Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی

بهترین فرش ماشینی کاشان کدام است؟

کاشان همواره از گذشته تا به امروز يکي از قطب هاي هنر در ايران بوده و هست به خصوص در زمينه فرش دستبافت که طرح ها و نقشه فرش هاي آن در دنيا نظير ندارد. امروزه با توسعه صنعت و تکنولوژي و آمدن دستگاه هاي بروز بافت فرش و توليد فرش باعث شده تا فرش ماشيني هم پا و چه بسا بالاتر از فرش دستبافت قرار گيرد.

با توجه به افزایش مدام فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش ماشینی برای خریدارانی که به دنبال یک فرش خوب هستند ، این سوال پیش میاد که بهترین فرش و بهترین جا برای خرید فرش کجاست؟

از اينرو فرش کاشان که زادگاه فرش ماشيني در ايران است يکي از مشهور ترين برند هاي فرش ماشيني در ايران و جهان هست و در بازار فرش ، عنوان فرش کاشان خود به تنهايي به منزله ي کيفيت ، دوام و ضمانت خريد گفته و شنيده مي شود.

اما آيا واقعا نام “فرش کاشان” به تنهايي به معناي کيفيت بالاي فرش هست؟

بايد بگويم خير ! نکته اي که شايد درصد بالايي از مردم يا آن هايي که در زمينه فرش ماشيني و فرش کاشان تخصصي ندارند درمورد آن گاها اشتباه ميکنند اينست که فرش کاشان نام يک شرکت ، يک توليد کننده و يا يک برند نيست. درواقع اگر واضح تر بخواهم توضيح بدهم بايد بگويم معمولا امروزه به کليه ي فرش هاي توليد شده در منطقه ي جغرافيايي کاشان ، فرش کاشان گفته مي شود!

در اين لحظه کاشان با داشتن چندين شهرک صنعتي مانند شهرک صنعتي راوند و شهرک صنعتي آران و بيدگل با بيش از 700 کارخانه فرش و شرکت توليد کننده فرش ماشینی فعال به عنوان بخش اساسي بازار فرش و صادرات فرش ماشيني در ایران قرار مي گيرد. واضح است که در بين اين حجم از توليد کنندگان فرش کاشان ، هم فرش با کيفيت قرار دارد و هم فرش بي کيفيت.

همچنين همانطور که گفته شد هيچگاه هيچ برندي يا کارخانه اي بنام فرش کاشان وجود خارجي ندارد و عبارت فرش کاشان به معناي مجموعه ي بسيار زيادي از کارخانجات مختلف با کيفيت ها و برند هاي مختلف هست.

از دیگر نقاط تولیدکننده فرش ماشینی در ایران میتوان به مشهد و کارخانجات محدود اما تقریبا با کیفیت آن نام برد که البته با اختلاف زیاد بعد از کاشان قرار میگیرند . به طور کلی چند مشخصه ی اصلی در خرید فرش ماشینی می تواند به موفقیت در یک خرید خوب فرش کمک کند:

 

1- هر فرش ماشيني که خریداری می کنید يا محصول ارائه شده ، بهترين کيفيت بافته شده در دسته خود (مثلا ریزبافت ترین بافت دسته 700 شانه یا ریزبافترین بافت 1000 شانه) باشد چون معمولا اختلاف قیمت در یک دسته و یک نوع بافت کم است.

2-هر گفته دور از ذهنی را از فروشنده ها باور نکنید یا درمورد صحت آن مطمئن باشید مثل : “این فرش از فلان کشور آمده” یا “نخ این فرش کاملا آلمانی هست” و از این قبیل موارد، در نظر داشته باشید بیشتر این فرش ها در ایران تولید می شوند و معمولا نخ های داخلی هستند به جز فرش های با نخ ترک که کاملا از لطافت بالای آن ها مشخص هست.

3-مطمئن شوید فرش ماشینی که خرید می کنید اصل بوده و داراي استاندارد ، چرم دوخته شده ( با مشخصات فرش) ، شناسنامه کارخانه و مشخصات بافت شده پشت فرش باشد.

4- طرح هایی که انتخاب می کنید و بافت آن ، با اصالت و فرش به روز و درحال بافت باشند که اصطلاحا ميگويند “پشت توليد دارند” و فرش هاي ته انباري يا بي کيفيت کارخانه هاي ورشکسته نباشند.

5- فرشی که خرید میکنید ترجیحا دارای ضمانتنامه کتبی باشد و کارخانه تولیدی و فروشنده آن کاملا مشخص باشد.

 

گروه تولیدی و تجاری کالا فرش بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی می باشد که با ارائه بهترین های این صنعت در کنار هم امکانات و خدمات خوبی را همچون پرداخت وجه موقع تحویل و ارسال رایگان عرضه می کند.

قيمت تمامي محصولات فرش کاشان در کالافرش، پايين ترين رنج قيمت فرش ماشینی و قيمت توليدي درب کارخانه مي باشد و امکان قيمت پايين تر از آن روي همين جنس و کيفيت به هيچ وجه چه در بازار هاي فيزيکي و چه در بازار هاي مجازي وجود ندارد.

اکنون برای خرید آنلاین فرش ماشینی کاشان از جمله فرش های 700 شانه ، 1000 شانه و 1200 شانه تنها کافیست وب‌سایت “کالا فرش” به نشانی www.kalafarsh.com را در کامپیوتر یا گوشی همراه خود باز کنید و انواع طرح های فرش‌ ماشینی را مشاهده کنید. شما می‌توانید مشخصات کامل، تصاویر و قیمت هر فرش را مشاهده و بررسی کنید و بهترین فرش را انتخاب کنید تا به ‌صورت رایگان برای شما ارسال شود.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle