Categories
اخبار رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری اقتصادی رپورتاژ ساختمان

محله‌های مناسب و خانه‌های ارزان پیروزی را دریابید

خرید خانه در تهران آنقدر سخت شده که دیگر وام و قرض گرفتن از بانک، آشنا و دوست جوابگوی قیمت­های نجومی مسکن نیست. خانه های کبریتی که خیلی بزرگتر از اندازه جیب شهروندان طبقه متوسط تهران هستند و به یک آرزو دست نیافتنی برای مستاجران تبدیل شده­اند. اما این قیمت­های نجومی به این معنا نیست که تهرانی‌ها باید سرنوشت محتوم مستاجری خود را بپذیرند و قید زندگی زیر سقف دائمی را بزنند. پیدا کردن خانه ارزان اگرچه سخت است اما غیر ممکن نیست. خانه‌های ارزان تهران گاه در حاشیه شهر هستند و گاه در محله‌های ناامنی از این شهر قرار دارند اما به جز این موارد خانه‌هایی هم پیدا می‌شود که به علت عدم دسترسی به مترو یا بی‌_آر_‌تی ارزان­تر هستند.

با این حال اگر شرایط گفته­شده برایتان اهمیت دارد در این شهر بزرگ محله­ای برای زندگی شما پیدا می­شود.  محله­ای که ضمن برخورداری از امنیت، دسترسی به خدمات شهری و رفاهی بالا برای شهروندان هنوز سوار موج افزایش قیمت مسکن نشده­است. خیابان پیروزی یکی از این محلات به شمار می‌آید که اگر بودجه­تان زیر ۲۰۰ میلیون تومان هم باشد باز هم خرید خانه در پیروزی به صرفه­ترین گزینه مقابل شماست. آن هم نه هر گزینه‌ای؛ خانه‌ای که دارای کابینت‌های ام‌دی‌اف، کف سرامیک، اتاق‌ استاندارد و دیوارهای رنگ شده باشد در اینجا متناسب با جیب شما قیمت­گذاری شده­است. برای مثال برای خرید اپارتمان تک‌واحدی در پیروزی که ٥٨ متری  و در ابتدای خیابان شکوفه  در طبقه دوم است و دارای کف سرامیک، سیستم پکیج، آیفون تصویری، انباری و کابینت­های ام‌دی‌اف ۱۹۵ میلیون تومان قیمت در نظر گرفته شده است.

آپارتمان مشابه دیگری با ۵ سال ساخت و دو خوابه نیز ۱۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده­است. همچنین مورد دیگری با ۱۷ سال ساخت اما بازسازی شده و دارای گاز رومیزی و پنجره­های بزرگ در خیابان نبرد شمالی ۱۷۰ میلیون تومان قیمت­گذاری شده است. اگر هم می­خواهید خانه­ای در پیروزی بخرید که متراژ آن کمی بزرگ‌تر یا کمی لوکس‌تر باشد باز محله پیروزی برای شما پیشنهادهایی دارد. برای مثال اگر علاوه بر امکانات بالا خانه مورد نظر شما ۷۰ متری، دارای سرویس بهداشتی فرنگی، درب ضد سرقت، کف پوش پارکت و با عمر بنای ۲ سال ساخت باشد تا ۲۸۰ میلیون تومان قابل خرید است. خانه ای که پیدا کردن آن در محله‌ای مانند گیشا زیر ۵۰۰ میلیون تومان پیدا نمی‌شود.

همین محله کوچک پیروزی نیز به خیابان های مختلفی تقسیم می شود که در افزایش یا کاهش قیمت مسکن تاثیر دارند. برای مثال قیمت خانه‌ها در محله نیروهوایی و پرستار گران‌تر و شکوفه و پرواز ارزان­تر هستند. با این حال از قدیم گفته‌اند که جوینده، یابنده است. ممکن است خانه‌ای با متراژ ۵۰ متر و شرایط استاندارد را هم در محله‌های گران‌قیمت‌تر پیروزی پیدا کنید که زیر ۲۰۰ میلیون تومان قیمت داشته‌باشد. یا مانند موردی که در سایت یوار به چشم می‌آید پیدا شود که ضمن ۸۰ متری بودن و برخورداری از کف پارکت، کابینت ام‌دی‌اف، انباری و پارکینگ تا زیر ۳۰۰ میلیون تومان به راحتی قابل خرید باشد. خانه‌ای که مورد مشابه آن در محله متوسط دیگری مانند پونک ممکن است ۴۵۰ میلیون تومان برآورد شده‌باشد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle