Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

ربات اینستاگرام “های فالوور” به عنوان بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام شناخته میشود.

امروز هر شخصی در سمت مدیریت یک برند بزرگ و یا یک کسب و کار کوچک و نوپا به درستی میداند که باید به بهترین حالت ممکن در اینستاگرام حضور داشته باشد.

حضور شرکت های بزرگ در اینستاگرام بیشتر جهت برندینگ و افزایش مخاطبان است و برای کسب و کار های کوچک برای فروش کالا و خدمات ارزشمند است. اکنون در تمام دنیا اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی شناخته میشود و آنهایی که نحوه استفاده از پلت فرم اینستاگرام را یاد گرفته اند روز به روز از توسعه تجارت خود در این سیستم بیشتر بهره مند میشوند و همزمان اشخاص بسیاری در حال یادگیری نحوه استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی و تبلیغات هستند .

برای موفقیت در اینستاگرام قدم اول تولید محتوای کاربرپسند است که نیاز به خلاقیت و مهارت بالا دارد و قدم دوم پخش محتوا برای هرچه بیشتر دیده شدن . بنابراین زمانی که یک برند یا هر کسب و کاری بتواند محتوای مورد نظر خود را به بهترین حالت به مخاطبان بیشتری نمایش دهد به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است .

اما واقعا افرادی که در جذب فالوور موفق هستند از چه روش هایی استفاده میکنند ؟ چرا این کار تا این اندازه راز گونه و مرموز است ؟ آیا خرید فالوور اینستاگرام ، آن هم از نوع فالوور های واقعی امکان پذیر است ؟

 

رمز موفقیت برای بدست آوردن فالوور های واقعی

یکی از مهمترین رموز بسیار موثر در جذب فالوور واقعی استفاده از ربات اینستاگرام highfollower است .

های فالوور ، هوشمند ترین ربات اینستاگرام است که براحتی در افزایش فالوور پیج اینستاگرام به شما کمک می کند .نکته جالب توجه اینکه شما برای استفاده از ربات “های فالوور” نیازی به دانلود هیچ برنامه ای ندارید!

درواقع highfollower یک ربات اینستاگرام است که بطور هدفمند نسبت به افزایش فالوور اینستاگام شما اقدام می نماید. اما این ربات هوشمند جدا از افزایش فالوور ، امکانات دیگری از قبیل افزایش لایک اینستاگرام ، ارسال دایرکت خودکار و لایک خودکار هم دارد . “های فالوور” بستری امن را برای شما فراهم کرده است تا بصورت کامل این فرآیند ها توسط کاربر اجرا شده و تمامی اطلاعات به صورت کاملا امن رد و بدل شود.

 

های فالوور

های فالوور با افزایش فالوور اینستاگرام به صورت هدفمند خیال شما را از نظر موثر بودن فالوورهایتان بر کسب و کار راحت می نماید. در این پروسه فالوور ها از پیج هایی که شما به سیستم معرفی نموده اید برای پیج اینستاگرام شما جذب می شوند بنابراین این افراد ، مخاطبان فعال و علاقه مند به موضوع پروفایل شما هستند و به صورت کاملا خودآگاه پیج اینستاگرام شما را فالو می کنند.

بعد از جذب فالوور شما با امکانات جانبی که های فالوور به شما ارائه می دهد می توانید فالوور هایتان را به پیج خود وفادار کنید ، ارسال دایرکت به صورت اتوماتیک و لایک پست کاربرانتان خدماتی است که های فالوور به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

افزایش فالوور اینستاگرام

چرا برای افزایش فالوور اینستاگرام خود به های فالوور نیازمندیم ؟

ربات افزایش فالوور های فالوور توسط تیم مجرب از برنامه نویسان حرفه ای طراحی شده و امکانات زیر را برای شما فراهم می آورد :

  • امکان استفاده از ربات برای هر تعداد پیج که شما برای آن ها تبلیغات نیاز دارید
  • امکان هدف گذاری روی فالوور های پیج ها، لایک کننده های پست ها , کامنت دهنده گان پست ها
  • امکان هدف گذاری بر اساس موقعیت جغرافیایی
  • امکان هدف گذاری بر اساس هشتگ
  • امکان استفاده از خدمات تعدادی و زمانی بدین صورت که برای هر پیج در زمان های مختلف براساس نیازتون می توانید نوع تعرفه را تغییر دهید
  • گزارش لحظه ای از روند پیشرفت
  • تنظیم تعداد فالو و آنفالو
  • تنظیمات شخصی موارد مربوط به آنفالو
  • امکان گروه بندی پیج ها ( با این امکان پیج های شما دیگر همگی یک شخص را چند بار فالوو نمی کنند )
  • لایک و دایرکت و کامنت اتوماتیک
  • پست گذاری اتوماتیک ( با این امکان خیلی راحت تا هر چند روز آینده که دوست دارید رو برنامه ریزی کنید و پست ها را در سایت قرار بدید تا ربات به صورت اتوماتیک در زمان تعیین شده آنها را بر روی پیج شما قرار دهد)

نکته قابل توجه اینجاست که اکثر امکانات این ربات رایگان است و با ورود به وب سایت highfollower.com حتی بدون خرید پکیج هم می تواند از آن استفاده کنید.

کامنت اتوماتیک رایگان

این گزینه به شما این امکان را میدهد که متن دلخواه خود را بر روی آخرین پست پیج هایی که مشخص نموده اید به صورت کامنت ارسال نمایید

دایرکت اتوماتیک

دایرکت اتوماتیک ربات اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که برای افرادی که از طریق ربات جذب پیج شما شده اند پیام اتوماتیک ارسال کند.

فالوور رایگان

برای شروع کار نیازی به پرداخت وجه نیست ،  فقط کافی است در سایت ثبت نام کنید، های فالوور به شما فالوور هدیه به صورت رایگان اختصاص می دهد و می توانید شروع به کار کنید

با های فالوور درآمد کسب کنید

همچنین اگر جزو افرادی هستید که می خواهید در زمینه بازاریابی اینستاگرام فعالیت داشته باشید ولی تخصص لازم را ندارید ، های فالوور ویژگی شگفت انگیزی را به شما ارائه نموده است. از این پس شما می توانید مشتریان خود را بدون هیچ دغدغه ای به این سایت معرفی کنید و از تمام تراکنش های کاربر در طول مدت عضویت آن در سایت ، درصد همکاری خود را برداشت نمایید.

برای آشنایی بیشتر با امکانات این ربات هوشمند و استفاده از مزایای آن به وب سایت highfollower.com مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle