Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

۳ تور ساحلی زیبا برای سفر در بهار ۹۸

برای انتخاب مقصد سفر در بهار و نوروز امسال از میان مقاصد ساحلی و زیبای زیر انتخاب کنید این تور‌ها نیاز به ویزا ندارند و یا پروسه اخذ ویزای ساده دارند. در این روزهای بهاری به همراه عزیزانتام عزم سفر کنید و چمدان بسه راهی یک هتل‌ دنج ساحلی شوید.

 

سفر نوروزی با تور باکو به شهری مدرن در جوار ایران

در تور باکو می‌بینید که پایتخت آذربایجان در این سال‌ها پیشرفت چشمگیری کرده است و تبدیل به شهری زیبا در کنار خزر شده است. هتل‌های معروف بین المللی شعبه‌های زیبایی در این شهر احداث کرده‌اند و پذیرای گردشگران از تمام نقاط دنیا هستند.
باکو با نزدیکی به ایران برای سفر‌های خانوادگی بسیار مناسب است و هزینه سفر هم بسیار مقرون به صرفه خواهد شد. بسیاری از گردشگران ایرانی مخصوصا آذری زبان‌ها هیچ احساس غریبی نمی‌کنند و برای مکالمه و معاشرت با مردم گرج هیچ مشکلی نخواهند داشت.
باکو مردمی خون گرم دارند و به دلیل نزدیکی به ایران غذاها و فرهنگشان شبیه به ایرانیان است در روز‌های اقامت در باکو از پلو کباب‌های آذربایجان لذت ببرید و نوشیدنی‌های  گوارای آنها را امتحان کنید.
تمام تور‌های آژانس مقتدر سیر در نوروز 98 به مدت ۳ تا ۵ شب برنامه‌ریزی می‌شوند،‌ هتل‌های پیشنهادی آژانس را بررسی و یک هتل چهار یا پنج ستاره مجهز را انتخاب کنید، روز‌های سفر کوتاه است با انتخاب هتلی مجهز و با امکانات خوب مانند استخر و منظره عالی عیش سفر را دو چندان کنید. تمامی هتل‌ها دارای صبحانه هستند و هر روز را با صبحانه رنگارنگ آذری آغاز می‌کنید.
دور شهر قدیم باکو با دیواری محسور شده برای گردش و قدم زنی به این قسمت شهر هم سری بزنید و جاذبه‌های تاریخی آن را ببینید در این منطقه بازار بزرگی در سرتاسرش برپاست مغازه های مختلف صنایع دستی فروشی را می‌بینید. یادتان باشد دو سوغاتی معروف آذربایجان استکان های کمر باریک چای و تخته نرد را بخرید.
پرواز باکو مستقیم و بسیار کوتاه با هواپیمایی ماهان اجرا می‌شود. پس از رسیدن به فرودگاه حیدر الیوف با ترسفر‌های آژانس مقتدر سیر به هتل مورد نظرتان می‌رسید. در نتیجه به راحتی با کودکان و افراد مسن می‌توانید این سفر را انتخاب کنید و نوروزی دلچسب و شاد را در باکو تجربه کنید.
مردم باکو نیز آمدن بهار را جشن می‌گیرند و نوروز را با انواع غذاها و رسوم زیبا زیبا‌تر می‌کنند برای آشنایی با این مردم خون‌گرم سفر کنید، برای برنامه‌ریزی سفر با کارشناسان آزانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور باکو نوروز 98 را رزرو کنید.

 

سفر نوروزی با سواحل دریای اژه با تور کوش آداسی

با تور کوش آداسی به زیبا‌ترین سواحل دریای اژه با آب‌های زلال و ماسه‌های سفر می‌کنید.
تور‌های این مقصد با پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به مقصد ازمیر برنامه‌ریزی می‌شوند و از فرودگاه ازمیر با ترنسفر‌های آژانس با فاصله زمانی حدود نیم ساعت به هتل زیبای خود در کوش آداسی می‌رسید.
در تعطیلات نوروز و در بهار تور‌های کوش‌ آداسی به صورت روزانه برروی وب‌سایت آژانس مقتدر قرار می‌گیرند این تور‌ها معمولا یک هفته‌ای هستند و یک هفته از تعطیلات عید را می‌توانید در این شهر ساحلی ترکیه خوش بگذرانید.
این شهر برای همه امکانات خوبی برای خوش‌گذرانی دارد. پارک‌های طبیعی زیبا و بناهای تاریخی جالب توجه می تواند شما را حسابی سر ذوق بیاورد.
ساحل لانگ و یا سیلور سندز برای آفتاب گرفتن و قدم زنی گزینه‌های خوبی هستند البته اکثر هتل هایی که توسط آژانس مقتدر سیر به گردشگران پیشنهاد شده مخصوصا هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره دارای استخرهای خوبی هستند که فاصله چندانی تا دریا ندارد.
برای انتخاب این هتل‌ها بسته به مدل سفر خودتان و همسفرانتان با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید بهتر است هتلی را در بهار انتخاب کنید که استخر سرپوشیده داشته باشد تا از شنای هر‌روز لذت ببرید.
هتل‌‌ها دارای خدمات سرو غذای متفاوت هستند برخی فقط صبحانه سرو می کنند و برخی نیز خدمات سرو غذا و نوشیدنی ۲۴ ساعته دارند بسه به نوع هتل این خدمات متفاوت است که می‌توانید برای انتخاب تور مناسب خودتان  روی مشاوره کارشناسان مسافرتی آژانس حساب کنید فقط لازم است با آنها تماس بگیرید. و بهار امسال را بدون نیار به ویزا به کوش آداسی سفر کنید.

 

ارزان‌ترین سفر به پرطرفدارترین مقصد دنیا با تور دبی

امروزه تور دبی نوروز 98 به یک مقصد گردشگری جذاب برای همه تبدیل شده با توجه امکانات مرفه و همه جانبه‌ای که این شهر دارد همیشه می‌شود دبی را دید مخصوصا در روزهای نوروز که هوا گرم‌تر از ایران است و می‌توانید در ساحل جمیرا تنی به آب بزنید و آفتاب بگیرید.
دبی همه جور هتلی در مناطق مختلف دارد اگر به دنبال هتل ارزان هستید در دیره و البرشا انتخاب کنید و اگر قصد سفر لوکس دارید  هتل‌های مارینا و خیابان شیخ زائد انتخاب‌های خوبی هستند. تمامی هتل های پیشنهادی آژانس را بررسی کنید  این هتل‌ها با صبحانه برای گردشگران رزرو می‌شوند.
پرواز‌های مختلفی همچون ماهان‌، ایران ایر و ایر عربیا هر روز هفته به دبی پرواز دارند و با توجه به برنامه شخصی خودتان می‌توانید روز سفر را به مدت ۴ تا ۵ شب انتخاب کنید. تمامی پرواز‌های سفر دبی دارای ترنسفر فرودگاهی هستند به آسانی مسافران به مقصد می‌رسند.

برای گشت شهری هیچ سخی وجود ندارد درواقع یک گشت شهری با راهنمای فارسی زبان را که مهمان آژانس هستی در دیگر روزها در دبی به راحتی با مترو به تمام مناطق شیخ زائد و سواحل جمیرا و بر‌دبی دست رسی دارید حتی اگر فرصت بود به سمت دیره هم می توانید خیلی راحت بروید از بازار قدیمی دبی دیدن کنید و در رسترانهای قدیمی این قسمت از شهر غذاهای عربی نوش جان کنید.
پیشنهاد می کنیم اگر هیجان را دوست دارید به همراه همسفرانتان حتما پارک آبی وایلد وادی را تجربه کنید اینجا یکی از مدرن‌ترین پارک‌های آبی دنیاست که یکی از جاذبه‌ها اصلی در دبی محسوب می‌شود. برای دیدن منظره شهر از زاویه‌ای تازه به بالای قاب دبی بروید و شهر را در غروب آفتاب تماشا کنید.
نوروز امسال را با هیجان در پارک‌های دبی و در میان ماسه‌های کویری در حال سافاری بگذرانید برای رزرو بهترین سفر دبی با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و تور دبی را رزرو کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle