Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با پشتیبانی 24 ساعته ممکن شد [علی بابا]

پاییز فصل سفرهای دانشجویی است؛ فصلی که دانشجویان از نقاط دو رو نزدیک کشور خود را به شهرهایی که در دانشگاه‌های آن پذیرفته شده می‌رسانند و در این مسیر از وسایل نقلیه بین شهری ارزان‌قیمت بیشتر استفاده می‌کنند تا هواپیما.

اتوبوس یکی از وسایل نقلیه بین شهری محبوب برای دانشجویان است و دانشجویان بسیاری برای طی مسافت بین زادگاه تا شهر دانشگاهی‌شان به خرید بلیط اتوبوس و سفر با آن روی می‌آورند. به غیر از دانشجویان بسیاری از افراد غیر دانشجو مانند شاغلان شهرهای مختلف، افرادی که قصد تفریح، زیارت و … دارند به دلایلی چون قیمت ارزان بلیط اتوبوس، راحتی سفر با این وسیله نقلیه و … اتوبوس را به سایر وسایل نقلیه بین شهری ترجیح می‌دهند.

می‌توان گفت که توسعه ناوگان سفرهای جاده‌ای و همچنین بهبود سطح کمی و کیفی اتوبوس‌ها موجب شده است که بسیاری از افرادی که قصد سفر دارند به سمت این وسیله نقلیه جذب شوند. همین دلایل کافیست که در فصول پرسفر سال دانشجویان و مسافران برای خرید بلیط اتوبوس دچار مشکلاتی چون نیافتن بلیط برای شهر مقصد و … شوند.

علی بابا رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار حالا فروش اینترنتی بلیط اتوبوس  با پشتیبانی 24 ساعته شایسته را نیز به خدمات خود افزوده است و دانشجویان می‌توانند به راحتی برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اقدام کنند. علی بابا 100 درصد مسیرهای جاده‌ای را پوشش داده و به این ترتیب شما می‌توانید با این سامانه آنلاین فروش اینترنتی بلیط، برای تمام شهرهای کشور بلیط اتوبوس خریداری کنید و هزینه را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید. اگر هم سفرتان به هر دلیلی لغو شد، مبلغی که بابت خرید بلیط پرداخت کرده‌اید را آنلاین استرداد کنید.

خرید راحت در زمان‌های پرسفر، انتخاب و خرید راحت و سریع بلیط و حتی انتخاب صندلی از دیگر مزایای خرید بلیط اتوبوس از علی باباست. به این ترتیب شما می‌توانید انتخاب کنید که در مسیر سفر روی کدام صندلی بنشینید.

پس اگر قصد سفر به شهرهای ایران را دارید و اتوبوس انتخاب شما برای سفر است، توصیه می‌کنیم برای رزرو بلیط اتوبوس از طریق علی بابا اقدام کنید و تجربه خوبی از خرید بی دردسر بلیط اتوبوس داشته باشید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle