Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی علمی

بهترین شرکت های هواپیمایی جهان از حاشیه خلیج فارس

خلیج فارس از جمله مناطقی است که به علت وجود کشورهای ثرونمندی همچون امارات در صنعت هواپیما پیشرفت چشمگیری داشته است.

امروزه اکثر ایرلاین های معتبر و مطرح دنیا در کشور امارات قرار دارد در این این بخش از سری مقالات اخبار گردشگری می خواهیم چند نمونه از بهترین و برترین ایرلاین های خلیج فارس را معرفی کنیم.

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات را می توان بهترین ایرلاین خلیج فارس و یکی از بهترین ایرلاین ها در سرتاسر دنیا دانست. این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی خود را در دبی دایر کرده است، هر روز به طور منظم به سرتاسر دنیا پرواز دارد. فرودگاه بین المللی دبی را می توان قطب اصلی ایرلاین امارات دانست. ایرلاین امارات در میان ایرلاین های جهان بسیار معتبر است.

 

این شرکت هواپیمایی در سال ۲۰۱۶ به عنوان برترین خط هوایی جهان انتخاب شده است. قدمت شرکت هواپیمایی امارات به سال ۱۹۸۵ بر می گردد. نکته دیگر در خصوص این ایرلاین این است که شرکت های هواپیمایی امارات تاکنون اسپانسر بسیاری از تیم های ورزشی مطرح جهان مانند رئال مادرید، آث میلان، پاری سنت ژرمن، آرسنال و… بوده است.

قطر ایرویز

قطر ایرویز یکی دیگر از ایرلاین های مطرح حاشیه خلیج فارس است. این شرکت هواپیمایی حامل پرچم قطر است. سال شروع کار ایرلاین قطر را باید از سال ۱۹۹۳ داتست. این ایرلاین امروزه برای ۱۳۳ مقصد در جهان پرواز دارد. جالب است بدانید شرکت هواپیمایی قطر اولین پرواز خود را با یک بوئینگ ۷۶۷ انجام داده که تازه ان را از ایرلاین کویت قرض گرفته بوده است.نکته دیگر درباره شرکت هواپیمایی قطر این است که نیمی از سهام این ایرلاین خصوصی و نیمی از آن دولتی است. این شرکت هواپیمایی در ایران برای تهران، مشهد و شیراز پرواز دارد. در بخش پرواز های باری نیز این ایرلاین قطری به ۵۵ کشور به صورت روزانه و منظم پرواز می کند. این شرکت هواپیمایی می تواند ۷۵۰٬۰۰۰ تن بار را در سال جا به جا کند.

قطر ایرویز
قطر ایرویز

 

شما برای تهیه بلیط هواپیما از این ایرلاین قطری می توانید به دفاتر نمایندگی این شرکت که در چند شهر مختلف کشورمان وجود دارد، مراجعه کنید. گفتنی است شما می توانید برای خرید آنلاین بلیط پروازهای این شرکت هواپیمایی به وب‌سایت سفرمی هم مراجعه کنید و تنها در چند دقیقه و بدون صرف وقت اضافی بلیط خود را تهیه کنید. از دیگر امکانات سفرمی می توان به امکان رزرو آنلاین هتل در شهرهای مختلف کشورمان و همچنین خرید بلیط های چارتر نیز اشاره کرد.

به گزارش ویرلن ، در اینجا اگر بخواهیم بیشتر در مورد بلیط چارتر با شما صحبت کنیم می توانیم به این نکته اشاره کنیم که ویژگی بلیط چارتر تنها در بخش کم بودن هزینه آن و ارزان بودن آن نسبت به دیگر بلیت هایی که عرضه می شوند خلاصه نمی شود، در بیشتر موادر استفاده از بلیت چارتری بلیط های پرواز عادی اشباع شده و شما مستلزم استفاده از بلیط چارتری است که دقیقا به نفع شماست.

نکته دیگری که می توان در این زمینه خاطر نشان کرد این است که در زمان دریافت و رزرو بلیط چارتر به این حتما مسئله توجه داشته باشید که تاریخی که برای سفر انتخاب می کنید دقیقا همان زمانی باشد که قصد دارید پرواز کنید و هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آید که مجبور شوید پرواز را کنسل کنید زیرا که این بلیط در هیچ شرایطی قابل تغییر نمی باشد.

هواپیمایی اتحاد

ایرلاین اتحاد که یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی مطرح در خاورمیانه و آسیا است حامل پرچم امارات متحده عربی است . آمار ها این ایرلاین تا سال ۲۰۱۲ حدود ده میلیون مسافر منتقل کرده است. شرکت هواپیمایی اتحاد در سال ۲۰۱۶ به عنوان ششمین ایرلاین برتر جهان شناخته شده است. دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی در ابوظبی، امارات متحده عربی واقع شده و قطب اصلی آن هم در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی است. این ایرلاین عربی هم اکنون ۱۲۰ فروند هواپیمای مدرن دارد که این هواپیماها آمادگی دارند روزانه به اکثر نقاط جهان پرواز کنند.

 هواپیمایی اتحاد
هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی گلف ایر

شرکت هواپیمایی گلف ایر حامل پرچم بحرین است. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر محرق، بحرین قرار دارد. شرکت هواپیمایی گلف ایر در سال ۱۹۵۰ تاسیس شد و در حال حاضر برای ۳۸ مقصد در جهان پرواز دارد.

 

 هواپیمایی گلف ایر
هواپیمایی گلف ایر

این شرکت هواپیمایی در ایران هم برای شهر های شیراز و مشهد و تهران پرواز داردیک نکته مهم و جالب در مورد این شرکت هواپیمایی وجود مهماندارهایی است که به چند زبان مسلط هستند و این امر باعث راحتی مسافران می گردد و همچنین یک امتیاز بزرگ برای یک ایرلاین بین المللی محسوب می شود.

لامز بذکر است برخلاف تصور خیلی ها که گلف ایر را یک شرکت هواپیمایی تمام عیار و حرفه ای نمی دانند این نکته را هم متذکر شویم که اگرچه گلف ایر از نظر کیفیت از هواپیمایی های امارات و قطر ایرویز شاید مقداری سطح پایین تر باشد اما به قطع می توان گفت که این ایرلاین بحرینی از شمار زیادی از دیگر هواپیمایی هایی که نامی بزرگ در دنیا برای خود دارند اما کیفیت گذشته را در پروازهای‌شان ندارند هم بهتر است!

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle