Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

تور کیش و تور مشهد پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در تعطیلات نوروز

کیش، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و البته شهرهای سواحل شمال و جنوب، جذاب ترین شهرهای توریستی ایران هستند که هرساله در تعطیلات نوروزی پذیرای مسافران هستند.

اغلب مسافران با خودرو شخصی، اتوبوس و یا قطار به شهر های مجاور سفر میکنند اما برای سفر به کیش و مشهد، مسافران شهر های دورتر ترجیح میدهند از آژانس ها، تور های مسافرتی را خریداری کنند و یا از طریق وب سایت های ارائه دهنده خدمات گردشگری اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کنند.

 

سفر با خودروی شخصی در تعطیلات نوروزی ویژگی های خاص خودش را دارد و همیشه خاطره ساز است ولی برای ساکنان شهر هایی که فاصله زیادی با کیش و مشهد دارند قطعا سفر با هواپیما بهتر است زیرا مسافرت طولانی با خودرو شخصی میتواند کمی خسته کننده باشد.

خرید تور کیش و مشهد از آژانس های مسافرتی و سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل میتواند هزینه های بیشتری داشته باشد ولی اگر توانایی پرداخت آن را داشته باشید بهترین انتخاب است.

 

در این بخش به برخی از ویژگی های تور کیش و تور مشهد به عنوان پرطرفدار ترین تورهای مسافرتی داخلی اشاره میکنیم:

تور کیش :

همه چیز در جزیره کیش برای تفریح و خوش گذرانی محیا شده است.

اولین منطقه آزاد ایران در یک منطقه استراتژیک هر ساله میزبان میلیون ها نفر از گردشگران داخلی و خارجی است. سواحل زیبا، بناهای تاریخی، آب های زلال و شفاف، مراکز خرید شیک و هتل های لوکس و فوق العاده همه دست به دست هم داده اند تا کیش به عنوان یک جزیره شناخته شده در جهان میزبان میلیون ها گردشگر در سال باشد.

 

بهترین سواحل کیش

از جاذبه های گردشگری پر بازدید در این جزیره، سواحل آن هستند از بین سواحل کیش، 4 ساحل به عنوان بهترین ساحل این جزیره انتخاب شده اند و از پر بازدید ترین ها در کیش هستند. پارک ساحلی میر مهنا، پارک ساحلی سیمرغ، پارک مرد ماهیگیر و پارک ساحلی مرجان 4 مورد از بهترین سواحل کیش هستند. برای تفریح و قدم زدن در کنار ساحل بهترین گزینه پارک ساحلی میر مهنا خواهد بود و اگر قصد انجام تفریحات آبی مانند جت اسکی را دارید، پارک ساحلی مرجان بهترین انتخاب برای شما گردشگران تور کیش خواهد بود.

 

بهترین هتل های کیش

کیش دارای هتل های لوکس و لاکچری است که طبق استاندارد های جهانی هتلداری و گردشگری در حال فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان هستند. از جمله بهترین هتل های جزیره جهت اقامت شما میهمانان تور كيش می توان به هتل بین المللی کیش، هتل پارمیدا، هتل پارمیدا، هتل پارمیس و هتل جام جم اشاره کرد.

 

بهترین مراکز خرید کیش

بازار گردی و گشت و گذار در مراکز خرید و فروشگاه های سنتی کیش از جمله فعالیت های دوست داشتنی در این جزیره است. مراکز خرید کیش بسیار زیاد و متنوع اند اما 5 مورد از آن ها جزو بهترین ها هستند از جمله مرکز تجاری کیش، مرکز خرید سارینا، مرکز خرید مروارید، بازار مروارید و مرکز خرید دامون. در هر کدام از این مراکز خرید با طیف گسترده ای از محصولات اعم از پوشاک، صنایع دستی، کیف و کفش و… از برند های مختلف مواجه می شوید.

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های تاریخی و طبیعی کیش در انتظار شما میهمانان تور لحظه آخری کیش هستند! از بخش های هیجان انگیز سفر به کیش بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری آن از جمله کشتی یونانی، شهر تاریخی حریره، پارک های ساحلی، شهر زیر زمینی کاریز، کشتی آکواریوم و … است. پیشنهاد می شود برای بازدید از همه جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا وقت بگذارید.

 

برای بررسی قیمت تور کیش به وب سایت آٓژانس مسافرتی چهارفصل chaharfasl.net مراجعه کنید.

 

تور مشهد

شور و شوق زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) یکی از مهمترین دلایل انتخاب تور مشهد است؛ اما چه جاذبه ها و دلایل دیگری برای سفر مشهد وجود دارد؟ مراکز خرید، جاذبه های طبیعی، بناهای تاریخی، پارک های تفریحی و پارک آبی و هتل لوکس و لاکچری، این شهر را به یکی از مدرین ترین و پر بازدید ترین کلان شهر های ایران تبدیل کرده است.

بهترین هتل های مشهد

هتل های مشهد به دو نوع هتل های لوکس و گران قیمت و هتل های معمولی ارزان قیمت دسته بندی می شوند.

از جمله هتل های لوکس و گران قیمت در شهر مشهد می توان به هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل ایران مشهد و… اشاره کرد. از هتل های ارزان قیمت جهت اقامت مسافران تور ارزان مشهد می توان به هتل تهران، هتل رضا، هتل بارانا، هتل توکل، هتل فیروزه توس و… اشاره کرد

 

تور مشهد نوروز 98

مشهد در هر ماهی از سال شهری دوست داشتنی و البته مسافر پذیر است. در فصول سرد سال مردم زیادی از شهرهای گرمسیر و حتی کشورها گرمسیر اطراف به این شهر مسافرت می کنند تا حسابی از سرمای آن لذت ببرند. در فصل گرم هم برعکس است و از شهرهای سردسیر برای سیر و سیاحت در مشهد به اینجا می آیند.

اما روزهای عید نوروز می تواند برای هر کسی از هر شهری جذاب و مناسب باشد. ایرانی ها علاقه زیادی دارند که سال نوی خود را با زیارت امام رضا (ع) متبرک کنند و تور مشهد نوروز میتواند این خواسته را برای آنها برآورده کند. فضای داخل بارگاه امام رضا در لحظات نوروزی و تحویل سال به قدری عرفانی، پرنشاط و زیباست که اگر کسی سال نو را درآنجا آغاز کند، مطمئنا سال های بعد نیز دوست دارد همین کار را تکرار نموده و هر سالش را متبرک کند.

 

بهترین مراکز خرید مشهد

از نظر بسیاری از مسافران مشهد بهترین فعالیت بعد از زیارت مرقد امام رضا، گشت و گذار در مراکز خرید مشهد و خرید سوغاتی و صنایع دستی است. مشهد مملو از بازار های قدیمی و مراکز خرید مدرن است. از بهترین مراکز خرید مشهد می توان به مرکز خرید مشهد، مرکز تجاری الماس شرق، مرکز خرید آلمان، مشهد مال، مرکز خرید خورشید، مرکز خرید کاسپین مد و… اشاره کرد.

 

مراکز تفریحی و گردشگری مشهد

قطعا حرم امام رضا (ع) مهم ترین جاذبه گردشگری و یکی از مراکز مذهبی مهم و پر بازدید در ایران است. اما مشهد جاذبه های تاریخی و گردشگری دیگری نیز دارد که از مهم ترین ان ها می توان به ارامگاه فردوسی و و نادر شاه اشاره کرد که از مهم ترین ابنیه تاریخی مشهد هستند.

یکی از بهترین مراکز تفریحی در مشهد، پارک های آبی آن هستند. مشهد دارای 4 پارک آبی بزرگ است که مشهور ترین آن ها سرزمین موج های آبی نام دارد. از دیگر پارک های آبی مشهد می توان از پارک آبی ایرانیان، سرزمین موج های خروشان و پارک ساحلی آفتاب نام برد. در سفر با تور لحظه آخری مشهد حتما سری هم به پارک های آبی این شهر بزنید.

 

در انتها توصیه میکنیم برای رزرو آنلاین تور کیش و مشهد با بهترین قیمت به وب سایت آٓژانس مسافرتی معتبر چهارفصل chaharfasl.net مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle