Categories
اخبار رپورتاژ آگهی رپورتاژ ساختمان

خرید آپارتمان نقلی در پونک

خرید آپارتمان‌های کوچک و نقلی هر چند از لحاظ مالی به صرفه و راحت تر است اما پیدان کردن این آپارتمان‌ها در برخی از مناطق بسیار دردسر دارد.

خرید آپارتمان در پونک آن هم یک واحد نقلی و کوچک برای برخی از افراد یک برنامه، هدف یا آرزو است.

اما شاید بپرسید آپارتمان نقلی و کوچک چیست؟ هر چند معیار نقلی و کوچک کمی نسبی است اما واحدهای آپارتمانی زیر ۵۰ متر را به درستی می‌توان نقلی و کوچک دانست. هر چند برخی از آپارتمان‌های ۵۰ تا ۷۰ متری نیز برای برخی از افراد کوچک و نقلی محسوب می‌شود، اما معیار نقلی و کوچک بودن در اینجا واحدهای آپارتمانی کوچک‌تر از ۵۰ متر است.

پونک یکی از مناطق غربی تهران است که از محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد دور است و هیچ درگیری با طرح‌های ترافیکی تهران ندارد. این محله را می‌توان یکی از تلاقی‌های شمال و غرب تهران دانست. دانشگاه علوم تحقیقات یکی از مراکز مهم موجود در پونک و حتی نماد این محله می‌توان دانست. ارتباط این محله با بزرگراه‌های همت، آبشناسان، ستاری و اشرفی اصفهانی دسترسی خوبی را برای ساکنان فراهم کرده است. پونک یکی از محله‌های تهران است که هم مسکونی است و هم ساختمان‌های اداری و تجاری زیادی دارد.

برای خرید آپارتمان در این محل باید بدانید که آب و هوای این منطقه در تابستان نسبتا خنک‌تر از بیشتر نقاط تهران است ولی در زمستان همین خنک بودن به سرمای بیشتر، مشکلاتی را برای ساکنان و دیگر افرادی که به این محله رفت و آمد دارند بوجود می‌آورد. البته این مشکلات در روزهای برفی بیشتر به چشم می‌خورد.

خرید آپارتمان زیر ۵۰ متر در پونک

خرید آپارتمان در پونک کار سختی نیست چون این محله به خاطر بافت نوین خود از آپارتمان‌های متعددی برخوردار است. این آپارتمان‌ها با متراژ‌های مختلف ساخته شده‌اند و واحدهای بزرگ و کوچک بسیاری دارند. برای خرید آپارتمان نقلی در این محله موارد متعدد با قیمت‌های مختلف پیدا  می‌شود.

قیمت آپارتمان قدیمی در پونک

آپارتمان‌های قدیمی و بیش از ۳ سال ساخت هم در پونک زیاد هستند. آپارتمان‌های موجود در پونک از نقشه‌ها و طرح‌های جدیدتری نسبت به آپارتمان‌های قدیمی در مناطق مشابه برخوردارند. از این رو با قیمت‌های متوسط رو به بالا معامله می‌شوند و نباید توقع پیدا کردن آپارتمان ارزان قیمت در این محله را در سر داشت.

در میان آپارتمان‌های نقلی قدیمی واحدهای ۳۶ تا ۵۰ متری مناسب به خوبی پیدا می‌شوند. این آپارتمان‌ها از قیمت متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بالا خرید و فروش می‌شوند که متوسط قیمت این واحدها در این منطقه ۵ میلیون تا ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت آپارتمان نوساز در پونک

آپارتمان‌های نوساز در پونک با امکانات مختلفی ارائه می‌شود به همین دلیل با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. امکاناتی از قبیل جکوزی شخصی، سونا و استخر عمومی و سالن اجتماعات در واحدهای نوساز قیمت واحدها را بالا می‌برد.

آپارتمان‌های نوساز ۴۰ تا ۵۰ متری در محله پونک حداقل متری ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شوند. این در حالی است که قیمت برخی از این واحدهای نقلی به متری ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز نزدیک می‌شود. البته بیشتر واحدهای نوساز این محله قیمتی میانگین ۷ تا ۸ میلیون تومان دارند. پس اگر می‌خواهید آپارتمان نوساز کوچک زیر ۵۰ متری در این محله بخرید باید حداقل ۲۸۰ میلیون تومان سرمایه پس انداز داشته باشید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle