Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

با کشینه از خرید اینترنتی پول دربیاورید!

تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که چطور می توان از ارزان ترین و بهترین خرید اینترنتی مطمئن شد؟

تصور سایتی که تمام پیشنهادهای استثنایی فروشگاه های آنلاین را در یکجا جمع کرده باشد چقدر برایتان باورکردنی است؟ آیا سایتی وجود دارد که تمام کوپن های تخفیف موجود برای خرید محصولات اینترنتی را به صورت خیلی آسان در اختیار شما قرار دهد؟ اینکه یک سایت وجود داشته باشد که به شما پول بدهد تا آنلاین خرید کنید، قابل باور هست؟

اگر هنوز جواب دقیقی برای این سوال‌ها ندارید، باید حتما با وبسایت کشینه  سری بزنید.

اگر بخواهیم در چند کلمه وب سایت کشینه را معرفی کنیم، وب سایت کشینه مکانی است که به شما پول پرداخت می کند تا خریدهایتان را اینترنتی انجام دهید.

کشینه که از آذر 96 شروع به کار کرده است، هدف بسیار مهمی را دنبال می‌کند که بدون شک جذابیت‌های بسیار زیادی برای خریداران فروشگاه‌های آنلاین، به همراه داشته است. فرایند کار در کشینه به زبان ساده به این شکل است که به کاربرانش پول می‌دهد تا به صورت آنلاین خرید کنند!!! با این ایده که تا حد زیادی غیر قابل باور به نظر می‌رسد، سعی می‌شود پولی که فروشگاه‌های اینترنتی برای تبلیغات صرف می‌کنند تا کالاهای خود را به مشتریان معرفی کنند، مستقیما وارد جیب خریداران و حساب‌های بانکی‌شان شود.

برای استفاده از امکانات کشینه، کافی است در وبسایت  کشینه  عضو شوید. سپس از میان فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی که در کشینه معرفی شده است، می‌توانید فروشگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید و با وارد شدن به صفحه آن، روی لینک فروشگاه کلیک کنید تا کشینه شما را به فروشگاه اینترنتی دلخواهتان هدایت کند. می‌توانید هر کالایی که خواستید را در فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان خریداری کنید و در کمتر از 24 ساعت، مبلغ کشینه خودتان را که درصدی از هزینه پرداختی شما به فروشگاه اینترنتی است، در حساب کاربری خود دریافت کنید. بعد از اینکه مهلت بازگشت کالا که معمولا هفت روز است، سپری شد، می‌توانید مبلغی که در حساب کاربری خود دریافت کرده‌اید را به حساب بانکی‌تان منتقل کنید. برای انجام این انتقال باید 30 هزار تومان کشینه در حساب کاربریتان ذخیره شده باشد.

با این روش، می‌توانید به همین راحتی از خریدهای اینترنتی خود پول دربیاورید. این روش بهترین و هوشمندانه‌ترین امکان خرید آنلاین را برایتان فراهم می‌کند. البته استفاده از سرویس کشینه ویژگی‌های جالب دیگری هم دارد که به تازگی در برنامه رادیویی کارآفرینان، در رادیو فرهنگ معرفی شده است.

یکی از این ویژگی‌های جذاب این است که به محض عضویت در وبسایت  کشینه  ۶ هزار تومان کشینه به عنوان پاداش خوش‌آمدگویی به حسابتان واریز خواهد شد و با عضویت هر فرد جدیدی که از طریق شما با کشینه آشنا شود، ۸ هزار تومان کشینه دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این موارد، کشینه برای شب عید امسال، قرعه کشی بزرگی هم برای کاربران خود ترتیب داده است که به برندگان خوش شانس این قرعه کشی سه عدد آیفون X و سه عدد لپ تاپ MacBook Pro  هدیه خواهد داد.

برای شرکت در این قرعه کشی کافی است در وبسایت کشینه به آدرس www.Cashineh.com یا کانال تلگرام کشینه عضو شوید.

کشینه بهینه‌ترین خرید آنلاین

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle