمایی بگیرید.

 

بلیط جام‌جهانی روسیه

بلیت‌های بازی‌های ایران در جام‌جهانی روسیه

بلیت‌های بازی‌های جام جهانی در دو دسته‌ی VIP و اقتصادی عرضه شده است. هر کدام از این دسته‌ها خود دارای کلاس‌بندی متفاوت هستند.

بلیت‌های VIP بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ دارای دو دسته Match Exprience و Match Club هستند که قیمت هر کدام به ترتیب ۵۹۵ و ۸۵۰ دلار است.

بلیت‌های دسته‌ی اقتصادی بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ دارای ۳ دسته با قیمت‌های ۲۱۰, ۱۶۵ و ۱۰۵ دلار است.

البته برای هر ورزشگاه جایگاهی برای کلاس‌های دسته‌های مختلف مشخص شده است که شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از محل جایگاه‌های هر ورزشگاه  به سایت مقتدر سیر مراجعه و جزئیات کامل را مشاهده کنید.

آژانس مقتدر سیر برای آسایش علاقمندان این بازی‌ها، خدمات تهیه بلیت بازی‌های ایران را به مسافران عزیز ارايه می‌کند،که باز هم می‌توانید در تماس با آژانس از راهنمایی‌های کارشناس‌های کانترهای فروش استفاده کنید.

شرکت در سایر بازی‌های جام جهانی

ممکن است برخی از افراد علاقه‌مند به شرکت در سایر بازی‌های جام‌جهانی به جز بازی‌های ایران باشند. با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده پکیج‌های ویژه جام‌جهانی روسیه صرفاً برای بازی‌های ایران ارائه شده است. اما با توجه به این که آژانس مقتدر سیر از برگزارکنندگان اصلی و مجری مستقیم تور روسیه است و برگزاری این تورها از اوایل خرداد ماه آغاز می‌شود، این دست از علاقمندان می‌توانند با خرید پکیج‌های هفتگی تور روسیه بدین هدف خود دست یابند. تنها نکته در این زمینه آن است که ارائه این تورها از اوایل خرداد آغاز شده و امکان پیش‌خرید آن‌ها مانند تورهای جام جهانی روسیه در حال حاضر وجود ندارد.

آژانس مقتدر سیر به عنوان یکی از معدود ارائه‌دهندگان مستقیم تور جام‌جهانی روسیه امیدوار است که تمامی علاقه‌مندان ورزش فوتبال امکان استفاده از این تورها را داشته باشند و با تماشای مسابقات ایران در ورزشگاه‌های روسیه و همچنین گشت و گذار در این کشور زیبا خاطراتی به‌یادماندنی را در زندگی خود به یادگار ببرند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle