Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری تفریح

جاذبه های بی نظیر و رویایی جزیره کیش

کیش یکی از محبوب ترین نقاط توریستی ایران برای سفر کردن است. خب همه ما سفر را دوست داریم و قطعا یکی از بهترین گزینه های ما برای سفر، اماکن تفریحی مثل کیش است.

در دهه های گذشته سرمایه گذاری بسیار خوبی بر روی زیر ساخت ها و نحوه خدمات این جزیره انجام شده است و مسافران از سراسر دنیا به این جزیره رویایی آمده و از این امکانات در کنار محیط زیبا و جاذبه های طبیعی کم نظیر آن برخوردار شوند تا از آن لذت ببرند.

منتها یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در زمینه مسافرت به جزیه کیش وجود دارد این است که سفر کردن به طور کلی گران است و سفر به کیش (معمولا) گرانتر!

 

حال چه کنیم؟ آیا راهی هست؟ با ما همراه باشید با راهنمای سفر ارزان به کیش، از هواپیما تا هتل تا شما را با چند راه برای ارزان تر سفر کردن به این جزیره آشنا کنیم.

هزینه های اصلی سفر به کیش

هزینه سفر به کیش به طور کلی شامل موارد نظیر رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما، هزینه های تفریحی، خورد و خوراک، سوغاتی و… می شود. اصلی ترین هزینه مربوط می شود به هزینه بلیط هواپیما و هزینه رزرواسیون هتل. در این جا به بررسی دو راهکار موثر برای کاهش هزینه ها در این زمینه می پردازیم:

بلیط هواپیمای ارزان: بلیط چارتر

بلیط هواپیما یکی از گرانترین بلیط‌هایی‌ست که می توانید برای سفر خود انتخاب کنید. اما خب سفر به کیش با اتومبیل و لنج و… سخت است! نگران نباشید! پیشنهاد ما انتخاب پروازهایی‌ست از جنس چارتر که در این نوع رزرو می توانید ارزان ترین بلیط ها را پیدا کنید.

 

نحوه رزرو بلیط چارتر

به گزارش ویرلن ، ابتدا به وبسایت www.safarme.com مراجعه نموده و مبدا خود را وارد کنید (اگر تهران هستید دقت کنید که فرودگاه مهرآباد را انتخاب کنید نه امام خمینی، چون پروازهای داخلی فقط از طریق فرودگاه مهرآباد انجام می شود). سپس مراحل زیر را طی کنید:

 

  • مقصد را وارد کنید (کیش)
  • تاریخ رفت خود را مشخص کنید (نکته: اگر می خواهید به صورت یکطرفه بلیط بخرید که همان گزینه یکطرفه و اگر می خواهید بلیط چارتر رفت و برگشت خود را انتخاب کنید که باید گزینه دو طرفه را نیز انتخاب کنید. بدیهی‌ست که در این حالت، گزینه تاریخ برگشت نیز به پنل اضافه شده و شما باید تاریخ برگشت خود را نیز انتخاب کنید).
  • تعداد افراد بزرگسال را انتخاب کنید.
  • تعداد کودکان همراه را که بین ۲ سال تا ۱۲ سال سن دارند انتخاب کنید.
  • تعداد نوزادان بین ۰ تا ۲ ساله را که به همراه خود خواهید آورد وارد نمایید.
  • بر روی دکمه جست و جو کلیک کنید.
  • از بین پروازها یکی را انتخاب کنید (معمولا پروازها از ارزان ترین به گران ترین مرتب می شوند).
  • وارد مرحله بعدی شده و ترتیب فوق‌الذکر، پرواز برگشت را نیز انتخاب کنید.
  • فرم را تکمیل و هزینه را پرداخت کنید.
  • بلیط شما آماده است.

 

نکته: اگر اصراری ندارید که دقیقا در همان تاریخ مورد نظرتان به کیش سفر کنید می توانید به صفحه اصلی سایت سفرمی مراجعه و از بین مواردی که با نوشته «در این قسمت شما می توانید، ارزانترین نرخ بلیط هواپیما را در بازه زمانی ۳۰ روز مشاهده نمائید» مشخص شده اند، متوجه شوید که ارزان ترین بلیط ها برای چه زمانی ارائه می شوند.

رزرو ارزان هتل های کیش

برای رزرو ارزان هتل های کیش می توانید به صفحه مربوط به آن رفته و با دادن مشخصات، تاریخ ورود و خروج به هتل و دیگر اطلاعات مورد نیاز، هتل های مختلف کیش را دیده و یکی از مناسب‌ترین‌های آن را انتخاب کنید.

 

اگر به مشکلی خوردید یا شک داشتید کدام هتل را انتخاب کنید می توانید خیلی راحت با شماره گیری ۴۲۱۰۳ (با کد ۰۲۱ تهران) از بخش پشتیبانی مشاوره بخواهید. تقریبا همه هتل های کیش در این وبسایت (با قیمتی پایین) قابل رزرو هستند. مطمئن باشید که با سفر به این جزیره خاطرات خوبی را برای برای خانواده و خود رقم خواهید زد، امیدواریم از سفر خود به کیش لذت ببرید.

 

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle