Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری اقتصادی رپورتاژ خبری تفریح

خرید بلیط چارتر به نفع چه کسی تمام می‌شود؟

برای علاقمندان به سفر و افرادی که بنا به دلایل کاری یا تحصیلی زیاد سفر می‌کنند، شیوه‌ی سفر بسیار مهم است. سفرهای هوایی به خاطر صرفه‌جویی در زمان و کم شدن خستگی راه مورد توجه و علاقه‌ی بسیاری از افراد است.

از این رو خرید بلیط پرواز چارتر برای کاهش هزینه‌ها یکی از گزینه‌های اقتصادی برای برخی از مسافران خطوط هوایی است.

در سال‌های اخیر میزان خرید بلیط پروازهای چارتر در کشور ما نیز افزایش یافته است. به خصوص در مسیرهایی همچون تهران-مشهد یا تهران-کیش و بالعکس، پروازهای چارتر مشهد و کیش با استقبال زیادی مواجه است. اما علت آن چیست؟

چرا برای برخی مسافران خرید بلیط چارتر نسبت به سیستمی در اولویت است؟

پروازهای چارتر به دلیل اینکه در طول سال -به غیر از تعطیلات و ایام خاص- قیمت پایین‌تری نسبت به پروازهای سیستمی دارند، محبوبیت زیادی نزد مسافران دارند. از سوی دیگر نیز با کاهش قیمت بلیط، ایرلاین‌ها نیز تعداد بلیط‌های بیشتری می‌توانند بفروشند. از این جهت نیز می‌توان گفت پروازهای چارتر نوعی معامله‌ی برد-برد است؛ هم به نفع ایرلاین و هم به نفع مسافر تمام می‌شود.

فقط این نکته را در نظر داشته باشید که بلیط چارتر برعکس سیستمی غیر قابل استرداد است و مناسب مسافرانی است که از برنامه‌ی سفر خود اطمینان کامل دارند.

اگر به دنبال خرید بلیط پرواز چارتر ارزان از علی‌بابا هستید، می‌توانید با خیال راحت بلیط خود را از بین معتبرترین پروازها انتخاب کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle