Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از وب‌سایت رتبه یک فروش بلیط [علی بابا]

اتوبوس یک وسیله نقلیه ارزان و امن برای سفرهای بین شهری است و در سال گذشته بیش از 154 میلیون نفر مسافر برای سفر به مقاصد مختلف، بلیط اتوبوس خریده‌اند.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در یکسال گذشته، بیش از 83 درصد از سفرهای بین‌شهری در ایران را اتوبوس‌ها انجام داده‌‌اند و این موضوع به خوبی محبوبیت این وسیله نقلیه را بین مسافران شهرهای مختلف کشور نشان می‌دهد که البته بخشی از این محبوبیت به دلیل فعالیت خوب وب‌سایت‌های معتبری چون علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما و اتوبوس است که حالا فروش بلیط اتوبوس را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است.

حقیقت این است که علی بابا با ارائه امکاناتی چون خرید اینترنتی راحت و بدون دردسر بلیط اتوبوس، پرداخت اینترنتی هزینه خرید بلیط با کارت‌های شتاب، امکان استرداد اینرنتی وجه پرداختی در صورت لغو سفر و ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته و… موجب شده است که مسافران با اعتماد بیشتری نسبت به اتوبوس، آن را برای سفر انتخاب کنند. زیرا علی بابا همیشه رضایت مسافران را جلب کرده و تجربه‌ای شایسته از سفر برای آنها خلق کرده است.

 با علی بابا می‌توانید برای به راحتی و با چند کلیک ساده برای رزرو بلیط اتوبوس اقدام کنید و هزینه آن را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید. همچنین اگر به هر دلیل سفرتان لغو شد، می‌توانید هزینه خرید بلیط را استرداد کنید.

پس اگر قصد سفر به هر نقطه از ایران با اتوبوس را دارید، برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس به علی بابا مراجعه کنید و در کمتر از 3 دقیقه بلیط اتوبوس را خریداری و هزینه ان را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle