Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپرتاژ آگهی برند های پزشکی و سلامت رپورتاژ آگهی رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

بهترین راه درمان ریزش مو

ریزش مو اتفاقی است که هرروز می‌افتد و حتی گاه طبیعی است. اما زمانی که موهای شما بیش‌ازحد می‌ریزند باید به سراغ دریافت کمک باشید.

مو بافت منحصر به فردی دارد که دائماً در حال رشد و تکثیر است، اصلی ترین ناحیه در ساختمان مو ریشه یا فولیکول مو می باشد که سلامتی، رویش و ریزش مو به این ناحیه بستگی دارد. ریزش روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ عدد تار مو کاملاً طبیعی می باشد؛ اما عوامل مختلفی مثل استرس، تغذیه ناسالم ، استعمال دخانیات،رژیم غذایی نامناسب، اختلالات هورمونی و … باعث ایجاد اختلال در سیکل رشد مو و افزایش ریزش مو می شود. یکی از علل اصلی ریزش و طاسی مو، ترشح بیش از حد اسیدهای چرب ناحیه پوست سر و ایجاد لایه ای سخت و نفوذ ناپذیر در اطراف ریشه مو شده که از رسیدن اکسیژن به ریشه مو جلوگیری میکند و ریشه ها کم کم سست شده و از بین می روند.

 

چه مقدار ریزش مو طبیعی است؟

چون موهای در حال استراحت، به طور مرتب میافتد، بیشتر مردم حدود ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در روز از سرشان می‌ریزد. شما معمولاُ تعدادی از آنها را بر روی شانه یا لباس خود مشاهده می‌کنید. ریزش موی غیر طبیعی به چندین صورت اتفاق میافتد. ممکن است هنگام شامپو زدن یا مرتب کردن مو، متوجه ریزش انبوهی از موها شوید یا موی شما به مرور زمان و به آرامی کم پشت شود. اگر نگران تغییرات موی خود هستید، به پزشک مراجعه نمایید.

 

شناسایی علل ریزش مو

ریزش مو در زنان می‌تواند به واسطه حدود ۳۰ مشکل پزشکی مختلف و نیز چند عامل سبک زندگی اتفاق بیافتد. گاهی اوقات علت مشخصی برای آن نمیتوان یافت. برای شروع، متخصص مو توصیه انجام آزمایش برای مشکلات تیروئید و عدم تعادل هورمونی می‌کند. در بسیاری از موارد رشد مو به محض بر طرف کردن مشکل، بازمی‌گردد.

 

درمان ریزش مو

بهترین راه جلوگیری از ریزش مو استفاده از درمان هایی با منشا طب سنتی و گیاهی می باشد. عصاره گیاهانی همچون جوانه گندم، بابونه، رزماری، آویشن و بسیاری از گیاهان دیگر در درمان این مشکل بزرگ موثر و ثابت شده هستند. ترکیبی از عصاره این گیاهان موجب تجزیه تدریجی چربی های ذخیره شده در منافذ خروجی تار مو شده و در نهایت ریزش موی سر را کنترل و با افزایش جریان خون در ناحیه پوست سر رویش مجدد مو را برای شما به ارمغان می آورد.

 

بسته شامپو ضد ریزش مو ۵۰۴۰

فروشگاه اینترنتی معتبر ۵۰۴۰ محصول جدیدی بنام بسته شامپو ضد ریزش مو ارائه داده است که بهترین درمان ریزش مو است و مورد توجه شبکه های صداسیما قرار گرفته و در شبکه های مختلف سیما معرفی شده است و همچنین در رسانه های اینترنتی هم با استقبال فراوانی روبرو شده است .

رسانه ها

مزایای شامپو ضد ریزش مو

بدون نیاز به تکرار دوره مصرف
حاوی عصاره ۱۷ گیاه موثر بر ریشه
کسب نتیجه قطعی با یک بار مصرف
قطع ریزش نهایتا تا ۳ روز پس از استفاده
بدون نیاز به استفاده از شامپوهای دیگر طی ۴ ماه
رویش مجدد موهای از دست رفته طی ۴ ماه استفاده
تنها محصول مجوز ضد ریزش وزارت بهداشت به شماره ۳۴/۱۴۷۵۳

 

خواص شامپو ضد ریزش مو :

تغذیه کننده و ترمیم کننده تار مو
پاکسازی ریشه مو و ناحیه پوست سر
تقویت و استحکام ساقه و فولیکول مو
کنترل ریزش مو
ترمیم موهای آسیب دیده با خاصیت نرم کنندگی
دارای خاصیت ضد شوره
سازگار با هر نوع مو
کاملا مورد تائید و گیاهی

 

 

۵۰۴۰-ریزش-مو copy

گارانتی مرجوعی ۵۰۴۰
استفاده از سیستم مرجوعی کالا، که این امکان را به خریدار میدهد که در صورت عدم رضایت از کالا به هر دلیل، محصول را مرجوع کرده و بتواند هزینه آن را بطور کامل دریافت نماید نیز از وجود تمایز این شرکت از فروشگاه های دیگر می باشد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle