Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

با سایت دورکار نگرانی‌ها را دور بریزید

معمولا کارآفرینان در هنگام دورکار بودن کارمندانش کمی بیشتر از مواقع  معمول ترس و استرس را تجربه می‌کنند علت این امر هم دور بودن فریلنسر یا کارمند دورکار و عدم دسترسی به کارمند دورکار به طور معمول است، این احساس نگرانی از ترس عدم انجام به موقع پروژه، عدم تعهد کارمند دورکار و نگرانی از درست انجام نشدن پروژه نشئت می‌گیرد، سوال اینجاست چگونه می‌توان این نگرانی‌ها را رفع کرد؟

شکل دورکاری یا چیزی که در زبان انگلیسی به عنوان فریلنسری شناخته می شود براساس دور بودن فیزیکی شخص از منبع کار شناخته می‌شود، در این سبک شغلی شخص با قراردادی ضمنی تعهد می‌کند که در ازای پرداخت مبلغ از پیش تعیین شده وظیفه‌ای را به سرانجام برساند، اما باور مضحکی که معلوم نیست سرمنشا آن کجاست این تصویر را در ذهن فرد شکل داده‌است که شخص دورکار فردی تنبل است که پشت میز یا مبل خود درحالتی نامرتب لم داده‌است و هروقت که میل داشت به انجام کارش می‌پردازد. اکنون وقت آن است تا حقایقی را خلاف آنچه در باور عمومی تصور شده‌است به شما بگوییم.

برخلاف تصور عمومی کارمندان دورکار بخاطر نوع و سبک فعالیت‎هایشان متعهدتر، باسوادتر و بیشتر از کارمندان دایمی در انجام پروژه متعهد هستند چون برای آنها عناصری به نام زمان و تعهد مطرح است.  این اشخاص دایما در حال فعالیت هستند.

و جالب اینجاست براساس تحقیقات یک فریلنسر بیشتر از یک کارمند معمولی در طی شبانه‌روز کار می‌کند و شاید بدین علت است که این فرد تجربه و معلومات بالاتری نسبت به همتایان خود در محل کار دارد ولی به دلیل اینکه این شخص در خانه  به انجام وظیفه‌اش می‌پردازد به نوعی تصور غیرواقعی تنبلی از این شخص ظهور یافته‌است.

یکی دیگر از سوالات رایجی که معمولا برای کارفرما پیش می‌آید این است که چطور می‌توانم یک کارمند دورکار متخصص و متعهد بیابم؟ چگونه می‌توانم  به این شخص برای سپردن کارم اطمینان کنم؟ و چطور می‌توانم از میزان تعهد این شخص به کار خودم مطمئن باشم؟

در جواب باید گفت رزومه‌ و سابقه کاری که هرشخص دارد بهترین معرف اوست، معمولا در هنگام استخدام عادی هم ما از شخص به صورت حضوری رزومه ‌ی کاری می‌گیریم و در مورد سوابق این شخص پرس و جو می کنیم اکنون سایت دورکار دقیقا با شبیه سازی فضا و انتظارات واقعی  برای کارفرما و فریلنسرها به این مهم دست یافته است یکی از نوآوری‌های این سایت طراحی و توسعه‌ی قسمت رزومه و سوابق شخصی  بسیار گویا و شفاف است  که در آن تعبیه شده‌است و همچنین سیستم امتیازدهی و اعلام نظرات کارفرما نسب به دورکار که بعد از انجام هر پروژه از طرف کارفرما به شخص دورکار اعطا می‌شود.

سایت دورکار فضایی پر از اطمینان را برای انجام پروژه‌های دورکاری فراهم آورده است که ضمن تضمین انجام کار برای کارفرما و پرداختی امن و سریع برای دورکار به تک تک زوایای نظارت و مونیتورینگ پروژه می‌پردازد مطمئنا یک کارفرما با آگاهی از مزایای داشتن یک کارمند دورکار متعهد می‌تواند بهتر و با اطمینان خاطر بهتر به جنبه‌های دیگر فعالیت خود بپردازد.

در پایان باید گفت یکی از ویژگی‌های بسیار جالب کارمند دورکار برای کارفرما این‌است که کارمندان دورکار فقط دستمزد دریافت می‌کنند و بیمه و سایر جنبه‌های استخدامی چون مزایا و پاداش و مرخصی‌هایی که در مورد استخدام رسمی برای کارکنان تعریف شده‌است برای آنان وجود ندارد گرچه می‌توان در صورت تمایل دوطرف در صورت یک همکاری دایمی این امور هم ما بین طرفین انجام شود ولی همین مورد هم می‌تواند یکی ازموارد مزایای عمده‌ای باشد که توجه کارفرمایان و کارآفرینان را به این سبک مشاغل برانگیخته‌است. و سایت دورکار محلی برای ساختن پروژه‌هایی از این دست و از طریقی امن و پربار می‌باشد.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle