Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری تفریح

خرید آنلاین بلیط پروازهای ترکیه از علی بابا؛ تضمینی برای سفری بی‌دردسر

استانبول و آنتالیا از بهترین و زیباترین شهرهای ترکیه برای سفر در تمامی ایام سال هستند.

هر یک از این شهرها جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی دارند که هر گردشگری را عاشق خود می‌کند. بهترین روش برای باخبر شدن از قیمت پرواز تهران استانبول مراجعه به سامانه‌های معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما است.

بعضی از مسافران بلیط پرواز خارجی خود را از آژانس‌های مسافرتی می‌خرند، چرا که معتقدند خرید بلیط از آژانس‌ها ارزان‌تر و البته بی‌دردسرتر است. در حالیکه فرایند حضوری و یا تلفنی خرید بلیط‌های خارجی مثل خرید بلیط پروازهای آنتالیا یا استانبول با وجود تنوع ایرلاین‌های خارجی و داخلی، کار خسته‌کننده‌ای است، چرا که در خرید حضوری و یا تلفنی از بین شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران، ممکن است تنها بلیط پرواز 5 یا 6 ایرلاین به شما پیشنهاد داده ‌شود و شما مجبور هستید از بین گزینه‌های محدود، یکی را انتخاب کنید و ممکن است با شرایط شما همخوانی و یا حتی چه بسا با بودجه‌ی شما هم سنخیتی نداشته باشد.

مزیت خرید آنلاین بلیط از سامانه‌های معتبر این است که این امکان برای شما فراهم می‌شود تا  از بین گزینه‌هایی همچون نوع ایرلاین، قیمت، تاریخ و ساعت، بلیط خود را از میان پیشنهادهای متنوع انتخاب کنید. برای نمونه قیمت بلیط استانبول رفت و برگشت را متناسب با شرایط خود انتخاب و از همه مهم‌تر به صورت تمام آنلاین خریداری و مبلغ خود را به ریال و با استفاده از کارت شتاب بانکی پرداخت کنید.

سامانه‌ی اینترنتی خرید بلیط هواپیما، Alibaba.ir، برای اولین بار در کشور این امکان را برای شما فراهم کرده‌است تا بتوانید بی‌واسطه و به‌طور مستقیم بلیط هواپیما خارجی خود را در هر مسیری که می‌خواهید از بین گزینه های متعددی از پروازهای ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی انتخاب و بخرید و حتی برای راحتی کار، مبلغ را با استفاده کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید.

علی‌بابا که برترین سامانه‌ی خرید آنلاین بلیط پروازهای داخلی و خارجی است، توانسته با ارائه‌ی خدمات برتر تمام آنلاین در حوزه‌ی گردشگری از جمله پشتیبانی 24 ساعته، اعتماد مسافران را که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کسب‌وکار آنلاین است، کسب کند و به انتخاب اول مسافران تبدیل شود.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle