Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال

چگونه می توانیم قبل از خرید اینترنتی تصاویر 3بعدی کالا را مشاهده کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد پس از انتخاب محصول مورد نظرتان و خرید اینترنتی آن محصول(با این که تصاویر آن را مشاهده کرده بودید)، محصول دریافتی با چیزی که تصور می کردید منطبق نباشد. چنین اتفاقاتی دیدن تصاویر 3بعدی از محصول قبل از خرید اینترنتی را ضروری می کند. زیرا ممکن بود در صورت مشاهده تصویر 360 درجه محصول، کالا را دقیق تر بررسی می کردید یا کالای دیگری را جایگزین می کردید و یا حتی از خرید آن منصرف می شدید.

خرید اینترنتی در کشور با سرعت چشمگیری در حال افزایش است و کاربران این حق را به طور قطع دارند که قبل از خرید بتوانند محصول مورد نظر خود را از تمامی زوایا مشاهده کنند و خرید آگاهانه تری داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی 19کالا اولین وبسایت فارسی زبان جهان است که با امکان مشاهده تصاویر 360درجه محصولات دیجیتال و به خصوص دستبه بندی گوشی موبایل این نیاز مهم را برای کاربران ایرانی برطرف کند و تجربه ی کاربری (UX) بی نظیری را برای مشتریان خود ایجاد کند.

19 کالا

این فروشگاه با اجرای کامل ایده تصاویر 3بعدی، سطح توقع کاربران را از امکانات یک فروشگاه آنلاین بسیار بالا برده است، احتمالا سایر فروشگاه های اینترنتی به مرور زمان برای جلب رضایت مشتریان خود به سمت اجرای این فناوری یا فناوری های مشابه خواهند رفت.

فروشگاه اینترنتی 19کالا علاوه بر تصاویر 3بعدی کالا، امکان منحصر به فرد دیگری نیز دارد و آن اینفوگرافیک مشخصات محصول می باشد، تا کاربر بتواند در کوتاه ترین زمان تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد محصول به دست بیاورد و خرید هوشمندانه ای داشته باشد.

خرید گوشی موبایل

19کالا علاوه بر گوشی موبایل، دسته بندی های دیگری را نیز در فروشگاه خود ارائه می کند شامل کلیه محصولات دیجیتال، لپ تاپ و عطر و ادکلن. این فروشگاه بدلیل توجه ویژه به کالاهایی با ارزش خرید بالاتر نظیر برند شیائومی بعنوان عامل فروش نمایندگی شیائومی در ایران (تسک میران) نیز فعال بوده و کلیه محصولات شیائومی را عرضه می نماید.

برخی از دسته بندی های این فروشگاه:

 

اکنون می توانید از فروشگاه اینترنتی 19 کالا با آدرس 19kala.com بازدید کنید و از امکانات فوق العاده این فروشگاه لذت ببرید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle