Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

بهترین پاور بانک های سال 2018 [پاساک]

آیا به یک پاور بانک یا شارژر قابل حمل نیازمندید؟ در اینجا می‌خواهیم بهترین پاوربانک‌ها در سال 2018 را معرفی نماییم. اگر به دنبال بهترین پاور بانک هستید تا دستگاه‌های خود را در حالی که بیرون و یا در منزل هستید با آن شارژ نمایید، ما می‌توانیم کمک کنیم و با توجه به لیستی که جمع‌آوری کرده‌ایم، می‌توانید مطمئن باشید که گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ شما دیگر بدون شارژ نخواهند ماند.

در ادامه مطلب که توسط فروشگاه اینترنتی پاساک جمع‌آوری شده است با بهترین پاور بانک‌های سال 2018 آشنا خواهید شد. برای آگاهی از قیمت انواع پاور بانک می‌توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی پاساک مراجعه کرده و در صورت لزوم با مشاوران فنی پاساک گروپ تماس حاصل فرمایید.

پاور بانک

پاور بانک یک یو پی اس (منبع برق اضطراری) بسیار کوچک و قابل حمل است و همانند بیشتر انواع یو پی اس دارای حداقل یک باتری داخلی و یک مدار شارژ و دشارژ می‌باشد. پاور بانک ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند و معمولا با شارژرهای USB شارژ می‌شوند و از طریق پورت یو اس بی قادر به شارژ سایر دستگاه‌ها می‌باشند.

پاور بانک برای هر وسیله‌ای که دارای پورت شارژ USB می‌باشد مناسب است. برخی از این دستگاه‌ها عبارتند از دوربین‌های دیجیتال، انواع دوربین مدار بسته بیسیم، دوربین مدار بسته وایرلس، دوربین وای فای، دوربین مدار بسته سیم کارت خور، دوربین ورزشی، دوربین خودرو، بلندگوهای قابل حمل، سیستم‌های GPS، پخش کننده‌های MP3، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها .

چهار نوع عمده پاور بانک در بازار یافت می‌شود :

پاور بانک معمولی

آنها اندازه و تنظیمات مختلفی دارند و می‌توانند با توجه به نیاز دستگاه و بودجه شما خریداری شوند. این پاور بانک‌ها تنها از طریق شارژر USB به ذخیره شارژ در باتری داخلی خود می‌پردازند.

پاور بانک خورشیدی

پاور بانک خورشیدی دارای پنل‌های فتوولتائیک یا پنل خورشیدی هستند که می‌توانند در هنگام قرار گرفتن در نور خورشید، باتری داخلی را شارژ کنند. شارژ خورشیدی سریع نیست، بنابراین معمولا قابلیت شارژ شدن از طریق کابل USB را نیز دارند.

پاور بانک محافظ

پاور بانک محافظ به صورت قاب موبایل طراحی شده است و قادر به شارژ کردن انواع موبایل می‌باشد. مشکل پاوربانک‌های محافظ، قدرت کم باتری از یک سو و عدم وجود این پاوربانک‌ها برای تمامی مدل‌های تلفن‌های همراه از سوی دیگر می‌باشد.

پاور بانک مودم دار

پاور بانک مودم دار نوع جدیدی از پاور بانک است که از ادغام پاور بانک و مودم همراه در یک دستگاه تشکیل شده است. پاور بانک مودم دار علاوه بر اینکه به عنوان منبع برق اضطراری استفاده می‌شود می‌تواند به عنوان مودم همراه نیز اینترنت را به اشتراک بگذارد.

پاور بانک و شارژ همراه

بهترین برند پاور بانک

بهترین نام تجاری پاور بانک، به نظر ما و به عنوان اولین نام در لیست ما، پاور بانک Anker PowerCore 20100 است.

این پاور بانک دارای ظرفیت زیاد و شارژ سریع، اساسا بی‌نظیر است، مگر اینکه به دنبال چیز خاص دیگری بین پاور بانک‌ها باشید. شاید از خود بپرسید چگونه باید یک پاور بانک را انتخاب کنید؟

بهترین پاور بانک برای شما به تعدادی از عوامل بستگی دارد. اگر انتظار داشته باشید که پاور بانک مدت زمان طولانی شارژ را نگهداری کند باید پاور بانکی با ظرفیت بالا خریداری نمایید. یا اینکه پاور بانک خورشیدی خریداری کنید که از طریق نور بتواند به ذخیره شارژ در باتری داخلی خود بپردازد. زیرا همان گونه که گفته شد پاور بانک خورشیدی مجهز به پنل خورشیدی است که قابلیت تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی را داراست.

اما اگر دنبال پاور بانکی هستید که همزمان بتواند چندین دستگاه را شارژ نماید باید به تعداد پورت‌های دستگاه دقت نمایید.

ممکن است که اندازه و سایز پاور بانک برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. بنابراین باید به دنبال پاور بانکی باشید که علاوه بر سازگاری با دستگاه مورد نظرتان مطابق وزنش بتواند برای شما کارامد باشد.

بنابراین انتخاب یک پاور بانک با ویژگی‌های متفاوت کاملا بستگی به نیاز شما خواهد داشت که دو مورد از مهم‌ترین آنها را بیان کردیم.

بر اساس پارامترها و بررسی آمارهای ارایه شده برخی از بهترین پاور بانک‌های سال 2018 در ادامه معرفی شده‌اند. با مطالعه این لیست ممکن است بهترین گزینه مناسب برای خودتان را پیدا کنید.

  1. 1. پاور بانک Anker PowerCore 20100

همان طور که گفتیم پاور بانک انکر مدل Anker PowerCore 20100 بهترین پاور بانک و اولین پاور بانک در لیست حاضر می‌باشد. این دستگاه فوق‌العاده به سادگی دستگاه‌های مختلف را شارژ می‌کند. بلند و باریک است و همراه با دو پورت 2.4 آمپر، می‌تواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

ظرفیت این پاور بانک زیاد است، به این معنی که شما می‌توانید دستگاه خود را چند بار در طول یک سفر شارژ نمایید. به عنوان مثال آیفون 8، آیفون 7 و آیفون 6 را شش بار و سامسونگ گلکسی S9، S8، S7، S6 را چهار بار می‌توانید با آن شارژ نمایید.

وزن این پاور بانک در مقایسه با یک قوطی سوپ است و خرید این شارژر قابل حمل بی نظیر است.

  1. 2. پاور بانک MAXOAK 50000mAh

با شش پورت شگفت‌آور این پاور بانک یکی از بهترین پاور بانک‌ها است.

اگر شما در سفر دسته جمعی خانوادگی و یا با گروهی از همکاران خود هستید که همه آنها نیاز به شارژ کردن تلفن و تبلت خود داشته باشند با این پاور بانک می‌توانید شش دستگاه را همزمان شارژ نمایید.

با این پاور بانک با ظرفیت بالای 50000 میلی آمپر، شما مطمئنا می‌توانید این کار را انجام دهید حتی برای چندین بار.

اما متاسفانه، امکان شارژ مک‌بوک با این پاور بانک وجود ندارد، اما لپ‌تاپ‌های فوجیتسو، سونی، ایسر، Asus، آی بی ام، دل، HP، NEC، سامسونگ و لنوو با آن سازگار هستند.

این پاور بانک با آیفون 7 به علاوه، آیفون 7 آیفون 6 پلاس، آیفون 6، آیفون 5S، آیفون 5، آیفون 4S، آیفون 4، سامسونگ گلکسی S7، S6، S5، S4، S3، سازگار است.

از نظر وزنی، این پاور بانک تقریبا بزرگ و سنگین است.

  1. 3. شارژر قابل حمل RAVPower Luster

شارژر قابل حمل RAVPower Luster بهترین پاور بانک از نظر قیمت است.

این پاور بانک ممکن است فوق‌العاده ارزان باشد، اما هنوز هم یک ظرفیت کاملا مناسب 6700 میلی آمپر ساعت را ارایه می‌دهد که مطمینا به اندازه کافی برای شارژ نمودن گوشی‌های هوشمندشما از صفر تا 100 درصد، حداقل یک بار و احتمالا دو بار قابل استفاده است.

این پاور بانک در حدود وزن یک گوشی متوسط است و برای جای‌گیری در اکثر جیب‌ها مناسب می‌باشد و با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگار است.

به طور خلاصه، این یک انتخاب عالی برای یک شب یا یک تعطیلات آخر هفته است که انتظار ندارید دستگاه‌هایتان خاموش شوند و نتوانید ازآنها استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که این پاور بانک فقط یک پورت دارد و تنها میتواند به شارژ یک دستگاه بپردازد.

  1. 4. پاور بانک RAVPower Universal

این پاور بانک یک گزینه مناسب برای شارژ نمودن انواع لپ‌تاپ است.

RAVPower یک گزینه ایده‌آل است و اگر شما کمی بیشتر دست به جیب شویدبا این پاور بانک قادر به شارژ نمودن مک‌بوک یا Surface Pro و همچنین گوشی‌های هوشمند خود خواهید بود.

در حقیقت، با هر دو پورت Type-C (5V / 3A) و پورت iSmart USB (5V / 2.4A)، شما قادر به شارژ همزمان هر دو دستگاهتان خواهید بود. اما اگر فقط می‌خواهید به شارژ کردن یک دستگاه بپردازید، می‌توانید این کار را بارها و بارها انجام دهید. به عنوان مثال یک آیفون 7 را حدود پنج بار، یک گلکسی S7 را چهار بار، یا یک بار مک بوک 12 اینچی را می‌توانید با آن شارژ نمایید.

  1. 5. پاور بانک Mophie Powerstation Plus XL

بهترین پاور بانک برای آیفون این پاور بانک است.

اگر شما پاور بانک را برای نگه داشتن آی فون و یا آی پد خود می‌خواهید، پس Mophie Powerstation Plus XL بهترین دستگاه در بازار برای شماست.

به این دلیل که این پاور بانک شامل یک کابل شارژ دو منظوره با یک آداپتوراست که دستگاه‌های اپل خود را می‌توانید به آنها متصل نمایید. اما به راحتی می‌توانید آداپتور را حذف کنید و اگر می‌خواهید آن را به میکرو USB تغییر دهید و یک تلفن Android را شارژ کنید.

ظرفیت باتری این پاور بانک 12000 میلی آمپر ساعت است که بیش از چهار بار برای شارژ نمودن گوشی هوشمند و یک بار برای تبلت شما قابل استفاده خواهد بود.

همچنین پورت USB دوم به شما این امکان را می‌دهد تا همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. بله، این یکی از گزینه‌های گران تر در لیست ما است. اما اگر شما اغلب زمانی که از خانه دور هستید با تخلیه شارژ دستگاه‌های اپل خود مواجه می‌شوید، بی تردید این پاور بانک ارزشش را دارد.

  1. 6. پاور بانک Anker PowerCore II 10000mAh

پاور بانک Anker PowerCore II دارای بیشترین ظرفیت باتری در لیست ما نمی‌باشد، و تنها دارای یک پورت است. بنابراین مفید بودن آن تا حدودی محدود است.

اما اگر شما به دنبال یک دستگاه کوچک و سبک هستید که می‌توانید چندین بار در طول سفر خود از آن برای شارژ نمودن گوشی خوداستفاده کنید، این می‌تواند بهترین گزینه باشد. به عنوان مثال برای آیفون 7 سه بار قابل استفاده خواهد بود تا مجدد آن را شارژ نموده و از آن استفاده نمایید.

  1. 7. پاور بانک AUKEY Power Bank 20000mAh

پاور بانک AUKEY 20000mAh دارای دو پورت USB است، بنابراین شما می‌توانید دو دستگاه را در همزمان شارژ نمایید.

نکته مهم برای این پاور بانک ارایه گارانتی 24 ماهه است که خیلی بیشتر از سایر دستگاه‌های موجود در این لیست است. اگر شما در طول دو سال آینده قصد استفاده از پاور بانک خود را دارید، ممکن است یک عامل مهم در تصمیم خریدتان همین ارایه گارانتی بلند مدت باشد.

برای خرید بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار به فروشگاه اینترنتی پاساک مراجعه نموده و در بخش پاور بانک (زیر مجموعه برق اضطراری)، به بررسی قیمت و مشخصات محصولات ارایه شده بپردازید و محصول مناسب خودتان را به صورت اینترنت سفارش دهید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle