Categories
مقالات رپورتاژ آگهی

برترین تکنیک های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی برای سال 2017

با شروع سال ۲۰۱۷ مدیران بازاریابی در برندها و استارت آپ ها برنامه های بازاریابی سال گذشته را بررسی میکنند و بازخورد روش های مختلف تبلیغاتی را با یکدیگر مقایسه میکنند تا برای سال جدید بتوانند بهترین و موثر ترین تکنیک ها را بکار بگیرند .

پس از بررسی و تحلیل کامل فیدبک انواع روش های تبلیغات آنلاین که توسط برندهای بزرگ بین المللی و همچنین استارت آپ های جوان بکار گرفته شده است ، شرکت تبلیغاتی ویرلن برترین تکنیک های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی برای سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد :

سئو

بهینه سازی سایت برای جستجوی گوگل یا سئو سایت باز هم به عنوان برترین تکنیک بازاریابی آنلاین مورد توجه وبمستران قرار گرفته است و هم اکنون رقابت بسیار شدیدی برای کسب رتبه اول گوگل بین وب سایت ها وجود دارد .

طراحی سایت براساس جدیدترین الگوریتم های SEO و با قابلیت نمایش مناسب در موبایل ، محل مناسب هاستینگ سرور سایت ، سرعت بالای سایت در لود شدن ، تجزیه تحلیل سایت با استفاده از تمام بخش های گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیک ، تحلیل سایت از طریق سایت بین المللی MOZ و الکسا ، تولید محتوای دست اول ، استفاده درست از کیورد هایی که جستجوی بالایی دارد که از طریق سایت گوگل ترند در درسترس است و دریافت بک لینک فالو دائمی از طریق رپرتاژ آگهی جزو مهمترین تکنیک های سئو سایت است .

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یا روابط عمومی دیجیتال ( PR ) بالاترین رشد را میان موثر ترین روش های بازاریابی آنلاین و سئو در سال گذشته داشته است . رپورتاژ در واقع یک خبر تبلیغاتی است که به سفارش برندها و از طریق شرکت ویرلن در خبرگزاری های معتبر و همچنین سایت های خبری پربازدید در حوزه آی تی و لایف استایل منتشر میشود .

انتشار اخبار رسمی کسب و کار ها در خبرگزاری های پربازدید میتواند اعتبار بالای را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند . امروز رپورتاژ خبری یکی از مهمترین استراتژی های مارکتینگ و برندینگ کمپانی های بزرگ و استارت آپ های هوشمند است . همچنین شرکت گوگل در مقالات آموزشی و کنفرانس های مختلفی اعلام کرده است که با توجه به اینکه چند کلمه کلیدی در متن رپرتاژ آگهی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود و خبر منتشر شده در سایت ها آرشیو شده و حذف نمیشود ، این یک روش دریافت بک لینک کاملا ارگانیک است و موثر ترین تکنیک جهت بهبود رتبه سایت در گوگل محسوب میشود .

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل یکی از پرکاربرد ترین روش های بازاریابی دیجیتالی است که برای کسب و کار های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا بسیار مفید و پربازده بوده است .

تبلیغات در گوگل بصورت کلیکی محاسبه میشود و بنابراین آگهی دهنده تنها برای مخاطبین واقعی که وارد وب سایت میشوند هزینه پرداخت میکند . تبلیغات کلیکی گوگل پس از سفارش از طریق شرکت ویرلن ، بسرعت فعال میشود و در رتبه اول جستجو برای هر کلمه کلیدی که مورد نظر باشد نمایش داده میشود . امکانات بسیاری برای مدیریت تبلیغات گوگل وجود دارد و در واقع این هدفمند ترین روش بازاریابی آنلاین میباشد . با توجه به اینکه امروزه افراد بسیاری با استفاده از گوشی موبایل یا تبلت در گوگل جستجو میکنند و تبلیغات گوگل بالای نتایج اصلی و در رتبه اول نمایش داده میشود ، درواقع این نوع آگهی ، یکی از بهترین روش های تبلیغات در موبایل نیز محسوب میشود .

ایمیل مارکتینگ

ارسال خبرنامه و ایمیل تبلیغاتی برای مخاطبین هدف بهترین روش بازاریابی آنلاین است و همچنین ارسال دوره ای برای مشتریان نیز بهترین راهکار برای تشویق آنان به خرید دوباره از مجموعه شما خواهد بود .

وب سایت های ایمیل مارکتینگ بین المللی مانند Mailchimp ابزار های بسیار کارآمد و در عین حال ساده ای را برای ارتباط با مخاطبین از طریق ایمیل در اختیار ما قرار داده اند که حتی برای کسب و کار های کوچک بصورت تبلیغات رایگان قابل استفاده است ! فقط کافیست لیست ایمیلی از جامعه مخاطب خود تهیه کنید ، از طریق سایت های ایمیل مارکتینگ یک صفحه ایمیل گرافیکی زیبا درست کنید ، به بخش های مهم و مرتبط سایت خود لینک دهید و آنرا برای بانک ایمیل خود ارسال کنید . ارسال ایمیل تبلیغاتی اگر بصورت حرفه ای و با محتوای مناسب انجام شود میتواند بهترین و ارزان ترین روش دیجیتال مارکتینگ باشد .

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در فیسبوک ، یوتیوب ، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی جزو هدفمند ترین و پرطرفدار ترین روش های دیجیتال مارکتینگ در دنیاست و تبلیغ در این وب سایت ها بسیار موثر و زود بازده است . متاسفانه در ایران امکان ثبت آگهی از طریق این شبکه ها وجود ندارد .

تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات در تلگرام در ایران و درمیان مدیران کسب و کار ها خواهان بسیاری دارد اما متاسفانه پلتفرم تبلیغاتی این شبکه ها در ایران ایران قابل استفاده نیست و از طرف این سایت ها برای ایران محدود شده است .

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی شامل ساخت یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه و کوتاه در حدود یک تا دو دقیقه است که در شبکه های اجتماعی منتشر میشود و درصورتی که مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و وایرال شود ، میتواند بسرعت باعث محبوبیت برند ها میان مردم شود .

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری ثابت یا همان بنر های انیمیش تبلیغاتی که همیشه در ستون های کناری یا بالا و پایین وب سایت ها دیده میشود یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات اینترنتی محسوب میشود و درواقع تبلیغات بسیار پر هزینه و دیر بازدهی هستند که در صورت تداوم آن و نمایش در جایگاه های مناسب سایت های پربازدید میتواند برای برندینگ کمپانی های بزرگ بسیار موثر باشد . اما برای استارت آپ ها و کسب و کار های نوپا چندان موثر نخواهد بود .

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی به صورت بنر یا متن و حتی ویدئو در وب سایت ها و برنامه های موبایل نمایش داده میشود و یکی از موثرترین تکنیک های تبلیغات هدفمند در دنیاست که توسط کمپانی های بزرگی مانند گوگل ارائه میشود .

در ایران اما بدلیل عدم صداقت برخی از سایت های نمایش دهنده تبلیغ و حتی سایت های تبلیغات کلیکی ، متاسفانه درصد بالایی از ورودی ها فیک و غیرواقعی هستند و تنها باعث از بین رفتن هزینه آگهی دهنده میشوند .

 

در نهایت مهمترین و تاثیرگذار ترین موردی که میتواند باعث موفقیت در بازاریابی از روش های مختلف شود ، خلاقیت در تولید محتوا و انتشار حرفه ای آن توسط شرکت تبلیغاتی ویرلن است که به برندهای برتر و استارت آپ های هوشمند ارائه میشود .

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle