Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

جنگلی با فریاد شبانه در مشهد [آی تورز]

جنگل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها همواره یکی از مناطق و جاذبه‌های طبیعی بسیار پرطرفدار برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت می‌باشد، اما مناظر جنگلی در عین زیبایی و شگفت‌انگیزی کمی ترسناک می‌باشد. این بار در سفر خود با تور مشهد می‌توانید از جنگلی عجیب دیدن کنید.

معرفی جنگل جیغ مشهد :

یکی از روستاهای شهر مشهد که جزء توابع بخش طرقبه می‌باشد و شما می‌توانید توسط تور ارزان مشهد به آنجا سفر کنید، روستای سربرج طرقبه است که به دلیل پدیده‌ای وحشتناک گردشگران و توریست‌های داخلی مشهد و خارجی از آن دیدن می‌کنند ، اما گاهی در همان ابتدای جاده و ورود به روستا راه برگشت را در پیش می‌گیرند.
در این روستا جنگلی شگفت‌انگیز وجود دارد که روزها آرامش و سکون به طور کامل در آن برقرار است اما به هنگام شب صداهایی عجیب و وحشت آور به گوش می رسد که مانند صدای صوت ممتد و یا جیغ‌زنی است که زنده زنده در آتش سوزانده می‌شود و تا سپیده صبح ادامه دارد که به جنگل جیغ در مشهد معروف است. پیشنهاد آژانس چوبین این است که دفعه بعدی که با تور لحظه آخری مشهد به این شهر سفر کردید، حتما از این جنگل دیدن نمایید.

برخی ساکنان این منطقه این صداها را به ملخ‌هایی که به این منطقه هجوم آورده‌اند و شب‌ها  در میان درختان پناه می‌گیرند نسبت می‌دهند و برخی دیگر آن را به دلیل تغییرات آب و هوایی عنوان کرده‌اند که البته صحت آن تاکنون به صورت دقیق مشخص نشده است .
صداهایی که از این جنگل شنیده می‌شود حتی اندک شباهتی به صدای جیرجیرک‌ها و یا باد پیچیده بین شاخ و برگ درختان ندارد چرا که به هنگام این صداها حتی اندک تکانی در شاخ و برگ‌ها دیده نمی شود ، که به همین دلیل برخی از مردم این جنگل را محل رفت و آمد و یا سکونت اجنه می‌دانند ؛ به گونه‌ای که شیاطین و روح‌های نفرین‌شده و اجنه‌ها شب هنگام به این روستا می‌آیند و در آن پرسه می‌زنند و این جنگل را به جنگلی نفرین‌شده تبدیل کرده‌اند .

جنگل جیغ مشهد

از سوی دیگر رودخانه جاری موجود در این جنگل که یکی از سرچشمه‌های سد طرق است در فصولی از سال خشک و عاری از قطره ای آب بوده است اما از سال 1390 که صداهایی عجیب از این جنگل شنیده می شود آب رودخانه همچنان پر آب و روان است ؛ و موجب تعجب و ترس مردم ساکن آنجا شده است .

در نهایت با افزایش صداهای خوف آور و وحشت روز افزون مردم ساکن منطقه و مراجعه بسیار به بخشداری محل ؛ دهیاری منطقه  در جهت بررسی به این موضوع تصمیم به اقدامی موثر نمود که دهیار محل آقای ابراهیم عرب تعدادی از کارشناسان را برای بررسی اوضاع به این روستا فرستاد ؛ تا دلیل اصلی این صداها را مشخص شود و با توجه به تحقیقات به عمل آمده توسط کارشناسان مجرب و آشنا به موقعیت منطقه دلیل اصلی و عمده آن را نوعی خاص از یک جیرجیرک به نام ” کز ” اعلام کرده‌اند که در سال های پر بارش به دلیل وجود آب فراوان جیرجیرک های کز به این روستا هجوم می آورند و در میان درختان این جنگل پنهان می شوند که طبق آمار اعلام شده به طور متوسط حدودا بر روی هر درخت چیزی بالغ بر 3 هزار جیرجیرک کز می نشیند و تمام آنها در حاشیه رودخانه و در فاصله 2 کیلومتری از آن قرار می گیرند و طول عمر آنها 40 روز است و بعد از این زمان از بین می روند .

پیشنهاد ویژه ما برای سفر به این روستا با تور هوایی مشهد برای آن دسته از گردشگران و توریست‌هایی است که به دنبال ماجراجویی و کشف حقیقت و تجربه ترس در سفر هستند که می توانند در این روستا کمپ زده و شب در جنگل حضور داشته باشند و از نزدیک صداهای برخاسته از جنگل را بشنوند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle