Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

بهترین زمان خرید تورهای نوروز97

شروع سال جدید که با شکوفایی بهار و آغاز تولد طبیعت شروع می‌شود یکی از بهترین مناسبت‌ها برای سفر به سراسر دنیا است. در این روزها، شادی سال جدید در کنار نو شدن و تازگی طبیعت در هر نقطه در جهان به‌یک رنگ و یک شکل زیبا و چشم‌گیر است.

آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان با برنامه‌ریزی ویژه در تورهای نوروز 97 به شما این امکان را می‌دهد که برای این تعطیلات بهترین خاطره را در سفر به جذاب‌ترین نقاط دنیا ثبت کنید.

 

آرامش با اقامت در آنتالیا نوروز 97

تعطیلات عید، یکی از بهترین اوقات برای استراحت و فارغ شدن از همه‌ی دغدغه‌هاست بنابراین آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به همراهان خود پیشنهاد می‌دهد که امسال تعطیلات عید را با تور آنتالیا نوروز 97 همراه شوند و در دمای مطبوع و مطلوب بهاری در کنار ساحل آرامش را تجربه کنند.

این شهر ساحلی هم یکی از محبوب‌ترین مقصدهای نوروزی است که بسیاری از ایرانی‌ها تعطیلات خود را در آنجا می‌گذرانند.

 

آنتالیا

شروع بهار و شکوفه‌باران درختان، زمان طلوع خورشید گرم و سوزان آنتالیا هم هست. در این زمان، هوایی با دمای بین ۸ تا ۱۳ درجه را تجربه می‌کنید، هرچند دمای هوا اجازه‌ی شنا کردن در آب‌های ساحل را به شما نمی‌دهد اما اقامت در هتل‌های با امکانات آنتالیا بهترین فرصت را برای آب‌تنی و حتی خوابیدن در آفتاب دلنشین را فراهم می‌آورد.

سفر با تور آنتالیا هم از برنامه‌هایی است که به‌سرعت تکمیل می‌شود و امکان انتخاب هتل مناسب و پرواز خوب را از شما می‌گیرد.

در نظر داشته باشید، همچنان بهترین زمان پرواز ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه است که بیشتر مسافران علاقه دارند در این تاریخ‌ها سفر خود را شروع کنند، به همین دلیل به همه‌ی آنها پیشنهاد می‌شود پیش از نیمه‌ی اسفندماه نسبت به خرید تور با برنامه‌ی مناسب، بهترین زمان پرواز و جذاب‌ترین هتل‌های ساحلی اقدام کنند.

 

عید متفاوت در استانبول نوروز97

یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های سفر در تعطیلات عید تور استانبول نوروز 97 است که شما را به یکی از زیباترین مقاصد گردشگری دنیا می‌برد و خاطره‌ای بی‌نظیر از تعطیلات نوروزی برای شما می‌سازد.

شهری که از مدت‌ها قبل برای میزبانی از ایرانی‌ها در این دوران برنامه‌ریزی‌های ویژه می‌کند همه‌ی امکانات ویژه و تفریحات خود را که تا پیش از این و در فصل سرما به حالت تعطیل ونیمه‌تعطیل در آمده بود را دوباره بازگشایی می‌کند. شک نکنید، استانبول یکی از بهترین شهرها برای سفر نوروزی است.

اما در نظر داشته باشید، برای سفری خاطره‌انگیز به این شهر زیبای ساحلی بهتر است بهترین تاریخ را برای اقامت در آن انتخاب کنید. به‌طور معمول سفرهای نوروزی از هفته‌ی پایانی اسفند شروع می‌شود، بنابراین پروازهای ۲۷ اسفندماه تا هفته‌ی اول فروردین بهترین زمان شروع سفر در تورهای نوروزی است. استقبال از سفر در این تاریخ‌ها همیشه آنقدر زیاد است که به مسافران خوش‌سلیقه پیشنهاد می‌شود برای انتخاب بهترین هتل‌ها و سفر با بهترین خط‌های هوایی پیش از اسفندماه نسبت به خرید تورهای نوروزی اقدام کنند.

واقعیت این است که برنامه‌های تور در این تاریخ‌ها به‌سرعت پر می‌شود و زمان‌های مناسب سفر و امکان انتخاب مناسب‌ترین هتل‌ها کم‌کم از دست می‌رود.

البته این امکان برای همه‌ی علاقمندان به سفر به استانبول هست که تا پایان سال و حتی هفته‌ی اول تعطیلات هم نسبت به خرید تور با کمی محدودیت امکانات و پرواز اقدام کنند و تعطیلات خوشی را در استانبول بگذرانند.

 

گردش در دبی نوروز97

همین شرایط را باید برای سفر با تور دبی نوروز 97 هم در نظر بگیرید. برای سفر به این شهر زیبای گردشگری هم باید ویزای کشور امارات دریافت شود، بنابراین برنامه‌ریزی سفر برای همراهی با این تورها هم نیاز به فرصت و زمان بیشتری دارد.

 

دبی
دبی

دبی، ابر شهر توریستی دنیا که شما با هر نوع درآمدی می‌توانید میهمان این شهر زیبا و دیدنی شوید. هم‌زمان با نوروز و جشن‌های عید ایرانی‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را برای فارسی‌زبان‌ها در نظر گرفته است و بسیاری از فستیوال‌های خود را هم‌زمان با این تاریخ برگزار می‌کند. در نتیجه بسیاری از هتل‌های خوب و پرواز‌های مناسب به‌سرعت پر می‌شوند و امکان انتخاب مناسب را سخت تر می‌کند.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به شما پیشنهاد می‌کند؛ برای سفری خوب، آرام و اقامتی مناسب در بهترین‌ هتل‌های دبی تا پیش از پایان اسفندماه برای خرید تورهای نوروزی اقدام کنید تا تعطیلات خوبی را در این نقطه از جهان بگذرانید.

 

تعطیلات پر هیجان در تایلند نوروز97

اما اگر امکان سفر به نقطه‌ای دورتر از ترکیه دارید، شک نکنید و برای تعطیلات عید تور تایلند نوروز 97  را انتخاب کنید و با برنامه‌ریزی‌های دقیق آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان همراه شوید.

در این نقطه‌ی سبز و زیبای دنیا، شما می‌توانید تابستان مطبوع را تجربه کنید. به ساحل بروید و ساعت‌ها در آبی لاجوردی دریا شنا کنید و یا از هزاران هزار، بازی و تفریح آبی لذت ببرید و خاطره‌ای تکرار ناشدنی برای خود بسازید.

باید توجه داشته باشید؛ سفر به تایلند در ایام نوروز برنامه‌ریزی سریع و دقیق‌تری از دیگر تورهای نوروزی می‌طلبد چون برای سفر به تایلند دریافت ویزا از سفارتخانه‌ی این کشور در ایران الزامی است و خب به‌طور طبیعی روند اداری و خرید تور کمی‌ زمان‌برتر از دیگر تورهای نوروزی است.

به همراهان سفر در بهترین تاریخ شروع سفرهای نوروزی یعنی از ۲۷ اسفند تا هفته‌ی اول فروردین پیشنهاد  می‌شود تا پیش از پایان بهمن ماه بهترین برنامه‌ی تور تایلند و مناسب‌ترین خط هوایی، برای اقامت در با امکانات‌ترین هتل‌های تایلند را بخرید.

بهتر است بدانید متاسفانه هر چه زمان امکان خرید تور مناسب برای بعد از بهمن‌ماه و یا حتی در نیمه‌ی اسفندماه نیست، چون  بیشتر هتل‌ها و خط‌هوایی تایلند پر می‌شوند و کمی تعلل در خرید تور نوروزی، ممکن است امکان سفر به تایلند در تعطیلات نوروز را از شما بگیرد.

 

دنیای تفریح‌های خانوادگی در مالزی نوروز97

اما یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در ایام عید، تور مالزی نوروز 97  است، کشوری با آب و هوایی بهاری و البته دنیایی دیدنی و سرگرمی‌های شگفت‌انگیز خانوادگی.

در اینجا از صبح تا شب و از شب تا صبح می‌توانید از تفریح‌های چشم‌گیری که هم برای نوجوانان و هم خانواده‌ها در نظر گرفته شده است لذت ببرید.

مالزی به واسطه آب و هوای فوق‌العاده‌اش در این ایام و حجم پایین گردشگران نسبت به خیلی زمان‌های دیگر از ایده‌آل‌ترین مقاصد نوروزی محسوب می‌شود.

مالزی

 

بنابر توافق صورت گرفته میان دولت ایران و مالزی، شهروندان ایرانی برای سفر به این نقطه از جهان نیاز به ویزا ندارند و به سادگی می‌توانند برنامه‌ی سفر خود را هماهنگ کنند.

مطابق تقویم مسافرتی ایرانی‌ها هم‌زمان با تعطیلات نوروز، هفته‌ی پایان اسفند تا هفته‌ی ابتدایی فروردین بهترین زمان شروع سفر نوروزی به مالزی است.

با توجه به این شرایط، تورهای نوروزی هم در این تاریخ به‌سرعت تکمیل می‌شود و هتل‌های خوب و بهترین ساعت‌های پروازی تکمیل می‌شود. برای همین به علاقمندان به تور مالزی پیشنهاد می‌شود تا پیش از پایان اسفندماه برای خرید تور اقدام و سفر مناسبی برای تعطیلات نوروزی برنامه‌ریزی کنند.

 

با همه‌ی توضیحات، برای تکمیل فرایند آشنایی با تورها و یا آگاهی از دیگر تورهای برنامه‌ریزی شده برای نوروز ۹۷، شما می‌توانید با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و با راهنمایی و مشاوره‌ی  کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان بهترین سفر را با هزینه‌ای مناسب برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle