Categories
اخبار رپورتاژ آگهی رپورتاژ ساختمان

با جدید ترین راهکار برای ایزوگام آشنا شوید

ایزولیا بهترین راهکار برای سفارش آنلاین عایق رطوبتی یا همان ایزوگام را ارائه کرد.

ایزوگام پشت بام ساختمان جزو آن دسته کارهایی است که هر روز مورد استفاده ما قرارنمیگیرد ، اما اهمیت بسیاری دارد و باید در زمان اجرا با بهترین کیفیت انجام شود تا سال ها از نفوذ برف و باران به داخل ساختمان جلوگیری کند. به همین دلیل است که انتخاب بهترین محصول و بهترین پیمانکار نیاز به دقت بیشتری دارد .

اشخاص باهوش در طول زندگی همیشه برای دستیابی به بهترین انتخاب تحقیق میکنند و از فناوری های جدید بهترین استفاده را میبرند .

ایزولیا نام مجموعه ای است که با تکیه بر فناوری های پیشرفته توانسته است راهکاری جدید را ارئه دهد تا در مرحله ایزوگام ساختمان خیالمان راحت باشد.

امکان ثبت درخواست بازدید از پشت بام بصورت آنلاین و رایگان ، ارسال سریع و به موقع کارشناس به محل مورد نظر ، استفاده از باکیفیت ترین نوع ایزوگام در کشور ، ارائه بهترین قیمت ایزوگام و نصب آن و همچنین ارائه ضمانت نامه و گارانتی ده ساله ، برخی از ویژگی های ایزولیا هستند که باعث محبوبیت آن شده است .

شرکت معتبر مواد ویژه لیا (سهامی عام) که به تازگی در اخبار بورس نیز مورد توجه قرار گرفته است با ارائه امکاناتی مدرن با شرایط منحصر به فرد ، در وب سایت ایزولیا امکان سفارش آنلاین نصب ایزوگام در تهران (و به زودی در چندین استان دیگر) را محیا کرده است .

به گزارش ویرلن؛ نکته مهم اینکه تمامی مراحل تولید الیاف شیشه، تیشو، قیر و عایق رطوبتی یا ایزوگام و کنترل کیفیت رسمی در شرکت مواد ویژه لیا اجرا می شود.

 

ایزوگام خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

 

مواد اولیه

قیمت ایزوگام مانند بقیه کالاهای صنعتی بر اساس قیمت تمام شده‌ی مواد اولیه است و با کنار هم قرار دادن قیمت مواد اولیه آن می توانید به قیمت حدودی تمام شده ی آن برسید. هرچند ممکن است نظارت بر کنترل کیفیت و قیمت بر روی تمامی محصولات موجود در بازار صورت نگیرد و ایزوگامی با کیفیت پایین قیمت بالایی داشته باشد. لذا دقت داشته باشید که ایزوگامی که خریداری می‌کنید توسط سازمان استاندارد کنترل کیفیت شده باشد. قیمت ایزوگام هایی که با مواد اولیه پلیمری تولید می‌شوند گرانتر از سایر ایزوگام ها می‌باشند. به طور مثال ایزوگامی که با قیر ۶۰-۷۰ تولید شده است قیمت بالاتری نسبت به ایزوگام با قیر دمیده دارد یا ایزوگام دو لایه قیمت بالاتری نسبت به ایزوگام یک لایه دارد.

 

ضمانت نامه

ضمانت نامه هایی که در حوزه‌ی صنعت ساختمان و بخصوص ایزوگام ارائه می‌گردند طولانی مدت هستند و ضامن کیفیت ایزوگام خریداری شده می‌باشند. پس طبیعتا ایزوگام هایی که ضمانت نامه‌ی طولانی مدت دارند قیمت و کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های بدون ضمانت هستند. البته دقت داشته باشید که ضمانت نامه ها واقعی باشند و در بندهای قرارداد خود هزینه ای را به دوش مشتری نگذاشته باشند.

 

هزینه نصب

آیا تا به حال از رستورانی غذا سفارش داده اید که فاکتور شما بیشتر از انتظارتان باشد؟ قیمت غذا برای شما با مالیات بر ارزش افزوده، حق سرویس، هزینه ارسال و بسیاری دیگر از هزینه های پنهان زیر و رو شده است. یکی از هزینه‌های پنهان خرید ایزوگام هزینه نصب آن می‌باشد. هنگام تحقیق درباره‌ی خرید ایزوگام ممکن است به شما قیمت X برای هر متر مربع داده شود اما با هزینه ی نصب آن شما با مبلغ Y که مبلغی بیشتر از انتظار شماست روبرو می شوید. برای جلوگیری از این اتفاق حتما هنگام خرید هزینه نصب را نیز جویا شوید.

 

برای مطالعه اطلاعات کاربردی و ضروری در مورد انواع ایزوگام (عایق رطوبتی پیش ساخته) و همچنین سفارش آنلاین نصب ایزوگام به وب سایت izolia.com مراجعه کنید .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle