Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ خبری تفریح

بهترین روش خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی چیست ؟

یکی از رموز موفقیت بیشتر در زندگی این است که  در انتخاب های خود هوشمندانه عمل کنیم .

انتخاب هوشمندانه میتواند برای ما مزایای بسیاری داشته باشد و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند . تعطیلات نوروزی نزدیک است و همه ما اهل مسافرت های نوروزی هستیم اما آنهایی که هوشمندانه برنامه ریزی و اقدام میکنند قطعا تعطیلات بهتری خواهند داشت .

در حال حاضر در کشور های پیشرفته اغلب مردم برای مسافرت از طریق وب سایت های معتبر اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می کنند و درواقع مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی برای خرید تور دیگر مرسوم نیست.

این خود یک اقدام هوشمندانه است که ازاتلاف وقت در ترافیک برای مراجعه به آژانس ها جلوگیری میکند ، ما می توانیم  زمان ، نوع ایرلاین و پرواز را انتخاب کنیم ، هتل و اتاق مورد نظرمان را در سایت ببینیم و به راحتی بهترین هتل را در بهترین منطقه مورد نظرمان انتخاب کنیم و حتی براساس بودجه ای که داریم تصمیم بگیریم که چگونه و کجا هزینه کنیم و درنهایت یک مسافرت بسیار دلچسب و به صرفه را تجربه کنیم.

مهم تر از همه اینکه تمامی موارد را خودمان انتخاب کرده ایم و قرار نیست با مشکلات عجیب و اتفاقات پیشبینی نشده روبرو شویم.

آیا از هر سایتی می توان با اطمینان بلیط هواپیما خرید؟!!

مسلما جواب “خیر” است، حتما از اعتبار و قدمت سایتی که میخواهید خرید کنید، مطلع باشید تا خدایی نکرده دچار مشکل نشوید و اگر به خطا و مشکلی برخوردید بتوانید به راحتی با پشتیبان ها ارتباط برقرار کنید و مطمئن باشید که در اسرع وقت مشکل شما را برطرف می کنند.

آژانس هواپیمایی الی گشت از قدیمترین پیشرو های صنعت توریسم و گردشگری است که همواره در ارائه خدمات نوین مسافرتی پیشرو بوده است، این آژانس با بیش از 16 سال سابقه درخشان، سیستمی کامل و جامع برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور مسافرتی فراهم کرده است که با توجه به قدمت و سابقه اش می توان با اطمینان خاطر، خرید بلیط هواپیما ، تور مسافرتی و یا رزرو هتل خارجی را به همراه خدمات مسافرتی دلخواه در کوتاهترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک انجام دهید و واچر قطعی هتل و بلیط هواپیما را بلافاصله پس از پرداخت ریالی در ایمیل خود دریافت کنید.

روز خرید بلیط هواپیما یا زمان پرواز، کدامیک در قیمت بلیط موثر هستند؟

طبق آخرین آنالیزهای سایتCheapAir  قیمت بلیط هواپیما در آخر هفته گرانتر از سایر روزهاست و در سه شنبه ها معمولا می توانید بلیط ارزان قیمت نسبت به سایر روزها یافت کنید.

درهر زمان و هر جا به راحتی بلیط هواپیما، تور مسافرتی و هتل دلخواهتان را رزرو کنید

حتی دیگر بدون مراجعه به لپ تاپ و کامپیوتر می توانید از طریق گوشی همراه به وب سایت و یا حتی اپلیکشن های فروش اینترنتی بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو آنلاین هتل مراجعه کنید. شرکت خدمات مسافرتی الی گشت که یکی از اعضای قدیمی ایران اسکای گروپ است با ایجاد وب سایت و اپلیکشن جامع و کامل در زمینه خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، تور مسافرتی و رزرو هتل در سراسر جهان توانسته رضایت میلیون ها مسافران را در طی سابقه ی فعالیتش بدست بیاورد.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle