Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

چرا خریداران بلیط هواپیما، علی‌بابا را به دیگران توصیه می‌کنند؟

 این روزها خرید اینترنتی بلیط هواپیما بسیار مرسوم شده است و بیشتر افرادی که قصد دارند به سفرهای تفریحی یا کاری بروند به جای خرید حضوری یا تلفنی بلیط هواپیما از اینترنت کمک می‌گیرند.

این افراد به تجربه دریافته‌اند که خرید اینترنتی بلیط هواپیما نه تنها آن‌ها را از زحمت طی کردن مسیر پرترافیک، برای خرید بلیط معاف می‌کند، بلکه مزیت‌های دیگری چون پرداخت اینترنتی بهای بلیط، بررسی زمان و وضعیت پروازهای داخلی پیش از انتخاب زمان پرواز و … نیز دارد.

در این زمینه علی‌بابا که رتبه یک فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران است از معتبرترین‌هاست که این اعتبار را از بابت ارائه خدمات شایسته و در نتیجه کسب اعتماد مردم بدست آورده است.

همچنین خلق تجربه شایسته سفر برای مشتریان از ارزش‌هایی است که علی‌بابا خود را به آن متعهد می‌داند و همین موضوع موجب شده است که 2/97 درصد از افرادی که بلیط هواپیما را به صورت اینترنتی از علی‌بابا خریده‌اند، این شیوه خرید از علی‌بابا را به دیگران نیز توصیه کنند.

امکان پرداخت اینترنتی بهای بلیط، استرداد وجه پرداختی در صورت کنسل کردن پرواز و پشتیبانی 24 ساعته تیم کال‌سنتر علی‌بابا از مزیت‌های خرید بلیط از علی‌باباست.

این تیم 300 نفره، شرایطی را فراهم کرده‌اند که مسافران در هر ساعت از شبانه روز که به راهنمایی و کمک احتیاج داشته باشند از پشتیبانی آنها برخوردار شوند. در مورد استرداد وجه پرداختی بلیط هواپیما هم باید بگوییم که در صورتی که به هر دلیل از سفر منصرف شوید، می‌توانید بلیط خود را لغو و مبلغ پرداختی را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

علی‌بابا تلاش می‌کند که بهترین شرایط سفر را برای شما فراهم آورد تا تجربه‌ای شایسته از سفر خود داشته باشید.

پس اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما را دارید با علی‌بابا همراه شوید؛ زیرا با علی‌بابا همیشه بهترین‌ها را خواهید داشت و تجربه شایسته سفر را لمس خواهید کرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle