Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

جدیدترین تکنولوژی ها با امنیت بالا در هاست نگار

فرایند انتخاب میزبانی وب همواره حساسیت های فراوانی برای کاربران دارد. با پر رنگتر شدن نقش و کاربرد میزبانی وب در تجارت و زندگی ، تکنولوژی های جدید و ایده هایی نو و در عین حال ضروری ، انتخاب صحیح و مطمئن میزبانی وب را هر روز با اهمیت‏‏‌تر می‏کند.

خدماتی که ارتباطات را گسترده ‌تر کرده و شرایط مناسبی را برای تجارت و زندگی فراهم می‏‏‏‌آورد و همچنین روش های نوینی برای توسعه و پیشرفت و  فعالیت‏‏‏‌های روزمره ایجاد می‏‏‏‌کند. هاست نگار با تنوعی بالا از خدمات مختلف هاستینگ با بهترین کیفیت و قیمت، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در بین کاربران، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

شرکت فناوری اطلاعات هاست نگار نهایت تلاش خود را در جهت ارائه بهترین و مطمئن تربن سرویس های هاستینگ به کاربران در سرلوحه کار خویش قرار داده است و تمام شهرت و اعتبار خود را توسط کاربران به دست آورده است و در طی یک دهه فعالیت مستمر همواره رضایتمندی مشتری  یکی از اصول مجموعه هاست نگار بوده است.

 

ما در مجموعه هاست نگار بر این باور هستیم که همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری ماست.

سرمایه گذاری هاست نگار بر روی سیستم های سخت افزاری ، نرم افزاری و زیر ساخت های شبکه موجب می شود تا کاربران به توسعه خدمات آنلاین خود بپردازند. پاسخگویی آنلاین و تلفنی 24 ساعته ، گارانتی بازگشت پول پس از 100 ساعت از سفارش سرویس ، شبکه Cluster، نرم افزارهای دارای License، مانیتورینگ خودکار سرویسها ، دیتا سنتر های معتبر ، امنیت ، سخت افزارهای قوی و مناسب ، کنترل پنل مدیریت سرویس ها ، بکاپ کامل اطلاعات بصورت روزانه و هفتگی و ماهیانه ، مالکیت سرورها برخی از ویژگی های شبکه هاست نگار میباشد.

 

اما چرا هاست تا این اندازه مهم است و در کل چه مواردی را در انتخاب هاست مناسب باید مد نظر داشته باشیم ؟

هاست یا وب هاستینگ  بستر مهم و اصلی استفاده از وب سایت ها را فراهم می آورد. داشتن کیفیت مناسب در ارائه خدمات وب هاست و ثبات در آن و همچنین میزان قطع سرویس  از جمله نکاتی است که در زمینه هاستینگ از نظر مدیران سایت ها دارای اهمیت است.شرکت هاست نگاردر طی این سالها کلیه خدمات مربوط به ارائه فضاهای مجازی اعم از هاست ویندوز ، هاست لینوکس ،  هاست اختصاصی و … را به همراه امکانات مورد نیاز زبان های برنامه نویسی و همچنین پشتیبانی سطح بالا در تمامی ساعات و روزهای هفته حتی در ایام تعطیل ارائه می نماید و نیازهای مدیران سایت ها را در زمینه خدمات هاستینگ برآورده می سازد.

هاست تاثیر زیادی بر روی وب سایتی که طراحی کرده اید دارد از نظر سرعت ، آپ تایم ، امنیت و موقعیت سرور و دهها مورد مهم و اساسی دیگر که باعث میشوند در برند و جذب مشتریان شما تاثیر گزار باشد بنابراین یک انتخاب درست و اصولی پایه و بنیان رسیدن به همه مواردی است که برای کسب و کار خود هدف گزاری کرده اید.یکی از اصلی ترین مسائل پشتیبانی قوی هاستینگ میباشد که در موارد ضروری و زمان هایی که نیازمند پشتیبانی و کمک از سمت مدیران سرور هستید بتوانند به موقع و بصورت کاملا اصولی و فنی و تخصصی راهگشایتان باشند.همچنین سرورهایی را ارائه کنند که از نظر امنیتی قوی بوده و موجبات نا امنی و هک را از وب سایت شما را بوجود نیاورند که در مجموعه هاست نگار با نصب جدیدترین و بروز ترین انواع آنتی ویروس های روز دنیا امنیت کامل را در سرویس ها تا سطح فوق العاده بالایی ارتقا بخشیده ایم. داشتن سرعت لود بالا که تاثیر مستقیم آن در وب سایت شما قابل مشاهده خواهد بود یکی دیگر از ارکان مهم و ضروری یک هاستینگ معتبر خواهد بود که در هاست نگار توجه ویژه یی به این امر شده است و با خدماتی که در هاست های جدید پرسرعت ارائه میکنیم این بخش به شکلی قوی و پررنگ در حال فعالیت و خدمات رسانی به کاربران میباشد.

با در نظر داشتن بخشی از مواردی که در بالا ذکر شد ، برای کاربرانی که در ابتدای راه هستند این نکات به همراه موارد بسیار دیگر ، میتواند مسیر درستی را در انتخاب هاست مناسب به کاربران نشان داده تا لازم نباشد هر از چند گاهی هاستینگ خود را جا به جا کنید.

 

همین حالا وب سایت خود را راه‌اندازی کنید ، تنوع قیمت ، خدمات و پشتیبانی از ما خرید از شما

هاست لینوکس حرفه ای هاست کاملی برای میزبانی وب سایت هایی است که تکنولوژی آن ها بر اساس PHP و یا Html نهادینه شده است.از ویژگی های بارز این سرویس امکان استفاده از CMS های متن باز به زبان های PHP یا CGI و Perlمیباشد. هاست لینوکس حرفه ای سرور خارج با کنترل پنل cpanel و حافظه SSDبر روی سرورهای پرقدرت با پردازنده های سری Xeon و هارد های پر سرعت SSD در یکی از معتبرترین مراکز داده جهان قرار دارند. همچنین در جهت حفظ و ارتقای اطمینان و امنیت و کاهش ریسک از دست رفتن اطلاعات کاربران و نیز افزایش سرعت پردازش داده ها، در تمامی سرورهای هاست لینوکس در مجموعه هاست نگار از جدیدترین فناوری های صنعت هاستینگ استفاده شده است.  تیم فنی هاست نگار به طور شبانه روز در مانیتورینگ، تامین امنیت، نگهداری و به روز رسانی سرورها تلاش میکند.هاست نگار با در نظر گرفتن بودجه و نیاز کاربران به دسته بندی پلن های هاست بصورت سه ماهه و شش ماهه و سالیانه و با مناسب ترین قیمت اقدام نموده است.برای تامين امنيت تبادل اطلاعات ميتوانيد با تهيه گواهينامه امنيت SSL، آن را بر روی سايت خود نصب کرده و به سطح بالاتری از امنيت دست يابيد. بیشترین اسکریپت های متن باز تحت وب بر اساس زبان PHP نوشته میشوند. بالاترین میزان بازدهی این اپلیکیشن ها تحت سیستم عامل لینوکس میباشد.وب سرور Apache  ، پشتیبانی از دیتابیس MySQL ، دسترسی و مدیریت آسان ، سرعت دسترسی بالا ، امنیت بالا را میتوانید در سرویس های ارائه دهنده هاست نگار تجربه کنید.

 

مزایای استفاده از سرور های ایرانی چیست؟

سرویس های میزبانی شده در داخل کشور به دلیل استفاده از بستر داخلی و پینگ پایین و سرعت بارگزاری بالاتر نسبت به سرویس های هاست خارج کشور هستند، که باعث آن شده است در چند سال گذشته حجم زیادی از سایت های میزبانی شده بر روی سرورهای ایران قرار داشته باشند.

هاست لینوکس ایران که تکنولوژی آن ها بر اساس PHP و یا html بنا نهاده شده،سرعت بالا،قیمت مناسب،پایگاه داده های نامحدود از ویژگی های این هاست می باشد،در صورتی که از CMS های متن باز مانند جوملا ،وردپرس،نیوک و… به زبان های PHP و یا CGI و Perl استفاده میکنید هاست نگار هاست لینوکس ایران را به شما پیشنهاد می کند. از مزایای استفاده از هاست های ایرانی میتوان به سرعت لود بالاتر و دسترسی به وب سایت ها توسط کاربران ، عدم وجود تحریم ها نام برد.

 

نوآوری در فناوری و تکنولوژی روز دنیا با سرویس های هاست نگار

وردپرس ، سیستم مدیریت محتوا یا CMS  رایگان و اپن سورس که برای سایت ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار میگیرد. و  قادر خواهید بود به راحتی یک وبلاگ ، سایت شرکتی ، فروشگاه اینترنتی، سایت خبری ، گالری ویدیو ، گالری تصویر و … ایجاد کنید. وردپرس با زبان پی اچ پی PHP نوشته شده و توسط دیتابیس MySQL نیز پشتیبانی می‌شود. با افزونه bbpress میتوانید سایت خود را به یک تالار گفتگو یا انجمن تبدیل کنید. با توجه به فراوانی و تنوع افزونه‌های وردپرس تقریباً هر امکانی را می‌توان به سایت وردپرس اضافه نمود. افزونه ووکامرس نیز برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل‌های دانلودی استفاده می‌شوند. قابلیت تبدیل شدن سایت به یک شبکه اجتماعی با افزونه قدرتمند buddypress میسر است . وردپرس برای بارگذاری ، همچون نرم افزار های دیگر نیاز به هاست دارد برای این منظور استفاده از هاست وردپرس با توابع بیشتر و مورد نیاز وردپرس همچنین امکانات بالا را در هاست نگار میتوانید تهیه کنید.

از دیگر امکانات هاست وردپرس در هاست نگار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه کنترل پنل قدرتمند cpanel
  • سیستم بک اپ گیری روزانه و هفتگی و ماهیانه
  • فضاهای تعریف شده به همراه ترافیک نامحدود
  • استفاده از تکنولوژی کلودلینوکس و فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند
  • سرعت بالا
  • پشتیبانی و مانیتورینگ سرویس ها

 

هاست دانلود دارای پلن‌های متنوع متناسب با نیاز کاربران و مدیران وب سایت

هاست دانلود هاست نگارمناسب کاربران و شرکت هایی ست که حجم فايل های سنگین و اطلاعات و داده های زیادی دارند و بدلیل حجم اطلاعات امکان استفاده از هاست اصلی خود را ندارند. و از نظر آپ تایم و پایداری شبکه در سطح درجه یک دیتاسنتر های جهانی شناخته شده و تضمین شده هستند .هاست دانلود دقیقا مانند هاست لینوکس با کنترل پنل Cpanel است.برخی از ویژگی های هاست دانلود سرویس بانک اطلاعاتی و ایمیل ارائه نمی شود وامکان نصب اسکریپت و سایت ساز را ندارندو فقط برای دانلود قابل استفاده می باشد.امکان اتصال ساب دامین به عنوان دامین اصلی در این سرویس ها وجود دارد و همچنین این سرویس ها از php پشتیبانی میکنند. تیم فنی و پشتیبانی هاست نگار به صورت 24 ساعته سرورها را بررسی و مانیتور مینماید تا در صورت بروز هر گونه اختلال و مشکلی در سریع ترین زمان ممکن مورد را بررسی و رفع کنند

اگر به دنبال محیطی امن ، سریع و مطمئن برای اجرای وب اپلیکیشن تحت فریم ورک NET. میگردید، ما سرویس میزبانی ویندوز هاست نگار را به شما معرفی میکنیم.

هاست ویندوز ارائه شده از شرکت هاست نگار فقط به کاربرانی که از اسکریپت ASP یا ترکیب PHP و ASP استفاده میکنند پیشنهاد میشود، سرویس های ویندوز به دلیل رایگان نبودن سیستم عامل ویندوز و نرم افزار های مربوط به آن هزینه بیشتری نسبت به هاست لینوکس دارد. سیستم عامل این هاست ، آخرین نسخه از ویندوز سرور می باشد و تمامی کامپوننت های زبان های برنامه نویسی asp,asp.net,… را پشتیبانی می کند. از ویژگی های هاست ویندوز می توان به آپ تایم بالا،امنیت بالاو پشتیبانی از تمامی زبان های برنامه نویسی اشاره کرد. وب سرور IIS ، پشتیبانی از دیتابیس MSSQL ، پشتیبانی از NET Framework ، سرعت دسترسی بالا ، امنیت بالا از مزایای هاست ویندوزی است.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle