Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپرتاژ کار خوب رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن

تندیس مسئولیت اجتماعی جشنواره توان‌تک به اسنپ رسید

افزایش مشارکت توان‌یابان در جامعه
اولین دوره از رویداد توان‌تک به پایان رسید. در مراسم اختتامیه این رویداد، تندیس مسئولیت اجتماعی رعد به سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ اهدا شد. این تندیس به‌ پاس فعالیت و تسهیلات اسنپ برای افزایش مشارکت توان‌یابان در جامعه به این شرکت تعلق گرفت.

نزدیک به دو هزار راننده توان‌یاب در ناوگان اسنپ فعالیت می‌کنند؛ این سامانه به منظور حمایت و تشویق توان‌یابان به مشارکت بیشتر در اجتماع، این افراد را از پرداخت کمیسیون معاف کرده است.

آینده از آن توان‌یابان است

در اولین دوره رویداد توان‌تک، ارتباط بین توان‌یابان و کسب‌وکارها شکل تازه‌ای پیدا کرد و فرصتی فراهم شد تا این دو گروه از نزدیک با ظرفیت‌ها و توانایی‌های یکدیگر آشنا شوند. هدف اصلی مجتمع آموزشی-نیکوکاری رعد از برگزاری این رویداد، معرفی بازار جدید و ۱۱ درصدی توان‌یابان به شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بود. در این رویداد بسیاری از شرکت‌ها با دریافت رزومه از توان‌یابان قدم اول را برای جذب این افراد در کسب‌وکار خود برداشتند.

راشا شیدماهر، مدیرارشد بازاریابی اسنپ، در افتتاحیه توان‌تک در توضیح علت حضور اسنپ در این رویداد بیان کرد: حضور ما اینجا انجام وظیفه‌ای در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی‌مان است و برای تسهیل ارتباط با توان‌یابان متقاضی کار در اسنپ آدرس ایمیل [email protected] را در نظر گرفته‌ایم.

طبق گفته گلرخ بحری، دبیر رویداد توان‌تک، در طول این رویداد چهار توان‌یاب به استخدام شرکت‌های حاضر درآمدند. دبیر توان‌تک در این باره بیان کرد: هرچند این عدد بسیار کوچک است، اما برای ما نشانه بسیار مهمی محسوب می‌شود. امیدواریم در آینده بتوانیم به آمار بهتری در زمینه اشتغالزایی برای توانیابان دست پیدا کنیم.

دسترسی برابر حق توان‌یابان است

ژوبین علاقبند، نایب رییس هیات‌مدیره اسنپ، در مراسم اختتامیه توان‌تک به نمایندگی از اسنپ روی صحنه آمد. علاقبند در مورد فعالیت اسنپ و دریافت تندیس مسئولیت اجتماعی رعد گفت: بسیار خرسندیم که این تندیس گرانبها را از رعد دریافت کردیم. خانواده اسنپ همواره تلاش می‌کنند تا فضایی برابر و دسترسی برابر را برای همه اعضای جامعه ایران فراهم کنند.

وی همچین در مورد استخدام توان‌یابان در شرکت اسنپ اضافه کرد: در تلاشیم تا بتوانیم زیرساخت‌های دفترهای اسنپ را مناسب‌تر کنیم تا فضای مناسب کاری برای نخبگان و متخصصان توان‌یاب فراهم آید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle