Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

اولین کار اساسی بعد از شکستن صفحه گوشی آیفون

یکی از پر تعدادترین مشکلاتی که به طور معمول برای گوشیهای هوشمند اتفاق می افتد شکستن صفحه لمسسی گوشی موبایل میباشد.

این صفحه لمسی میتواند بر اثر افتادن گوشی موبایل از ارتفاع یا بر اثر ضربه یا حتی برخورد یک جسم دیگر شکسته شود. حتی بهترین محافظهای صفحه گوشیهای هوشمند نمیتوانند 100 درصد از شکستگی صفحه جلوگیری نمایند.

یک مدل از گوشیهای هوشمند موجود در ایران گوشی هوشمند آیفون محصول شرکت اپل است. این گوشی نیز مانند تمام گوشیهای هوشمند دیگر از صفحه لمسی بزرگی سود میبرد که احتمال شکستن آن کم نیست.

آیفیکس نام شرکتی است که صفحه شکسته گوشیهای موبایل را در محل شما و در زمان مورد نظر شما تعویض میکند و به شما این امکان را میدهد که شاهد تعمیر گوشی موبایل خود باشید. این کار چند نکته اساسی دارد.

اول اینکه شما خودتان از نوع قطعه ای که بر روی گوشی موبایل شما نصب میشود آگاه هستید چون قطعه را میبینید و تعویض آن را کنترل مینمایید.

دومین نکته بحث بسیار مهم امنیت اطلاعات شخصی است. همه ما بر روی گوشی موبایل خود ممکن است عکس فیلم و یا اطلاعاتی داشته باشیم که نخواهیم در اختیار دیگران قرار دهیم. تعمیرکاران آیفیکس تعمیر را در مقابل شما انجام میدهند در نتیجه امکان سرقت اطلاعات وجود ندارد.

نکته سوم خرابی پس از تعمیرات است, خیلی از اوقات به دلیل استفاده از قطعات بی کیفیت و یا دست دوم گوشی موبایل پس از یکبار خراب شدن باید مجددا تعمیر گردد. در سیستم آیفیکس قطعات انتخاب شده هستند و از منابع اصلی تهیه میگردند و واسطه ها و شرکتهای رده دوم و سوم در این چرخه جایی ندارند به همین علت کیفیت قطعات تضمین شده است و در سطحی بسیار بالا  میباشد.

 

آیفیکس اولین سیستم تعمیراتی در ایران است که با برنامه ریزی بر روی نحوه انجام تعمیرات موبایل آن را از دیدگاه سنتی خارج نموده و با برنامه ریزی بر روی همه مراحل تعمیرات از خرید و تامین قطعات تا پشتیبانی مشتریان سعی در خدمات رسانی در سطحی بالاتر برای کلیه افرادی که از گوشی موبایل آیفون استفاده میکنند دارد.

اولین کاری که بعد از شکستن صفحه گوشی موبایل آیفون  خود و یا اطرافیانتان باید انجام دهید پاک کردن اطلاعات و یا جست و جو برای یک تعمیرکار مطمئن از اطرافیانتان نیست, بلکه فقط کافیست با ایفیکس تماس بگیرید و یا در سایت آیفیکس به آدرس www.iphix.ir   اطلاعات و مشکل گوشی خود را بنویسید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. بعد از تماس کارشناسان و اعلام هزینه تعمیرات شما میتوانید تصمیم بگیرید که آیا میخواهید به روشهای سنتی و قدیمی موبایل خود را بدون آنکه بدانید چه اتفاقی برای آن می افتد به کس دیگری بدهید و یا آیفیکس تعمیر مورد نظر را برای شما با هزینه مناسب و در محل شما و تحت نظارت خودتان انجام دهد.

آیفیکس سایر تعمیرات گوشیهای آیفون را که در محل قابل انجام باشند انجام میدهد فقط کافی است مشکل پیش آمده را در قسمت مخصوص در سایت آیفیکس بیان نمایید. همچنین در حال حاضر بسته تخفیفی نیز برای افراد آینده نگر در سایت عرضه میشود که تخفیف 15 درصدی را به رایگان به افرادی که در سایت ثبت نام نمایند تا 3 ماه اهدا میکند.

در حال حاضر آیفیکس فقط در تهران فعالیت دارد و برای گسترش خود در تمامی استانها و شهرستانهای ایران از جمله کرج اصفهان, شیراز و مشهد در حال برنامه ریزی میباشد. در صورت تمایل به همکاری با آیفیکس در وبسایت این شرکت میتوانید قسمت مربوطه را تکمیل نمایید.

 

تماس با آیفیکس

www.iphix.ir
تلفن: 28426600-021

فکس: 28426601-021

ایمیل: [email protected]

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle