Categories
خبر و رپورتاژ آگهی بانک ها و موسسات مالی رپورتاژ آگهی

خدمات هوشمند شهروندی مبتنی برNFC عملیاتی و روانه بازار شد

با هدف استقرار دولت هوشمند، پروژه خدمات هوشمند شهروندی مبتنی بر NFC با محوریت بانک صادرات ایران از این سامانه عملیاتی و روانه بازار شد.

با هدایت مرکز فاوای ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات، بانک مرکزی، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی و با همکاری بانک صادرات ایران، شرکت ایرانسل، شرکت مبنا فرتاک کیش و شرکت مبنا کارت آریا پروژه خدمات هوشمند شهروندی مبتنی بر NFC با محوریت بانک صادرات ایران عملیاتی شد.
بر مبنای این گزارش خدمات هوشمند شهروندی مبتنی بر راهکار جامع NFC بر بستر شبکه ایرانسل، مجموعه فراهم آورنده خدمات نوین NFC و مرکز گسترش فناوری اطلاعات به‌عنوان عامل چهارم دولت هوشمند است. این راهکار فضای امن و قابل‌اطمینانی را برای ارائه خدمت هویت موبایلی(MID)، انواع خدمات پرداخت از طریق سیم‌کارت NFC و گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند را در مناطق آزاد کشور فراهم می‌کند.
با استفاده از قابلیت ایجاد شده شهروندان منطقه آزاد انزلی از طریق این فناوری می‌توانند به جای استفاده از کارت‌های بانکی متعدد و یا کارت‌های اعتباری ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی، از سیم‌کارت خود برای پرداخت انواع خدمات شهری مانند خدمات حمل‌ونقل استفاده کنند.
گسترش فناوری‌های مبتنی بر تلفن همراه در حال ایجاد انقلابی در صنعت پرداخت، سیستم‌های خرید فروشگاهی، اماکن تفریحی، پرداخت عوارض ورود به شهرها به‌خصوص در مناطق آزاد و قطب‌های گردشگری بوده و نظام بانکی ایران در این راستا از جهش مطلوبی برخوردار شده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle