Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ ساختمان

معرفی بهترین نوع پارکت چوبی

از زمانی که صنعت پوشش چوبی در کف منازل و فضای داخلی باب شد استفاده از سایر متریال های مربوط به این موضوع کمرنگ تر شد پارکت چوبی در مقایسه با سرامیک، کاشی و سنگ از جذابیت بصری، گرما بخشی به محیط و گرافیک بهتری برخوردار است. در منازلی که کف آن ها از پارکت چوبی پوشیده شده است دست صاحب خانه یا طراح برای دیزاین داخلی بسیار بازتر است زیرا چوب پارکت مانند گل و درختان زینتی در محیط داخلی خانه حس زندگی و پویایی را ایجاد می نماید.

مقایسه پارکت و متریال های دیگر

همچنین رنگ و نوع چوب در علم روانشناسی حس گرمابخشی به محیط را می بخشد. بافت خشن سنگ و سرامیک کودکان ما را که مرتبا در معرض تماس با پوشش کف هستند می آزارد و ایجاد عدم اطمینان را القا می نماید پارکت چوبی با مبلمان منازل که عمدتا از جنس چوب است هارمونی خوبی دارد رنگ های متنوع این محصول در مقابل سایر محصولات دست بالاتر را به خود اختصاص می دهد انواع رنگ های بلوطی، گردویی، حنایی، ماهاگونی، دودی و حتی رنگ های غیر متعارف مانند سفید و مشکی این فرصت را می دهد که طراح با دست بازتری به دیزاین منزل بپردازد نسبت به سایر متریال های رقیب هم از نظر نصب و هم از نظر پردازش با موقعیت آسان تری روبه رو می شوید.

در اتاق بازی یا اتاق خواب کودکان نیز می توان از این محصول به سادگی استفاده نمود و بافت مجلل و بی نقص پارکت چوبی همواره زینت بخش سالن های پذیرایی، کف مجالس مجلل، سالن های ورزشی، مراکز خرید آنتیک و ادارات بوده است .

چرا پارکت چوبی محبوبیت دارد ؟

به دلیل مقاومت و طبیعی بودن پارکت این محصول از عمر طولانی و بالایی برخوردار می باشد و به مرور زمان از کیفیت آن کاسته نمی گردد در صورت استفاده مداوم یا خوردگی رنگ و یا از بین رفتن لایه رویی پارکت می توان آن را به سادگی ترمیم و بازسازی نمود، کافی است در کوتاه ترین زمان ممکن سطح رویی پارکت را با دستگاه های مخصوص ساب زده و سپس آن را رنگ یا روغن زد که دقیقا به حالت اولیه خود باز خواهد گشت در واقع شما می توانید با کمترین هزینه مجددا صاحب پارکتی نو شوید.

یکی از دغدغه های آرشیتکت ها و مهندسین، طراحی و انتخاب کفپوش مناسب جهت زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل و ادارجات می باشد بدون شک چوب یک متریال زیبا و پرکاربرد در ساختمان می باشد یکی از مشتقات چوبی که امروزه بسیار پرطرفدار و محبوب شده است پارکت می باشد.

پارکت

مزایای پارکت چوبی

در اینجا برخی مزایای پارکت چوبی را عنوان می کنیم تا بتوانید در انتخاب بهترین نوع پارکت تصمیم گیری نمایید :

چوب به دلیل طبیعی بودن حس گرمی و مطلوبی را به انسان منتقل می نماید اگر دقتکنید امروزه تولید کنندگان سرامیک به تولید سرامیک هایی با طرح پارکت روی آورده اند حال آنکه پارکت چوب طبیعی این حس را به خوبی به مصرف کنندگان آن القا می نماید.

پارکت یک عایق حرارتی و صوتی به حساب می آید به طوریکه در زمستان از انتقال سرما به محیط و کف پا جلوگیری نموده و در مصرف انرژی نیز بهینه می باشد در صورتی که سایر متریال ها این گونه نمی باشند.

پارکت به دلیل بافت چوب باعث جلوگیری از ضربه های شکننده در برخورد با اشیا و انسان می شود بنابراین توصیه می شود در مکان هایی که رفت و آمد افراد میانسال و کودکان زیاد است از پارکت چوبی استفاده نمایید.

امروزه یکی از مشکلات مهندسین در ساختمان ها تحمیل بار اضافه در ساختمان می باشد که پارکت چوبی به دلیل سبک بودن این مشکل را برطرف نموده است.

نصب پارکت چوبی بسیار آسان می باشد و به سرعت انجام می شود به طوری که می توان یک خانه 200 متری را در عرض 4 الی 5 روز بدون هیچ گونه گرد و خاک قابل ارائه به مشتری می باشد.

یکی از مهم ترین مزایای پارکت چوبی در صورت نصب به صورت فومی قابلیت جابه جایی آن به جهت بازسازی و یا نقل مکان از جایی به جای دیگر است حتی در صورت نگهداری مناسب از آن می توانید در صورت عدم نیاز به عنوان کالای دست دون آن را بفروشید .

با در نظر گرفتن موارد فوق می توانید مناسب ترین پارکت را برای فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و … خود انتخاب نمایید و با نصب سریع و آسان این متریال به سادگی از فضایی مطلوب برخوردار گردید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با طرح و رنگ پارکت چوبی می توانید با کارشناسان فروش مجموعه پارس آرای کوهستان که عرضه کننده پارکت چوبی از معتبرترین و باکیفیت ترین برندهای جهانی نظیر بوئن و باورک می باشد 7-22631405-021  تماس حاصل نمایید و از شوروم این مجموعه بازدید نمایید .

پارکت چوبی پارس آرای کوهستان را بشناسید!

شرکت پارس آرای کوهستان در آستانه ی تغییری شگرف و نوآورانه قرار دارد و به زودی با گسترده نمودن فعالیت های خود در زمینه صنعت چوب تبدیل به یکی از مهم ترین برند های این عرصه خواهد گردید در طول مدت 12 سال فعالیت مستمر با شناخت کافی از روش کار مشتریان و آرشیتکت های محترم به تجربه خاصی در زمینه های مختلف صنعت ساختمان نظیر نما، پارکت چوبی، دکینگ، آلاچیق، سونا، محوطه استخر و … دست یافته است و این همکاری، خوشنامی و وفای به عهد را در این مجموعه نهادینه نموده است با چنین پیشینه ای که از سخت کوشی و تلاش بی شائبه ی مدیران و کارکنان این مجموعه به دست آمده در تالار افتخارات این شرکت انواع موفقیت ها در سرانجام رساندن پروژه ها و کار های مهم به ثبت رسیده است این موفقیت ها نوید راه روشن و درخشانی را در این عرصه به ما خواهد داد.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle