Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی

خانه های امن الهی را درسال نو زیبا کنیم

بن هدیه 5میلیون ریالی برای آبادانی مساجد

مساجد مهم ترین بناهای احداث شده در ایران پس از اسلام هستند. مساجد هم زمان با پیشرفت های روز دنیا دستخوش تغییراتی شده اند که اولین آنها معماری است. سازه های امروزی مساجد با تلفیقی از هنر و معماری نوین اسلامی،  با اشکالی جدید و خارج از عرف، شکل گرفته اند. مفروش شدن این گونه مساجد، مساله ای است که باعث نگرانی مسئولان و خادمان این مساجد می شود.

به این دلیل که لازم است فرشی انتخاب شود که علاوه بر زیبا نمودن فضای مسجد، صفوف نماز جماعت را منظم نماید، تمام سطح مسجد را پوشش دهد،  نمازگزار احساس راحتی کند و شستشوی آن نیز راحت باشد.
چه نوع فرشی تمام این ویژگی ها را با هم دارد؟

سجاده فرش…

محصولی جدید از صنایع نساجی و فرش: کالایی که مدت زیادی از حضور آن در صنعت نساجی نمی گذرد ولی با این وجود جای خود را در میان مساجد، حسینیه ها، تکیه ها و نمازخانه های ادارات دولتی به خوبی باز کرده است.

فرش سجاده ای محراب نقش کاشان توانسته است با طراحی نوین و تازه و به کارگیری فناوری روز دنیا در ماشین آلات خود، سجاده فرشی تولید کند که بهترین کیفیت و ماندگاری چندین ساله را برای مساجد به ارمغان آورد.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد محراب نقش کاشان، تغییر اندازه ی عرض سجاده فرش از 1.25 به 2.5 متر و استفاده از نخ مرغوب و با کیفیت(زمرد مشهد(بایرآلمان)) با دوام و عمر طولانی می باشد.

با خدمات شرکت محراب نقش بیشتر آشنا شوید

علاوه برطرح های مناسبتی محراب نقش کاشان که هرساله برگزار می شود طرح های ثابتی نیز درطول سال در حال اجرا است که می توان به

1-طرح تعویض فرش کهنه با سجاده فرش نو 2-مشاوره آنلاین و رایگان 3- بن هدیه 5میلیون ریالی4 -نصب و اجرا 5-سفارش و طراحی طرح دلخواه  6-شبیه سازی فرش سجاده ای  7- طرح همکاری با محراب نقش   8- ارسال کارشناش به صورت حضوری اشاره کرد.

طـرح مشکات

آقای سلمانی زاده، مدیر عامل شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان بیان کرد:

برای رفاه حال مشتریان عزیز و مساعدت بیشتر به مساجد جهت افزایش قدرت خرید فرش سجاده، این طرح از ولادت حضرت فاطمه(س) تا ولادت حضرت علی (ع) اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر هزینه های جاری مساجد توسط کمک های مردمی تامین می شود، به هیئت امناء، متولیان مساجد و بانیان خیر فرش مسجدی، پیشنهاد می کنیم با ثبت سفارش در این بازه ی زمانی و شرکت در این طرح، علاوه بر پرداخت هزینه ی فرش سجاده در اقساط 3 الی6 ماهه، از نصب رایگان نیز برخوردار شوند.  همچنین برای مشتریانی که به صورت نقدی سفارش خود را ثبت نمایند تخفیف قابل توجهی در نظر گرفته ایم.

این شرکت همچنین تولید کننده فرش تشریفات برای سالن ها، راهروها و راه پله های هتل ها، منازل، همایش ها و اماکن عمومی و مذهبی و نیز تولید کننده پشتی برای اماکن مذهبی و  تفریحی-سنتی، همچون قهوه خانه ها و رستوران های سنتی و تابلو فرش های زیبا با طرح های متنوع و دلخواه می باشد.

بن هدیه 5 میلیون ریالی برای ائمه جماعات جهت  کمک به مسجد

از جمله شاخص ترین خدمات شرکت محراب نقش کاشان هدیه 5میلیون ریالی برای امام جماعت های محترم مساجد  می باشد که همراه با خرید فرش مسجدی برای اماکن مذهبی در نظر گرفته شده است. با ثبت اطلاعات مسجد خود می توانید بدون قرعه کشی از هدیه ی محراب نقش یعنی بن خرید ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی از محصولات”محراب نقش کاشان” شامل فرش سجاده ای، فرش تشریفات و کالاهای مورد نیاز مسجد همچون: فضاسازی مسجد، ساعت دیجیتال و هدایای مسجدی بهره مند شوید.

فرش سجاده ای

برای دریافت این هدیه ی ویژه به سایت محراب نقش کاشان مراجعه کنید.

جهت مشاهده محصولات محراب‌نقش‌کاشان به وب سایت mehrabnaghsh.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های 03154751366 و 09133617256 تماس بگیرید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle