Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپرتاژ آگهی برند های پزشکی و سلامت رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی پزشکی

بررسی اپلیکیشن هاسپیتل؛ مشاوره تلفنی پزشکی و سلامتی

اپلیکیشن‌های ایرانی حوزه پزشکی، سلامت و درمان روز به روز در حال پیشرفت هستند و این امر نشان دهنده میزان نیاز کاربران به این دست نرم‌افزارهاست.

در حال  حاضر اپلیکیشن‌های موجود در حوزه سلامتی به تشخیص بیماری و ارائه  اطلاعات می‌پردازند و در این میان جای خالی برنامه‌ای احساس می‌شود که بتوان از طریق آن مستقیما با پزشک تلفنی صحبت کرد.

هاسپیتل، اپلیکیشن مشاوره تلفنی پزشکی و سلامت ‌، که به بررسی آن پرداخته‌ می‌شود، مانند پزشک شخصی و همیشه در دسترس شما عمل می‌کند.‌

کافیست موضوع مشاوره خود را مشخص کنید و درخواست تماس دهید و هاسپیتل بلافاصله با شما تماس بگیرد تا‌ با یک پزشک واقعی صحبت کنید.

اپلیکیشن هاسپیتل

برای ورود به اپلیکیشن هاسپیتل شماره تلفن خود را وارد می‌کنید و پس از دریافت کد تایید از برنامه استفاده می‌کنید. وارد کردن نام و نام خانوادگی شما کاملا اختیاری است. تمامی اطلاعات شما نزد هاسپیتل محفوظ است.

اکنون به توضیح نحوه عملکرد “هاسپیتل” و چگونگی استفاده از آن می‌پردازیم.

هاسپیتل از چهار بخش اصلی تشکیل شده است.

بخش مشاوره، خانه، گفتگوها و پرسش و‌ پاسخ.

هاسپیتل

در بخش مشاوره،‌ می‌توانید نحوه اتصال به پزشک را مشخص کنید‌. اگر می‌خواهید با یک پزشک متخصص، عمومی یا ماما صحبت کنید و فرد خاصی را مد نظر ندارید، از‌ گزینه مشاوره سریع استفاده کرده، جنسیت، سن و موضوع مشاوره را انتخاب کرده و کلیک می‌کنید، و‌ در عرض چند ثانیه هاسپیتل بین شما و پزشکتان ارتباط تلفنی برقرار می‌کند.

هاسپیتل

اگر تمایل دارید خودتان پزشک را انتخاب کنید، با استفاده از گزینه فهرست مشاوران در بین پزشکان هاسپیتل بگردید و با مطالعه پروفایل آن‌ها، پزشکی را که دوست دارید انتخاب و روی گزینه تماس کلیک نمایید.

همچنین می‌توانید نام یا کد مشاور هر پزشک را جستجو کنید.

پس از پایان تماس می‌توانید به پزشک خود امتیاز دهید، یا نظر بگذارید و‌ در صورت تمایل وی را به‌ علاقمندی‌های خود بیفزایید.

در‌ بخش پرسش و پاسخ می‌توانید به صورت رایگان و ناشناس سوالات پزشکی خود را مطرح کرده و پاسخ آن‌ها را دریافت نمایید.

در بخش گفتگوها می‌توانید به صورت خصوصی با پزشک خود زمان‌بندی تماس را هماهنگ کرده و یا پس از تماس، جواب آزمایش، تصویری از زخم یا شرح حال بفرستید.

و در بخش خانه، رویدادهای اخیر در هاسپیتل را مشاهده می‌کنید.

در پروفایل هر پزشک می‌توانید شماره نظام پزشکی، سابقه کاری و تحصیلی، مقالات و‌ ویدیوهایی از آن پزشک مشاهده کنید.

هاسپیتل

 

قابلیت ها و نقاط قوت برنامه:

  • اجرای وظایف و عملکردها بدون خطا
  • عدم نیاز به اینترنت برای تماس تلفنی با پزشک
  • محتوای قابل استناد و اعتماد پزشکی
  • امکان استفاده از امکانات اپلیکیشن از طریق تلفن ثابت با شماره‌گیری ۹۰۹۹۰۷۳۰۰۰
  • گرافیک زیبا، ساده و کاربردی و تجربه کاربری راحت برای همه اقشار
  • امکانات جانبی مفید

 

نقاط ضعف برنامه:

کمبود برخی از امکانات مانند چت نامحدود با پزشک

 

پیشنهادات برای بهبود برنامه:

وظیفه اصلی “هاسپیتل“، مشاوره تلفنی پزشکی است،  که آن را به نحو احسن انجام می‌دهد، پیشنهاد می‌شود این برنامه برای توسعه‌های آتی خود، قابلیت تماس ویدیویی‌ را اضافه نماید. امیدواریم که تولیدکنندگان این اپلیکیشن مفید، ایده‌پردازی‌های جالبی را در نسخه‌های بعدی آن انجام دهند.

 

دانلود اپلیکیشن هاسپیتل از کافه بازار

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle