Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول | اقامتی راحت و ارزان قیمت

برای آن که بتوانید هزینه های سفر به استانبول را پایین بیاورید، انتخاب و رزرو یکی از هتل های 3 ستاره استانبول از راه حل های منطقی و کارامد به نظر می رسد. تور استانبول در شمار تورهای گران قیمت خارجی قرار ندارد و از طرفی دیگر نیز با رزرو یک هتل 3 ستاره، امکان آن را خواهید داشت که در نهایت سفر خارجی خود به کشور ترکیه را مقرون به صرفه ساخته و ضمن لذت بردن از آن، در هزینه های خود صرفه جویی قابل توجهی به عمل آورید.

از این روی در اینجا به دنبال آن هستیم تا به معرفی سه مورد از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول بپردازیم. این هتل ها از نگاه مسافران بهترین امتیازات را به دست آورده و در کنار قیمت ارزان خود، خدمات بسیار خوبی به مسافران ارائه می دهند.

با ما همراه باشید.

هتل های 3 ستاره استانبول

هتل اپل تری استانبول

هتل Apple Tree واقع در منطقه Sultanahmet، فقط 300 متر از مسجد آبی شهر فاصله دارد. در این هتل شبکه وای فای رایگان، به طور کامل برقرار است و کاملا رایگان محاسبه می شود.
هر اتاق این هتل دارای تهویه هوا و مجهز به تلویزیون صفحه تخت است. یک کتری برقی و یک مینی بار در همه اتاق ها موجود است. برای راحتی شما دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز در واحدهای اقامتی قرار داده شده است. هتل اپل تری دارای رستوران بوفه بودهو همچنین می توانید در خلوت اتاق خود از امکان سرو صبحانه بهره مند شوید.
هاگیا سوفیا با هتل اپل تری به اندازه 750 متر فاصله دارد، در حالی که کاخ توپکاپی 800 متر از محل هتل دورتر قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک استانبول و در فاصله 16 کیلومتری هتل Apple Tree بوده و فرودگاه استانبول 56 کیلومتر از ساختمان هتل اپل تری دورتر است.
این هتل به ویژه برای زوج ها، محلی عالی بوده و کارکنان آن رفتاری حرفه ای و دوستانه دارند.

هتل پیک از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

هتل پیک در قلب شبه جزیره تاریخی واقع شده است و با بسیاری از مکان های تاریخی مانند کاخ توپکاپی، هاگیا سوفیا و مسجد آبی فاصله کمی دارد. ایستگاه تراموا نیز که امکان دسترسی آسان به سایر مناطق مرکزی شهر را در اختیار شما قرار می دهد، نیز در نزدیکی هتل بوده و با کمی پیاده روی به آن خواهید رسید. دسترسی رایگان Wi-Fi در همه مناطق هتل پیک استانبول، در دسترس است.
هر اتاق در اینجا دارای تهویه هوای مطبوع، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای است. یک کتری برقی نیز در هر یک از واحدهای اقامتی هتل وجود دارد. حمام اختصاصی با وان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را نیز باید به این امکانات اضافه کنیم. به علاوه از اتاق محل اقامت خود، می توانید از منظره شهر لذت ببرید.
در هتل پیک، میز پذیرش 24 ساعته پیدا خواهید کرد که خدمات دربانی را نیز ارائه می دهد. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو کردن نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی قابل ارائه است.
صبحانه روزانه به سبک بوفه آزاد سرو می شود. می توانید از ناهار و شام در رستوران à la carte هتل استفاده کنید. بار هتل برای نوشیدن نوشیدنی های مختلف و استراحت در ساعات پایانی روز ایده آل است.
خدمات شاتل فرودگاه به فرودگاه آتاتورک استانبول که 17.5 کیلومتر با هتل فاصله دارد، در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی، امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است که فرودگاه استانبول 57 کیلومتر با این هتل سه ستاره شهر استانبول، فاصله دارد.

هتل باسیلیسیس استانبول

هتل Basilissis در استانبول و در فاصله 200 متری باسیلکا قرار گرفته است. در این جا اتاق های بدون حساسیت، رستوران، وای فای رایگان و یک لابی بزرگ ارائه شده است. این هتل 3 ستاره خدمات دربان و میز فروش تور را نیز ارائه می دهد. خدمات روم سرویس، صرافی، پذیرش بیست و چهار ساعته و غیره را نیز در این هتل خواهید داشت.
این واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، کتری، دوش، سشوار و میز هستند. در همه اتاق ها، کمد و حمام اختصاصی نیز قرار داده شده است. صبحانه نیز به صورت بوفه و یا سرو در اتاق، ارائه می گردد. مسافران می توانند از سرویس خشک شویی و نیز فکس و کپی در پذیرش، استفاده نمایند.
از دیدنی های جالب نزدیک به هتل Basilissis می توان به بازار بزرگ استانبول، ستون های کنستانتین و مسجد آبی اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه استانبول، در فاصله 40 کیلومتری هتل قرار دارد و باسیلیسیس دارای خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه است.

کلام پایانی

شما چه تجربه ای از هتل های ارزان قیمت و 3 ستاره استانبول دارید؟ در سفرهای قبلی خود به استانبول، در کدام هتل اقامت داشته و سطح رضایتمندی و یا نارضایتی تان چطور بوده است؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle