Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

بهترین موسسه ثبت شرکت و برند در کرج کدام است؟ [موسسه امیران]

خدمات ویژه ثبتی موسسه حقوقی امیران این مجموعه را به یکی بهترین انتخاب ها برای ثبت شرکت و ثبت برند در کرج تبدیل کرده است.

موسسه حقوقی و ثبتی امیران یکی از محبوب ترین شرکت ها در حوزه ارائه خدمات ثبت شرکت و برند و همچنین اخذ گرید در کرج است که با بهره گیری از کارشناسان مجرب خدمات قابل توجهی را در استان البرز ارائه میدهد.

این شرکت معتبر خدمات گسترده ای در خصوص ثبت شرکت مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی عام و خاص، ثبت شرکت در مناطق آزاد، ثبت شرکت تعاونی و تضامنی و همچنین ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات از جمله تغییرات صورتجلسات شرکت ها، تغییرآدرس، انحلال، ورود و خروج شریک ،افزایش و کاهش سرمایه ،تبدیل سهام ، تعیین اعضاء هیئت مدیره ،انتخاب بازرس را در کمترین زمان انجام می دهد.

خدمات حقوقی و مالی که در شرکت امیران ارائه می شود شامل اخذ کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی، ثبت طرح صنعتی، پلمپ دفاتر و ثبت برند می باشد که همگی توسط وکلای پایه یک دادگستری با دقت و توجه کافی انجام می شود .

از جمله خدمات ویژه این شرکت خرید و فروش رتبه ، خرید و فروش برند و خرید و فروش شرکت می باشد و خدماتی از قبیل فروش رتبه راه، خرید رتبه 5 راه، فروش رتبه ابنیه، خرید رتبه 5 کشاورزی، فروش رتبه 5 ساختمان، خرید رتبه 5 ساختمان و فروش شرکت رتبه دار، خرید شرکت با رتبه پیمانکاری به صورت تخصصی و حرفه ای است.

 

فروش شرکت رتبه دار ابنیه

خرید شرکت های رتبه دار می تواند مزایای بسیاری را برای صاحبان خود به ارمغان آورد . ما به تعدادی از آنها در زیر اشاره کرده ایم :

امکان شرکت در مناقضات دولتی را فراهم می کند ؛ زیرا شرکت ها ی دولتی تنها موظف اند فقط با شرکت های رتبه دار قرار داد ببندند .

باعث ایجاد حس اعتماد در مشتریان می گرد د .

با اخذ رتبه شما می توانید از موسسات مالی و اعتباری درخواست وام نمایید .

این امکان را به شرکت های دیگر می دهد تا ، با توجه نقاط قوت و ضعف شرکت های رتبه دار، در رابطه با همکاری با کدام شرکت ، تصمیم گیری نمایند ،

 

رشته های گرید ابنیه:

شرکت های گریدار ابنیه در زیر رشته های زیر ، و در ۵ رتبه ( گرید ۱ بالاترین اولویت وگرید ۵ ابنیه کمترین الویت را در بین پنج رتبه داراست ) ، مشغول به فعالیت هستند :

موضوع فعالیت این نوع شرکت های پیمانکاری در بر گیرنده امور پیمانکاری مربوط به ساخت ساختمان ها و ابنیه از جنس های مختلف ، سازه های ساختمانی ، محوطه های کوچک ، دیوارکشی ، سنگ فرش کردن پیاده روها و کارهای مشابه آن می باشد .

 

مراحل و مدارک لازم جهت اخذ رتبه ابنیه :

درخواست رتبه مورد تقاضا که مخاطب این نامه در سربرگ شرکت است ، تحویل داده شود .

مدارک ثبتی شرکت که شامل موارد زیر است، ارائه گردد .

  • تقاضانامه
  • اظهارنامه ثبت شرکت
  • شرکت نامه
  • اساسنامه
  • روزنامه تاسیس شرکت

 

مدارک شناسایی کلیه سهامداران و امضای هیئت مدیره شرکت که شامل کپی کارت پایان خدمت ، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه است، ارائه گردد .

کد اقتصادی شرکت ارائه شود .

ارائه کپی قراردادها و مفاصا حساب آن ها

سندهای محل شرکت مانند اجاره نامه یا کپی سند مالکیت ارائه شود .

آخرین اظهار نامه مالیاتی شرکت نیز باید ارائه گردد .

مدارک مهندسی شرکت شامل یک نفر مهندس بدون سابقه و یک نفر مهندس با ۳ سال سابقه بیمه. دقت کنید سابقه مهندسان شرکت بر افزایش امتیاز مهندسی شرکت تاثیر مستقیم خواهد داشت. هنگامی که شرکت برای تشخیص صلاحیت رتبه ۴ یا بالاتر اقدام می کند، به تامین امتیاز هیئت مدیره شرکت یا پرسنلی نیاز کمتری خواهد داشت .

قیمت خرید شرکت رتبه دار ابنیه نیز یکی از آیتم های مهم در زمان معامله است . مقیاس قیمت گذاری بستگی به رشته ، پایه رتبه بندی و نوع شرکتی است که رتبه برایش اخذ شده . خریدار و فروشنده شرکت گرید دار می توانند طی یک جلسه در مورد قیمت به توافق برسند .توجه کنید که می توانید قیمت مناسب شرکت پیمانکاری یا مشاور جهت فروش یا خرید شرکت های گرید دار پیمانکار در پایه ها و رشته های مختلف راه و ساختمان،آب و ساختمان، برق و ساختمان، آب و راه ، کشاورزی، ساختمان و تاسیسات، آب و تاسیسات، ساختمان، راه، آب را از موسسه ثبت امیران بخواهید.

 

شرایط عمومی

  • مدرک تحصیلی مدیرعامل و نیمی از اعضای هیئت مدیره حداقل لیسانس باشد .
  • داشتن کد اقتصادی برای شرکت ها الزامی است .
  • شرکتها میتوانند بطور همزمان درخواست دریافت رتبه در دو پایه را داشته باشند .
  • همچنین لازم است مجموع بیمه این اعضا به ۶ سال بیمه در رشته های ابنیه برسد. در صورتی که فقط یکی از اعضا دارای سابقه بیمه با رشته زمینه باشند . می بایست دارای ۷ سال سابقه بیمه با رشته زمینه ابنیه باشد ، که در این صورت نیازی به داشتن سابقه بیمه برای سایر مهندسین نیست .

 

خدمات دیگری که در موسسه حقوقی امیران انجام می گیرد:

  • خرید و فروش انواع برند های آماده
  • خرید و فروش انواع رتبه های آماده
  • ثبت انواع شرکت
  • قیمت شرکت رتبه ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ راه
  • ثبت برند در کرج
  • پلمپ دفاتر
  • ثبت طرح صنعتی
  • جواز تاسیس

 

اخذ رتبه پیمانکاری در کرج

 اخذ رتبه پیمانکاری در کرج مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران اقتصادی قرار گرفته است و یکی از موارد مورد توجه شرکت های پیمانکاری در کرج، اخذ رتبه پیمانکاری در کرج می باشد. پیمانکاران برحسب تخصص و تجربه و توان مالی و فنی خود به سه گروه طبقه بندی می شوند.

گروه اول: پیمانکاران حقیقی و اشخاص حقوقی بخش خصوصی ایرانی که صددرصد ( ۱۰۰ %) سهم الشرکه یا سهام آنها متعلق به اشخاص حقیقی ایرانی باشد .

گروه دوم: پیمانکارانی که صددرصد( ۱۰۰ %) مالکیت سهم الشرکه یا سهام آنها متعلق به دولت، شهرداری ها، موسسات یا نهادها و ارگان های انقلاب اسلامی یا دیگر مؤسسات عمومی و عام المنفعه باشد. این نوع از شرکت های دولتی که با اجازه ی قانون تشکیل می شوند.

گروه سوم: گروه های مشارکت و سایر پیمانکارانی که حائز شرایط گروه اول و دوم نباشند، گروه سوم محسوب می شوند. شرکت هایی که صددرصد ( ۱۰۰ %) سهام آنها متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی گروه اول باشد، گروه یک محسوب می شوند. سایر اشخاص حقوقی عمومی (نظیر دولت، سازمان های دولتی، شهرداری ها، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و …) از نظر این آیین نامه پیمانکار محسوب نمی شوند.

پیمانکاران برحسب توان خود به پنج رتبه دسته بندی می شوند :

الف) پیمانکاران دارای رتبه یک

ب) پیمانکاران دارای رتبه دو

پ) پیمانکاران دارای رتبه سه

ت) پیمانکاران دارای رتبه چهار

ث) پیمانکاران دارای رتبه پنج

رشته های اخذ رتبه پیمانکاری در کرج

۱) ساختمان و ابنیه

۲) راه و ترابری

۳ ) صنعت و معدن

۴) تاسیسات و تجهیزات

۵) کشاورزی

۶ )آب

۷) مرمت آثار باستانی

۸) کاوش های زمینی

۹) ارتباطات

۱۰ ) نفت و گاز

۱۱ ) نیرو

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه پیمانکاری در کرج

مدارک لازم برای اخذ رتبه ۱ تا ۴ پیمانکاری در کرج شامل :

کپی مدارک ثبتی شرکت

الف) مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل؛ اساسنامه ، اظهارنامه ، روزنامه رسمی ، تاسیس و تغییرات ، کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آن ها

ب) مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل ؛ اساسنامه ، تقاضانامه ، شرکت نامه ، روزنامه رسمی ، تاسیس و تغییرات ، کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آن ها

۲) کپی مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت

۳) تصاویر آخرین صورت وضعیت تایید شده و یا اصل تاییدیه کارکرد توسط دستگاه های اجرایی برای کارهای نیمه تمام و صورت حساب بیمه برای کارهای تمام شده.

۴) کپی آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام

۵) کپی کلیه موافقتنامه ها

۶)  سه نسخه از سربرگ شرکت

۷) آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت (مربوط به آخرین سال مالی که به تایید و مهر سر ممیز مالیاتی مربوط رسیده باشد.)

 

مدارک  مورد نیاز جهت اخذ رتبه  ۵ پیمانکاری در کرج :

۱) مدارک ثبتی شرکت که شامل:

الف) مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل ؛ اساسنامه ، اظهارنامه ، روزنامه ی رسمی ، تاسیس و تغییرات

ب) مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل ؛اساسنامه ، تقاضانامه ، شرکت نامه ، روزنامه رسمی ، تاسیس و تغییرات

۲) اصل سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی از دفتر مرکزی شرکت طبق روزنامه رسمی شرکت

۳) کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره شرکت

۴) کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی اعضای امتیازآور شرکت

۵) سه نسخه از سربرگ رسمی شرکت

۶) کپی آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام

 

نکاتی جهت اخذ رتبه پیمانکاری در کرج

 

مدرک مدیر عامل باید لیسانس باشد .

دو سوم اعضای هیئت مدیره مدرک لیسانس داشته باشند .

داشتن کد اقتصادی برای شرکت الزامی است .

یکی از اعضای هیئت مدیره باید دارای رشته تحصیلی زمینه نسبت به رتبه درخواستی با حداقل سه سال تمام سابقه اشتغال در همان رشته یا تخصص به همراه گواهی بیمه تامین اجتماعی و گواهی اشتغال از محل فعالیت خود داشته باشد .

 

مدارک لازم اعضای امتیاز آور

۱ ) نامه استعلام سوابق بیمه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکت هایی که بیمه برای وی پرداخت نموده اند .

۲ ) گواهی کار مرتبط با رشته مورد در خواست با ذکر تاریخ شروع و خاتمه از طرف شرکت و یا شرکت هایی که در گواهی بیمه اعلام شده است .

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ گرید پیمانکاری در کرج با موسسه حقوقی امیران ثبت تماس بگیرید و یا به وب سایت sabteamiran.com مراجعه کنید.

امیران ثبت با سابقه ی چندین و چند ساله خود در زمینه های مختلف اعم از اخذ گرید، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی و دیگر خدمات ثبت شرکت و ثبت شرکت در کرج می تواند شما را یاری کند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle