Categories
اخبار رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال سئو مقالات رپورتاژ آگهی ویرلن

برترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در دنیا

ویرلن پرطرفدار ترین و موثر ترین روش های دیجیتال مارکتینگ در دنیا را معرفی کرد.

 

استارت آپ ها و برند هایی که در سراسر دنیا مشهور میشوند از چه روش هایی برای تبلیغات اینترنتی و برندینگ استفاده میکنند؟

اولین اطلاعاتی که از تجزیه تحلیل و بررسی در مورد مدل بازاریابی شرکت های بزرگ دریافت میکنیم این است که آنها روز به روز بیشتر از فضای اینترنت برای جذب مخاطبان و افزایش فروش استفاده میکنند.

البته ما هرگز نمی‌توانیم به آمار دقیق و جزئیات مدل بازاریابی و برندینگ این مجموعه ها دسترسی پیدا کنیم، اما حداقل می‌توانیم با بررسی راهکار ها و تکنیک هایی که آنها استفاده کرده اند تا حدودی بدانیم که کدام روش ها تاثیر گذاری بیشتری داشته اند.

یکی از نشانه های اینکه یک مدل بازاریابی برای برند ها جواب داده، این است که بررسی کنیم آن برند چه مدت زمانی از یک استراتژی و تکنیک تبلیغاتی خاص استفاده کرده است. آیا به مدت طولانی آن روش را ادامه داده و حتی بروی آن مدل بازاریابی سرمایه گذاری بیشتری کرده است و یا پس از مدتی آن راهکار را کنار گذاشته است.

همچنین یکی دیگر از روش ها این است که با مطالعه شواهد و تجزیه تحلیل آمارها بررسی کنیم که برندها و استارت آپ های مختلف تا چه اندازه از یک مدل جدید بازاریابی اینترنتی استقبال کرده اند و برای آن هزینه میکنند. ویا اینکه بررسی کنیم که کدام روش تبلیغاتی شهرت بیشتری را برای یک برند ایجاد کرده است.

 

معرفی برترین روش های دیجیتال مارکتینگ در دنیا

شرکت ویرلن با مطالعه و بررسی انواع روش های دیجیتال مارکتینگ در دنیا که برای برند های بزرگ و استارت‌آپ ها، تاثیرگذاری فوق العاده ای داشته است، برترین روش ها را بصورت خلاصه معرفی کرده است:

 

سئو سایت SEO ؛ بازاریابی اینترنتی با استفاده از موتور جستجوی گوگل

قطعا بهترین و موثرترین تکنیک بازاریابی دیجیتال، بهینه سازی سایت برای قرارگرفتن در رتبه اول موتور جستجوی گوگل یا به اصطلاح سئو سایت SEO است. درواقع این تکنیک اکنون در تمام دنیا برترین مدل بازاریابی برای تمامی کسب و کار های کوچک و بزرگ است.

بهینه سازی موتور جستجو یا سئوسایت  به فرایندی اطلاق می شود که موتورهای جستجوگر محتوای یک سایت را می خزند” crawl”  تا ببینید که چقدر برای جذب ترافیک موثر خواهد بود. موتورهای جستجو چندین چیز را در یک وب سایت (مانند کلمات کلیدی، برچسب ها و لینک ها) ارزیابی می کنند و آن را بر اساس عوامل مختلف رتبه بندی می کنند تا ظرفیت جذب ترافیک آن سایت مشخص گردد.

چیزهایی که خزنده های گوگل دنبال می کنند عبارتند از:

محتوای با کیفیت: تولید محتوا با کیفیت عالی، پیامی را برای موتورهای جستجو ارسال می کند که وب سایت و کسب و کار شما یک کالا یا خدمات قانونی را ارائه می دهد.

شما از طرق مختلف نظیر لینک سازی و کلمات کلیدی ارزیابی می شوید.

تجربه کاربر: آیا وب سایت شما طوری طراحی شده است تا کاربران تجربه ای خوب داشته باشند؟ آیا حرکت navigate سریع و آسان است؟ آیا کاربران با سهولت می توانند به اهداف پایانی خود (به عنوان مثال: خرید) دست یابند ؟

لینک: آیا شما به سایت‌های معتبر لینک داده اید؟ بک لینک های ورودی شما از کجا می آیند؟

 

همچنین الگوریتم های جدید گوگل میگوید؛ برای دستیابی به بهترین نتیجه، باید تمرکز شما بر برندینگ دیجیتال باشد. زیرا برندهای مشهور قطعا ورودی بهتری را از جستجو های گوگل دریافت میکنند.

 

سوشیال مارکتینگ ؛ بازاریابی و برندینگ دیجیتال در شبکه های اجتماعی

تبلیغات و بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی امروز تاثیرگذاری فوق العاده در توسعه کسب و کارها در تمام دنیا و ایران دارد.

به عنوان مثال از زمان حضور فیسبوک در عرصه تبلیغات اینترنتی ، تغییرات بسیاری ایجاد شده است. اکنون بزرگترین شبکه اجتمایی جهان به گونه ای عمل میکند که ۱۰ سال پیش حتی تصورش هم غیر ممکن بود.

امکاناتی چون ویدیو های ۳۶۰ درجه، فروش محصولات از طریق بات و منبع خبری نمونه هایی از دستآورد های خارق العاده فیسبوک است. این شبکه اجتمایی به صورت روزانه ۱٫۸ میلیارد کاربر فعال دارد. این رقم ۵ برابر جمعیت آمریکا و ۱۵ درصد از جمعییت کل جهان است! اما فقط تعداد افراد فعال به تنهایی دلیل موفقییت این رسانه در زمینه تبلیغات نیست بلکه عامل تعیین کننده ی دیگر، میزان توجهی است که فیسبوک جلب میکند بدین صورت که به طور میانگین هر کاربر روزانه ۵۰ دقیقه در فیسبوک فعالییت میکند که این آمار خود حاکی از اهمیت فیسبوک در زندگی کاربرانش است.

 

همچنین توییتر به عنوان یکی از ۳ پلتفرم های برتر شبکه های اجتمایی، در کنار فیسبوک و اینستاگرام، جایگاه خود را در عرصه دیجیتال مارکتینگ به خوبی حفظ کرده است. با پایان سال ۲۰۱۷ تعداد کاربران توییتر ۳۰۰ میلیون نفر اعلام شد! و البته طبق همین آمار، میزان فعالیت در آن روزانه ۱۲ درصد افزایش می یابد؛ این دو رقم به تنهایی دلایل کافی برای تبلیغات در توییتر میباشند.

 

چرا باید در توییتر سرمایه گذاری کنیم؟

روزانه به تعداد کاربران توییتر افزوده میشود و پیش‌بینی میشود که انگیزه و دلیل آنها از عضویت در این رسانه، آسان، مختصر و سریع بودن آن باشد. اما ارقام به خودی خود واضح تر از هر توضیح دیگری بازگو کننده حقیقت هستند پس بیایید نگاهی بیاندیزیم به آخرین آمار ماه دسامبر ۲۰۱۷: هم اکنون توییتر ۳۳۰ میلیون عضو فعال دارد و طبق نظرسنجی انجام شده از کاربران، تاکنون ۶۹ درصد آنها از طریق توییتر طرفدار یک برند شده اند و ۷۹ درصد آنها، آن برند را به دوستان خود از طریق ریتوییت معرفی کرده اند.

بنابراین زمان آن رسیده است که بیشتر با این شبکه آشنا شوید تا از یافتن مخاطبین حداکثری و البته متنوع در شبکه های اجتمایی متفاوت بهره مند شوید.

 

اما اگر شما یک بازاریاب B2B هستید که برای تبلیغات کلیکی هدفمند هزینه میکنید linkedin صفحه‌ی دارت شما است. لینکدین شامل میلیون ها متخصص کسب و کار است که یک آنالیز دقیق و خاصی از این افراد مرکز هدف شمارا میسازد.

علاوه بر این، شبکه تبلیغات لینکدین به بازاریابان B2B تمامی اطلاعاتی که برای رسیدن به این اهداف نیاز دارند، می دهد. در ایران نیز تعداد بالایی از متخصصان و مدیران در شبکه اجتماعی لینکدین پروفایل دارند و فعال هستند.

 

اهمیت حضور متخصصان آگاه به تکنولوژی در لینکدین

به عنوان یک بازاریاب B2B شما باید حرفه ای ها را هدف قرار دهید و لینکدین شامل میلیون ها نفر از این افراد است. به گفته‌ی کیم سلستر، یک تحلیلگر فورستر، اعضاء حرفه ای لینکدین به شدت از پروفایل های خود مراقبت میکنند و جزئیات کار خود را به روز نگه میدارند. متخصصان تازه کار نیز معمولا از پروفایل لینکدین خود به عنوان رزومه استفاده میکنند و متخصصان با تجربه هم از اطلاعات حساب خود برای اهداف شبکه ای استفاده میکنند.

درواقع یک بازاریاب B2B میتواند از لینکدین به عنوان یک معدن طلای اطلاعات که به طور مداوم به روز میشود استفاده کند. بازاریابان B2B که تبلیغات در لینکدین را خریداری می کنند، می توانند هدف خود را از میان داده های باکیفیت پروفایل‌های کاربران برای یک هدف گذاری بسیار دقیق استفاده کنند.

 

تبلیغات در گوگل SEM

تبلیغات در جستجوگر گوگل یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا همان PPC می باشد.

این ابزار بازاریابی اینترنتی به شما امکان قرار دادن تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل برای بیشتر دیده شدن و کلیک خوردن لینک‌هایتان را می دهد. برای مثال شما برای کلمه کلیدی مورد نظر ، هزینه می‌پردازید، در این حالت موتورهای جستجوگر موظف به نمایش لینک شما در جستجوهایی که شامل این کلمه کلیدی می‌شوند، می‌باشند.

درواقع در تبلیغات کلیکی گوگل هر زمانی که تبلیغات شما کلیک بخورد، یا بازدید کننده‌ای به وبسایتتان مراجعه کند، باید به این موتورهای جستجوگر هزینه‌ای بپردازید. اگر PPC شما به درستی عمل کند، این هزینه ناچیز خواهد بود. زیرا همانطور که می‌توانید تصور کنید این بازدید کاربر، ارزش بیشتری نسبت به هزینه‌ پرداختی برای کلیک او را دارد.

به بیان دیگر اگر شما برای هر کلیک 1 دلار بپردازید، و بازدید آن کاربر منجر به خرید 100 دلاری او از وبسایتتان بشود، در این حالت شما سود فراوانی را کسب کرده‌اید.

 

ایمیل مارکتینگ

تبلیغات از طریق ایمیل از قدیمی ترین روش های دیجیتال مارکتینگ به شمار میرود. اما از لحظه پیدایش ایمیل مارکتینگ در دنیای تبلیغات اینترنتی با پستی و بلندی های زیادی مواجه شده است.

وجود ایمیل های تبلیغاتی نامربوط و یا همان اسپم، بسیاری از کارآفرینان را از ورود به این بازار باز داشته است. و البته سوال این است که، اکنون با حضور پرقدرت شبکه های اجتمایی در بازار تبلیغات، آیا کسی به ایمیل های تبلیغاتی توجی میکند؟

پاسخ این سوال بله است!

هم اکنون در سرتاسر جهان ۲٫۵ میلیارد نفر به صورت روزانه از ایمیل استفاده میکنند و این رقم به معنای ۳۳ درصد از جمعیت کل جهان است، بنابراین میتوان نتیجه گرفت که کاربران ایمیل چندین برابر مخاطبین شبکه های اجتمایی هستند. تعداد بالایی از مخاطبین با سلیقه های متفاوت برای موفقیت دیجیتال مارکتینگ امری حیاتی است.

 

ویرلن VIRLAN ؛ رپورتاژ آگهی در سایت های خبری معتبر

مدیران دیجیتال مارکتینگ استارت آپ ها و برند های مشهور در تمامی بخش های تبلیغات و بازاریابی آنلاین برای اطلاع رسانی و برندینگ استراتژی های منحصر به فردی را بکار میگیرند .

آنها میدانند که امروز یکی از مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت، رپورتاژ آگهی است که استفاده درست از تمام پتانسیل های آن برای موفقیت هر برندی حیاتی است .

رپرتاژ در روزنامه و رپورتاژ آگهی تلویزیونی از قدیم به عنوان استراتژی های بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده برند های بزرگ در تمام دنیا بوده است و حالا رپورتاژ خبری در سایت های خبری محبوب به عنوان یکی از استراتژی های بسیار تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت مورد استقبال مدیران موفق قرار گرفته است.

 

چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقاء رتبه سایت من در گوگل میشود ؟

  • در محتوای رپورتاژ سه تا پنج کلمه کلیدی لینک فالو میشود به سایت شما .
  • رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر با اتوریتی و رنک بالای گوگل منتشر میشود و سپس برای همیشه آرشیو میشود .

بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید با اتوریتی بالا ، تاثیرگذاری منحصر به فردی در سئو سایت ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد .

چگونه باید تاثیر یک رپورتاژ آگهی خوب را بررسی کرد و چه معیارهایی برای موفقیت در بازاریابی آنلاین دارد ؟

  • رپورتاژ آگهی بهترین تکنیک سئو سایت و بهبود رتبه سایت شما در گوگل است.
  • انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر باعث افزایش اعتبار برند شما میشود.
  • انتشار رپورتاژ آگهی بصورت کمپین در تعداد قابل توجهی از سایت های خبری معتبر، برای برندینگ شرکت شما بسیار موثر است.
  • اگر بدنبال بهبود رتبه سایت خود در الکسا هستید ، رپورتاژ آگهی با تاثیر بالایی که بروی رتبه گوگل دارد ، ورودی قابل توجهی را بصورت پایدار از طریق گوگل برای شما ایجاد میکند.
  • اگر محتوای رپورتاژ خبری حرفه ای و ارزشمند باشد، بیشتر قابل توجه کاربران قرار میگیرد و این یعنی بازنشر خبر در سایر سایت های خبری و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی.

 

بازاریابی محتوا با استفاده از تکنیک های جدید

تمام ابزارهای موجود در تکنولوژی دیجیتال مارکتینگ بدون یک استراتژی بازاریابی محتوا در هسته مرکزی ، بی فایده و بی ارزش خواهند بود. یکی از مهمترین سوالات برای هر مدیری این است که چگونه از بازاریابی محتوا بهترین نتیجه را بگیرد.

بنابراین، مدیران بازاریابی اینترنتی باید نحوه محاسبه ارزش بازاریابی محتوا و اقداماتی که برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا مناسب باید انجام شود، را تعریف کنند. اولین قدم در ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا، تعیین اهداف سازمانی است.

محتوا باید مرتبط و با ارزش باشد. علاوه بر این، برنامه ریزی برای نحوه تولید محتوای ارزشمند ، به گروه هدف ” target group ” بستگی دارد. استراتژی بازاریابی محتوای واقعی اغلب نیازمند هدفگیری جمعیت خاصی است. (مثلا سن و جنسیت و دسته خاصی از افراد) بازاریابی محتوا هم می تواند یک استراتژی بازاریابی باشد و یا اینکه راهی برای واکنش به اتفاقاتی که در کوتاه مدت در فضای مجازی رخ می دهد باشد.

نسل جدید رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا، شرکت ها را ملزم به کرده تا مشتریان را در یک رابطه تعاملی مشغول کنند. همه شرکت ها باید مانند شرکت های رسانه ای، در شبکه های اجتماعی فعالیت کنند، به اخبار به لحظه پاسخ دهند (واکنش نشان دهند) و از بحث های موجود در اطراف آگاه باشند.

اگر شرکتی گروه هدفش را خوب بشناسد، می تواند به آسانی تعیین کند که نیازهای اطلاعاتی کابران چه هستند.

بازاریابی محتوا پاسخی است به سوالاتی که مصرف کنندگان در ذهن دارند و نمیتوانند پاسخ آن را بدون کمک یک شرکت پیدا کنند.

 

همکاری با شرکت های تبلیغاتی معتبر

امروز بازاریابی، تبلیغات و برندینگ با استفاده از تمام پتانسیل های فضای اینترنت برای اغلب کسب و کار ها تبدیل به یک امر بدیهی شده است، اما درواقع نکته مهم همیشه خلاقیت و دانش استفاده از بهترین روش ها بوده است.

هزاران شرکت دیجیتال مارکتینگ در دنیا و همچنین ایران وجود دارد که روش های فوق را ارائه میدهند، اما برندهای بزرگ فقط با شرکت هایی همکاری میکنند که نه تنها معتبر و خوشنام هستند، بلکه خود در زمینه تبلیغاتی که ارائه میدهند یک برند محبوب هستند.

 

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن در زمینه رپورتاژ آگهی مورد انتخاب موفق ترین برند ها و استارت‌آپ های ایران است و به عنوان برند برتر در حوزه رپورتاژ آگهی در ایران شناخته شده است.

ویرلن از تولید محتوای خبری و تبلیغاتی تا انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و پربازدید ترین سایت های خبری ایران، همراه برند های مشهور است.

درواقع تفکر خاص تیم متخصص شرکت ویرلن درباره رپورتاژ آگهی است که مورد توجه مدیران برند ها قرار گرفته است. طبق این تفکر، رپورتاژ علاوه بر اینکه تاثیر گذار ترین تکنیک سئو سایت است، همچنین راهکار فوق العاده ای برای بازاریابی محتوا و برندینگ است.

 

 

این مطلب برگرفته از مقالات منتشر شده در سایت ویرلن است.

پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه مقالات تخصصی آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به وب سایت ویرلن مراجعه کنید.

 

منبع : دنیای اقتصاد

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle