Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی

4 نکتۀ آنلاین برای خرید بلیط ارزانتر هواپیما

خبرنگاری شغلی با ویژگیهای منحصر به فرد است !

ویژگیهای شغلی که باعث می شوند تجربیات متفاوتی پیدا کنیم، یکی از این ویژگیهای متفاوت، تعداد سفرهای زیاد و طولانی است که باعث شده است آژانسهای مسافرتی و ایرلاین ها و هتل ها و … را به خوبی بشناسیم و بتوانیم توصیه هایی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارائه دهیم.

خرید بلیط هواپیما یکی از اصلی ترین بخشهای هر سفر هوایی است. هر چند پرواز و خرید بلیط اتفاق تازه ای نیست اما بسیاری از مسافران هنوز با اصول خرید بلیط هواپیما آشنایی کافی ندارند. در ادامه 4 نکته حیاتی برای خرید بلیط هواپیمای مناسب و البته ارزان را اشاره کرده ایم :

  • آژانس مسافرتی شناخته شده ای را انتخاب کنید

آژانسهای غیرمعتبر و آنها که مجوزهای لازم را ندارند، اصلاً گزینۀ مناسبی برای برنامه ریزی یک سفر نیستند، باید با دقت آژانس معتبر و شناخته شده ای را انتخاب کنید تا بتوانید در تمام مراحل از خدمات آن استفاده کنید.

در ایران هم با توجه به نظارتهایی که از طرف سازمان های ذیربط وجود دارد، می توانید مجوزهای لازم و … را از آژانس تقاضا کنید، آژانس مسافرتی الی گشت یکی از این آژانسهاست که بارها به عنوان آژانس برتر کشور انتخاب شده و گزینه مناسبی رای تهیه بلیط می باشد.

 

  • در آخر هفته ها بلیط رزرو نکنید

برعکس عقیده بسیاری از مردم، رزرو بلیط در آخر هفته اصلا ایده خوبی نیست. اگر به دقت به قیمت ها توجه کنید متوجه می شوید که از دو روز مانده به آخر هفته ها قیمت ها زیادتر و از یک روز بعد تعطیلات قیمت ها کمتر می شود. بر اساس تحقیقات، اگر بخواهید در خارج از کشور بلیط رزرو کنید ارزان ترین روزهای هفته برای رزرو، چهارشنبه و پنجشنبه است.

بلیط هواپیما

  • از تخفیف ها استفاده کنید

بعضی وقت ها آژانس های مسافرتی برای بلیط هواپیما تخفیف های ویژه ای می گذارند که اگر در کانال های آن شرکت عضو باشید می توانید زمان این تخفیف ها را بفهمید و از آن ها استفاده کنید. الی گشت در این زمینه از پیش رو هاست و همواره در اینستاگرام الی گشت و سایر شبکه های اجتماعی اش می توانید تخفیف های خوبی بیابید.

  • از پروازهای غیرمستقیم غافل نشوید

برای مسیرهای طولانی گاهی پرواز به سمت شهری دیگر و از آنجا به سمت مقصد رفتن ارزان تر از پرواز مستقیم به سمت مقصد می شود پس قبل از اینکه بلیط پرواز مستقیم را بخرید درباره مسیرهای جایگزین هم تحقیق کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle