Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپرتاژ تجارت رپورتاژ آگهی

آیا می توانم با مازاد حقوقم سرمایه گذاری کنم؟

در ویکی‌پدیا واژه کارمند اینگونه تعریف شده است، کارمند کسی است که به ازای انجام کار فکری در دستگاهی اداری، حقوق دریافت می‌کند و بناست که به طور درازمدت اشتغال داشته باشد. اگر شما هم از این دسته هستید حتماً این مطلب را بخوانید.

با توجه به آمار حدود 22 میلیون نفر شاغل داریم که حدود 25 درصد ار این جمعیت در بخش دولتی کار می کنند. حداقل حقوق بخش بزرگی از آن‌ها آنها حدود یک میلیون تومان تعیین شده است و این یعنی بخش زیادی از جامعه شاغل ما حقوق‌ بالایی دریافت نمی‌کنند.

حقوق کارمندان همه ساله  با توجه به وضع اقتصادی کشور و میزان افزایش تورم، افزایش می‌یابد.  در ۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۶  رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی خبر از نحوه افزایش ۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۷ با طرح افزایش پلکانی داد. آیا برای کسب درآمد با این افزایش حقوق اندیشیده‌اید؟!

شما به عنوان کارمند در هرجایی و هر سِمتی که کار کنید، حقوق دریافتی متناسب با جایگاه و شغل خود خواهید داشت. گاهی پاداش‌هایی را برای حسن انجام کارتان دریافت می‌کنید یا عیدی، سنوات و مزایای دیگر شامل شما می‌شود که در برخی مواقع بیشتر از آن چیزی است که نیاز داشته اید، در این مواقع این مقدار پول، مازاد خوانده می‌شود.

پس این مازاد حقوق آن چیزی است که شما بیشتر از نیاز خود دریافت می‌کنید. از آنجاییکه هرچه بیشتر پول داشته باشید، بیشتر هم خرج می‌کنید؛

پس پول به تنهایی شما را ثروتمند نمی‌کند و  میزان درآمدتان در ثروتمند بودن شما اهمیتی نخواهد داشت.

شما باید ذهن ثروتمند داشته باشید. داشتن ذهن ثروتمند منوط به شناخت درست برای کسب درآمد از پول در دسترستان است.

می‌توانیم نتیجه بگیریم که ذهن ثروتمند متعلق به کسانی است که به سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از طریق آن می‌اندیشند.سرمایه‌گذاری یعنی حرکت از درآمد به سمت سود.

بسیاری از روش‌هایی که برای سرمایه‌گذاری وجود دارند، نیازمند مبالغ بالا هستند. مثلاً سرمایه‌گذاری سود آور در بانک، سرمایه‌گذاری بالای 100 میلیون تومان است و وضعیت سرمایه‌گذاری در بازار مسکن هم کاملاً مشخص است و نیازی به توضیح ندارد.

حتماً شما هم شنیده‌اید که با هر مبلغی می‌توانید در بورس سرمایه‌گذاری کنید اما باید آگاه باشید که برای به سود رسیدن در این بازار باید تخصص و مهارت کافی و لازم داشت.

اما ناامید نشوید؛ بهترین کار سرمایه‌گذاری است و باید بگوییم که روش‌های زیادی و سودآوری برای سرمایه‌گذاری با مبالغ کم وجود دارد. از جمله روش‌‌های سنتی برای سرمایه‌گذاری با پول کم می‌توان به خرید طلا یا ارز اشاره کرد اما بهتر و هوشمندانه‌تر است که همیشه با زمانه پیش بروید و به دنبال راه‌های جدید و نوآورانه باشید. علاوه بر این سرمایه گذاری در این دو بازار نوسان زیادی دارد و همین ریسک این نوع سرمایه‌گذاری را زیاد می‌کند.

سرمایه گذاری هوشمند

یکی از روش‌هایی که می‌توانید در آن سرمایه‌گذاری کرده و به وسیله آن کسب درآمد کنید، سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های وام‌دهی فرد‌به‌فرد است. این روش در بسیاری از کشورهای توسعه یافته مورد استفاده قرار گرفته‌ و بسیاری از افراد از این طریق کسب درآمد می‌کنند. متأسفانه در ایران تاکنون پلتفرم‌های وام‌دهی فرد‌به‌فرد نداشته‌ایم و تنها یک پلتفرم اجاره وسیله به نام ایران رنتر وجود دارد که بر اساس پلتفرم‌های وام ‌دهی فرد‌به‌فرد به وجود آمده است، با این تفاوت که این پلتفرم اجاره بر بستر وسایل شکل گرفته و بومی‌سازی شده است.

بهتر است به چگونگی سرمایه‌گذاری در ایران‌رنتر بپردازیم.

افراد مختلف در این پلتفرم، درخواست اجاره‌ وسیله‌ مورد‌نیازشان را ثبت می‌کنند؛ این درخواست‌ها پس از اعتبارسنجی در “لیست در انتظار تأمین” قرار می‌گیرند. به طور کلی سرمایه‌گذاری در این پلتفرم اجاره، بر اساس تأمین وسیله و به دو صورت اتفاق می‌افتد، شما به عنوان کسی که توانایی تأمین وسیله‌های موجود لیست در انتظار تأمین را دارید می‌توانید با در اختیار قرار دادن آن‌، تأمین‌کننده ایران‌رنتر شوید یا در صورتی که امکان این کار را نداشته باشید طی یک قرارداد حق‌العمل کاری این اختیار را به ایران‌رنتر دهید که با وجه تأمین شده شما وسایل را به نام خودتان خریداری کند.

سرمایه‌گذاری در ایران‌رنتر علاوه بر اینکه امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ کم را فراهم می‌کند، مزایای دیگری مانند اعتبار‌سنجی هوشمند، ریسک مدیریت‌شده، کسب درآمد شرعی، ضمانت پرداخت ایران‌رنتر، امکان مشاهده لیست اجاره‌کنندگان از طریق پنل تأمین‌کنندگان را هم داراست.

بهتر است مانند ثروتمندان فکر کنید و با مراجعه به سایت ایران‌رنتر لیست در انتظار تأمین را ببینید و شما هم از امروز یک سرمایه گذار هوشمند باشید.

 

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle