Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

تعطیلات ویژه تابستانی در سفر با ۳ تور جذاب ایرانی [مقتدر سیر]

پایان امتحانات مدارس، بهترین زمان برای برنامه‌ریزی سفر است. همین کار را می‌توانید با همکاری و همراهی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر انجام دهید و برای تابستانی ویژه‌ و خانوادگی سفر خوبی را هماهنگ کنید.

این بهترین انتخاب است که شما در اولین فرصت بهترین مکان‌های خوشگذرانی در ایران را برای سفر تعیین کنید و ساک ببندید و به همراه خانواده راهی این مقاصد شوید.

 

 

تور کیش؛ تجربه‌ای لوکس در جزیره‌ی آرام خلیج فارس

تور کیش می‌تواند اولین انتخاب سفر خانوادگی‌تان در تابستان باشد. نگین خلیج فارس که جزیره‌ای رویایی و دیدنی استدر تابستان تماشایی‌تر و مناسب است. درست است که دمای هوا کمی گرمتر از شهرهای دیگر است، اما این امکان وجود دارد که شما با قیمت‌های مناسب‌تری میهمان هتل‌های لوکس و ۵ ستاره‌ی جزیره شوید و از همه‌ی تفریح‌های آبی و دریایی آن استفاده کنید.

البته نگران هزینه نباشد، در این جزیره می‌توانید با هر توان مالی در بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌ها بمانید و از اقامتتان لذت ببرید . برای روزهایتان برنامه‌های ویژه بگذارید و میان دریا، صحرا و آسمان در گردش باشید.

روزها به ساحل بروید و حسابی در خنکای دریا آب‌تنی کنید و از آبی بی‌نظیر خلیج فارس لذت ببرید، یا با بهترین قایق‌های تفریحی به میانه‌ی دریا بروید و در اعماق آبی خلیج فارس هم‌نشینی با آبزیان را تجربه کنید. روز که به عصر نزدیک شد در مسیرهای ساحلی دوچرخه‌سواری و بعد از رکاب‌زدن در کافه‌های خوشگل و زیبای ساحلی استراحت کنید.

نگران دریافت خدمات در این جزیره نباشید، تجهیزات مناسب و آمادگی کامل این شهر برای پذیرایی از مسافران همیشه شگفت‌انگیز است.

تفریح و دیدنی‌های فراوانی برای شما فهرست می‌شود که گاهی ممکن است در یک سفر چند روزه نتوانید همه‌ی آنها را تجربه کنید، پس شک نکنید و هم‌اکنون با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و با بهترین قمیت مناسب‌ترین و جذاب‌ترین برنامه‌های تفریحی کیش را تجربه کنید.

 

به غیر از گشت و گذار، خرید در کیش را هم از دست ندهید، حتما می‌دانید؛ مناطق آزاد از پرداخت گمرک معاف هستند و برای همین برندها با قیمتی مناسب‌تر محصولات خود را به فروش می رسانند تا شما بتوانید به خوبی خرید فصلتان را در جزیره انجام دهید.

 

 

تور قشم؛ سفر به دنیای آرام دلفین‌ها

سفر با تور قشم هم از انتخاب‌های برتر سفر در تابستان است. جایی که این‌روزها نه تنها هر گردشگر ایرانی بلکه بسیاری از گردشگران خارجی را هم به خود جذب می‌کند.

این جزیره هم با ساحل طلایی و آبی بی‌نظیر دریا دلرباست و با اینکه تابستان گرمی دارد، اما بازهم میزبان بسیاری از علاقمندان به جزیره است. هزینه‌ی سفر به این شهر زیبا مقرون به صرفه است و به خصوص در این فصل با قیمت‌های مناسب می‌توانید در هتل‌های چهار و پنج ستاره‌ی قشم اقامت کنید.

شما با یک تیر دو نشان را زده‌اید! به جزیره‌ای طلایی آمده‌اید که هم روزتان را می‌توانید در کوه‌های زیبای مرجانی بگذرانید و هم شب‌تان را در جنگل‌های سبز شناور بر روی آب بمانید. صبح‌تان را با رقص بی‌نظیر دلفین‌ها شروع کنید و شب‌تان را با نمایش بی‌نظیر دشت ستارگان در آسمان بی‌نظیر قشم به پایان ببرید.

فراموش نکنید که اینجا شهری زنده‌ است که مردمان محلی بهترین و مناسب‌ترین راهنماهای سفر هستند به همراه آنها به جزیره‌های قشنگ نزدیک به قشم بروید و زیبایی‌های آنها را هم از نزدیک ببینید و یا همراه آنها غذا را در رستوران‌های محلی بخورید و دست‌پخت بی‌نظیر زنان جزیره را بچشید.

قشم بازار بزرگی دارد که شما نمی‌توانید از آن دل بکنید. هم انبوهی از برندها در آنجا فروشگاه دارند و هم بسیاری از صنایع‌دستی زنان و دختران جزیره در بازار به نمایش گذاشته مي‌شود و مسافران می‌توانند یادگاری‌های خوبی با خود بیاورند.

جزیره آفتاب تابستانی دارد، اما ساحل‌های شنای آن میزبان‌های خوبی هستند که از آن گرما دور شوید و خاطرات خوبی را در این سفر خانوادگی تابستانی بسازید. هم‌اکنون به وب‌سیات مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و بهترین تور قشم را بخرید

 

 

تور مشهد؛ آرامش دل‌انگیز در کنار امام‌رضا(ع)

چمدانتان را ببندید و به همراه خانواده به یکی از آرام‌ترین و دلگرم‌ترین شهرهای ایران، مشهد بروید. در فضای روحانی و معنوی این شهر رها شوید و دل و قلبتان را به این حال خوش بسپارید و از آرامش روحانی آن لذت ببرید.

از همان لحظه‌ی ورود دلتان برای راز و نیاز با امام هشتم شیعیان و شرکت در برنامه‌‌های نیایش دسته‌جمعی حرم مطهر پرواز می‌کند.

اولین برنامه‌تان را زیارت مرقد امام رضا (ع) بگذارید و ساعتی را در این مکان مقدرس، زیبا و روحانی بگذرانید تا آرام شوید. بعد از راز و نیاز با این امام شیعیان به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به تماشای موزه‌ی رضوی بروید و تاریخ شیعه را از نزدیک ببینید. کتابخانه‌ی امام رضا (ع) هم یکی از دیدنی‌ترین مراکز فرهنگی این مجموعه است که می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

همه‌ی فصل‌ها مشهد میزبان مسافران بسیاری است و به همین دلیل همیشه برای سفر به این شهر رویایی باید از قبل برنامه‌ریزی کنید و محل اقامتتان را رزرو کنید. اگر با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی مشهد را انتخاب کنید.

این شهر پر است از دیدنی‌های جذاب و شگفت‌انگیز که باید برای هر کدام برنامه‌ریزی مناسب کنید. حتما در برنامه‌های خود رفتن به پارک مینیاتور را بگنجانید و یا حتما برنامه‌ریزی کنید و یک‌روز به ییلاق‌های اطراف مشهد بروید و از کباب‌های شاندیز و خوشمزه‌ی مشهدی بچشید.لذت در این شهر تمام نشدنی است شما مقبره‌ی فردوسی، شاعر بزرگ ایرانی و شرکت در برنامه‌های فردوسی‌خوانی را هم باید تجربه کنید تا با فارسی کهن و تاریخ ادبیات ایران به خوبی آشنا شوید. مقبره‌ی نادرشاه هم از شاهکارهای معماری است که تماشای آن جذاب است.

پارک‌های آبی مشهد هم از جاذبه‌های گردشگری مشهور مشهد است که گردشگران حتما به آنها سری می‌زنند. تجهیزات مدرن در این پارک‌ها هیجان بی‌نظیری را به شما می‌دهند.

حتما بهترین سفر تابستانه‌تان را می‌روید، پس تعلل نکنید و همین الان برای تعطیلات پیش‌رو بهترین برنامه تور مشهد را رزرو کنید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle