Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

جدیدترین روش خرید از سوپرمارکت محله

نه تنها همه شهروندان می‌توانند به عنوان خریدار از این سرویس استفاده کنند، بلکه صاحبان سوپرمارکت ها نیز می توانند به عنوان عرضه کننده کالا در بـیـار ثبت نام کنند.

خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین این روزها بسیار متداول شده است. البته علت این اتفاق خیلی روشن است، مردم به بستر اینترنت اعتماد کرده اند و مایلند در دنیای پرمشغله امروز از وقت خود بهتر استفاده کنند.

یکی از نیازهای روزمره ما تهیه خوار و بار و خرید مواد غذایی تازه از سوپر مارکت ها است.

احتمالا شما هم فکر کرده اید که چه خوب می شد اگر می توانستیم به صورت مجازی سوپر مارکتهای اطراف خود را ببینیم، در میان قفسه های آنها بچرخیم، سفارش خود را برایشان ارسال کنیم و اقلام درخواستی را در اسرع وقت تحویل بگیریم.

در واقع این ایده به مدد سرویس های آنلاین به تازگی محقق شده است. شما هم اکنون می توانید با استفاده از سرویس های اینترنتی اغلب کالاهای موردنیاز خود را خریداری نمایید. جالب است بدانید در بعضی از این سرویس ها می توانید از سوپرمارکت های نزدیک خود خرید کنید و سفارش خود را در کمترین زمان و بدون هزینه حمل دریافت نمایید و این در حالی است که قیمت ها حداکثر به قیمت مصرف کننده می باشد و شما می توانید از تخفیف هایی که سوپر مارکت ها اعلام می کنند نیز مطلع شوید و استفاده کنید.

استفاده از این قبیل خدمات مزایای دیگری نیز دارد، از جمله اینکه، از حمل کالاهایی که بعضا سنگین هستند اجتناب می کنید، برای یک خرید ساده در سطح شلوغ شهر تردد نمی کنید، نگران پیدا کردن جای پارک نیستید و به کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر خود کمک می کنید.
بـیـار یکی از این سرویس های اینترنتی است که با تنوع با بالغ بر 3500 محصول  در وب سایت  www.iBiar.com قابل دسترسی است. با استفاده از سایت بیار یا نرم افزار های قابل نصب بیار بر روی تلفن های همراه و تبلت به راحتی این امکان برای شما فراهم می شود تا به یک سوپرمارکت تمام عیار در نزدیکی خود دسترسی داشته باشید.

بیار زمانبندی ارسال ندارد چرا که به محض دریافت سفارش آنرا به نزدیکترین سوپرمارکت در محله شما انتقال می دهد و سوپرمارکت در سریعترین زمان ممکن(کمتر از یک ساعت) سفارش شما را به طور رایگان به شما تحویل خواهد داد.

بیار هیچ گونه انباری ندارد و سفارشات دریافتی را به نزدیکترین سوپرمارکت عضو بیار ارجاع می دهد، به این ترتیب، خلاقانه مدل برد-بردی تحت عنوان سوپر مارکت آنلاین طراحی کرده که نه تنها همه شهروندان می توانند از مزایای آن بهره مند گردند و در کوتاهترین زمان ممکن به تازه ترین محصولات مواد غذایی دسترسی داشته باشند، بلکه سوپر مارکت ها در سراسر ایران نیز می توانند کسب و کار خود را با آن رونق دهند.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle