Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ جشنواره

جشنواره‌ ۱۰ شگفت‌انگیز به مناسبت تولد ۱۰ سالگی دیجی‌کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا ۱۰ ساله شد.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اعلام کرد: جشنواره‌ «۱۰ شگفت‌انگیز» به مناسبت این جشن‌تولد، از۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. در این چهار روز علاقه‌مندان می‌توانند بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، از میان صدها کالا که شامل تخفیف شگفت‌انگیز و تخفیف ویژه شده‌اند، خرید کنند.
دیجی‌کالا بهمن سال ۸۵ متولد شد. حالا دقیقا یک دهه از شروع به کار آن استارتاپ نوپا می‌گذرد. یک استارتاپ کوچک برای فروش محصولات دیجیتال که کار خود را با کارکنانی به تعداد انگشتان دست شروع کرد. اکنون آن استارتاپ کوچک تبدیل به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه شده و نزدیک به 2000 تن به طور مستقیم در آن کار می‌کنند.

دیجی‌کالا در این ۱۰ سال اعتماد مردم را به خرید اینترنتی جلب کرد. مردم هم از این فروشگاه آنلاین استقبال کردند و باعث شدند اکنون طبق آمار سایت الکسا، تبدیل به دومین سایت اینترنتی پربازدید ایرانی شود.

حالا دیجی‌کالا نه فقط در حوزه‌ محصولات دیجیتال، بلکه هر کالایی که می‌تواند اینترنتی فروخته شود کار می‌کند. از فروش اینترنتی لوازم‌خانگی گرفته تا کالاهای فرهنگی و چند وقتی است فروش آنلاین خودرو. روزانه هزاران سفارش آنلاین خرید در دیجی‌کالا ثبت می‌شود و این سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خدماتی به دست مشتری می‌رسند. کاری که دیجی‌کالا در این ۱۰ سال انجام داد نه تنها حرکتی بزرگ در راه استفاده‌ هوشمندانه از اینترنت بود بلکه خرید آگاهانه را برای مشتری ایرانی به ارمغان آورد و سطح کیفی خدمات هنگام فروش و پس از فروش کالا را افزایش داد. دیجی‌کالا نقش به‌سزایی در ارتقای فرهنگ خرید داشت و توانست برای هزاران نفر شغل ایجاد کند.

علاقه‌مندان می‌توانند از  ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه، بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۱۰ شب هر روز می‌توانند در این جشنواره‌ شرکت کنند. جشنواره‌ای که در آن هر دو ساعت یک بار ۱۰ کالا شگفت‌انگیز می‌شود.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle